Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Foloseste tehnologia ca sa iti dezvolti afacerea

39% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
52% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
31% dintre cei care ne citesc au o afacere de succes

Dintre principalele mijloace de atragere a potentialilor clienti face parte si Twitter. Este un instrument fantastic pentru a face cunostinta cu noi segmente de public si pentru a incepe conversatii cu oamenii cu care ne dorim sa comunicam.

Twitter este un instrument folositor pentru afacerile la inceput de drum deoarece se pot bucura de aceleasi beneficii ca si cele care au un istoric pe piata. Daca ai content de calitate sau atractiv, poti atrage atentia oricui. Social media (in special Twitter) este adesea criticat pentru ca este dificil sa directionezi o conversatie catre o noua vanzare, dar asta nu inseamna ca nu merita sa investesti timp. Ba chiar este recomandat.

Care sunt instrumentele tehnice cheie ale afacerii tale si de ce?

Facebook este un spatiu in care poti testa si lansa o noua afacere. De fapt, sa ai o pagina bine administrata pentru fani este vital pentru a castiga increderea celor cu care comunici. Acestea fiind spuse, conversatia este inca uni-directionala, de aceea vom continua cu Twitter.

Tips and Tricks

•    Daca ai de gand sa folosesti Twitter, profita de toate instrumentele cu care este asociat pentru a-ti maximiza rezultatele. Poti vedea Refollow, Tweerdeck, Twaitter si SocialOomph.

•    Realizeaza cat de important este contentul de calitate pentru a-ti pastra si fideliza publicul. Asta inseamna sa fii mereu la curent cu tot ce se intampla in nisa in care activezi.

•    Nu fi prea incapatanat sau reticent cu privire la locurile in care gasesti noi relatii. Nu stii niciodata care poate fi urmatoare oportunitate pentru afacerea ta si de unde iti pot veni potentialii clienti.

•    Cand creezi content digital si cand incepi conversatii, fii autentic. Nu scrie din perspectiva companiei tale, ci comunica precum o persoana reala cu ganduri reale care se intampla sa fie acolo si sa ajute oamenii cu idei si solutii noi, sau pur si simplu stai de vorba.


Tags: atragerea clientilortwittersocial media

Urmareste-ne pe Google News

Ghiduri practice


Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri

Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016




Rentrop ∧ Straton

Citeste Raportul Special GRATUIT

Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim
Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Idei de AFACERI 2025








SUCCES in AFACERI


Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim
Descarca Gratuit
"Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim"
Completeaza adresa de email la care
vrei sa primesti Raportul Gratuit
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016
[x]