Social media inseamna, in ultimul timp, marketing. Brandurile au petrecut mult timp pentru a construi pagina perfecta de Facebook, insa, in ultimul an si jumatate, asistam la o scadere semnificativa a traficului, cu aproximativ 5 procente. Facebook a gasit o explicatie pentru aceasta scadere, aceasta fiind cauzata de modificarile aduse algoritmului care determina ce continut este afisat.
Insa marketerii trebuie sa faca ceva in legatura cu Facebook si aceasta modalitate de promovare. In continuare sunt prezentate cateva sfaturi care ar putea mentine atat pagina, cat si brandul, pe o linie de plutire.
Publica frecvent si optimizeaza
Aceasta optiune poate fi una foarte eficienta pentru advertiserii care au un continut viral de impartasit. In prezent, algoritmul Facebook sprijina accesul posturilor care includ imagini si/sau link-uri. Link-urile pot aduce o crestere organica marketerilor de circa 30%. Tine evidenta postarilor si optimizeaza-le tot timpul.
Utilizeaza si alte platforme social media
Este clar ca social media inseamna un grup de platforme asemenea Facebook. Twitter, de asemenea, poate atinge un procent organic de 100% cu tot ceea ce postezi. Pinterest si Instagram pot fi un mare pas pentru retail si fashion. Youtube, de asemenea, precum si alte site-uri care au continut video, pot fi modalitati eficiente de promovare a brandului. Slideshare si LinkedIn functioneaza foarte bine atunci cand postarile ajung catre un public profesionist.
Sindicalizarea continutului
La inceput, aceste platforme aveau ca scop cresterea traficului de pe bloguri si content site-uri. Insa, pot fi extinse de marketerii care dezvolta o cantitate mare de continut de inalta calitate. Functioneaza similar cu un ad network, dar, in loc sa cumperi spatiu publicitar, cumperi sloturi de promovare pentru o postare de pe blog.
Utilizeaza postari promovate pe site-urile virale ale tertelor parti
Poti inchiria site-uri cum sunt BuzzFeed.com si EliteDaily.com pentru a crea si promova continut cu o sansa mult mai mare de a deveni viral decat poate echipa ta sa creeze. Acestea sunt specializate in crearea unui continut de mare angajare, care poate atinge distribuiri virale semnificative pe mai multe platforme, inclusiv Facebook.
Retargeteaza utilizatorii prin intermediul Facebook Exchange (FBX)
Arhitectura deschisa a FBX permite unui grup selectat de ad techs sa cumpere adevertising Facebook. Pentru a accesa aceste platforme, cauta un furnizor ad retargeting care iti permite sa creezi segmente ale bazei de utilizatori pe pagina pe care ei o viziteaza pe site-ul tau, apoi targeteaza-i cu reclame pe Facebook. Aceasta modalitate maximizeaza traficul.
Plateste pentru anunturile Facebook
Aceasta este cea mai buna optiune daca doresti sa ajungi la publicul tau de pe Facebook, chiar daca trebuie sa platesti. Aceasta plata are avantajele sale.
Sursa: entrepreneur.com
Tags: marketingretele socialeretele de socializaresocial mediafacebookpromovare facebook