Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Cum sa iti construiesti postarea perfecta in social media

de Alexandra Popescu 30 Apr. 2014 3302
37% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
46% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
29% dintre cei care ne citesc au o afacere de succes

Social media este, actualmente, cea mai folosita strategie de marketing a tuturor companiilor. Nu exista firma care sa nu aiba un site si, mai nou, conturi pe Facebook sau Twitter. Postarile pe aceste retele tin oamenii intr-o legatura permanenta cu aceste companii, iar feed-back-ul este unul mult mai rapid. Prin acest mod vezi mai clar ce isi doresc oamenii, de ce anume sunt atrasi, si, cel mai important, ce anume ii atrag la o postare pe o astfel de retea.

Fiecare retea de socializare are punctul ei de atractie, iar oamenii isi schimba punctul de interes in functie de fiecare in parte. My Clever Agency a organizat o campanie sociala si a aflat ce anume trebuie sa accentuam in postari pentru ca oamenii sa ne bage in seama.
 
Pe Pinterest postarile fara o imagine sunt respinse cu 23% mai mult. Pinterest se bazeaza foarte mult pe imagini, iar daca omul nu vede ceva care sa il atraga in acea ilustratie, nu se uita. 
 
Youtube este bazat mai mult pe titlu. Trebuie sa te asiguri ca fisierul tau reflecta titlul. Altfel, oamenii nu vor vizualiza ceva ce nu li se pare relevant.
 
Facebook este reteaua de socializare cea mai utilizata, cel putin in Romania. Se spune ca daca nu ai cont pe Facebook, nu existi. Insa, unele companii, chiar si atunci cand nu mai exista, mentin contul activ. Ba, chiar comunica cu oamenii in continuare, iar acestia sunt mult mai disponibili in acele momente.
 
Twitter este axat pe postarile scurte si la obiect. Daca scrii povesti, deja ii pierzi pe cititori. Asa ca scurteaza si link-urile pentru a avea mai multe retweets. Link-urile le poti scurta cu bit.ly.
 
Pentru Google+ foloseste imagini intregi (800x600px), pentru a iesi in evidenta. Se pare ca aici oamenii sunt atrasi de ilustratii evidente.
 
Instagram foloseste, clar, doar imaginile. Dar ce-ar fi daca aceste imagini starnesc putin interesul. Este indicat sa folosesti doar doua treimi din fotografie pentru a parea mai atragatoare.
 
Tumblr: "Like" si "Reblog". Tumblr este construit pe o comunitate, iar aceasta va da afara numele blogului tau. Daca postezi numai prostii, fara nicio noima, nimeni nu va incerca sa te gaseasca. Aici trebuie sa fii vizibil.
 
In cazul blogging-ului, scrierile tale trebuie sa se incadreze intre 500 si 800 de cuvinte. In acest fel, transmiti informatia mai clar si mai detaliat.
 
Toate acestea sunt in functie de fiecare companie. Poate uneia ii merge mai bine pe Twitter, iar alteia pe Instagram. Totul tine si de ceea ce cauta oamenii si li se pare lor ca este mai interesant. Tinand cont de acest studiu, te poti orienta mult mai bine pe dorintele oamenilor si, astfel, iti construiesti tu o strategie. Tot ce trebuie sa faci este sa experimentezi pentru a vedea ce iti avantajeaza compania.
 


Tags: retele socialesocial media afacerifacebooktwitterpinterestinstagramblog

Urmareste-ne pe Google News

Articole conexe

Instagram lanseaza cardurile de profil

de Bianca Tila
16 Oct 2024
Instagram lanseaza "cardurile de profil", care, in fapt, sunt carti de vizita digitala pentru Gen Z. Dupa cateva luni de teste, compania lanseaza...

Instagram reuseste sa produca mai multi bani din reclame decat YouTube

de Bianca Tila
08 Apr 2024
Meta a fost obligata de o instanta sa faca publice cifrele pe care le produce. Acestea au aratat cum Instagram aduce companiei mai multi bani din...

TikTok pregateste un rival pentru Instagram

de Bianca Tila
13 Mar 2024
Codul aplicatiei TikTok dezvaluie o noua aplicatie, numita TikTok Photos. Aparent, compania lucreaza in prezent la aceasta. Referintele despre...

Facebook vrea sa inchida sectiunea de stiri

de Bianca Tila
01 Mar 2024
Sectiunea dedicata stirilor din Facebook va disparea din aplicatia platformei pentru Statele Unite si Australia. Meta vrea sa se distanteze de acest...

Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri

Idei de Afaceri pentru 2024: 5 idei pentru Profit maxim
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016




Rentrop ∧ Straton

Citeste Raportul Special GRATUIT

Idei de Afaceri pentru 2024: 5 idei pentru Profit maxim
Idei de Afaceri pentru 2024: 5 idei pentru Profit maxim
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Idei de AFACERI 2024








Iti oferim zilnic cele mai rentabile idei de afaceri si oportunitati de investitii

Idei de Afaceri pentru 2024: 5 idei pentru Profit maxim
Descarca GRATUIT
"Idei de Afaceri pentru 2024: 5 idei pentru Profit maxim"
Completeaza adresa de email la care vrei sa primesti Raportul Gratuit
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016
[x]