Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
Greseli majore de marketing social
Multe afaceri au descoperit puterea marketing-ului social si impactul sau asupra profiturilor. Odata ce ati implementat o strategie de marketing social care sa fie eficienta, nivelul vanzarilor va creste, popularitatea, reputatia si imaginea de ansamblu a afacerii dvs se va imbunatati, veti castiga clienti noi si ii veti fideliza pe cei vechi. Acestea sunt visurile tuturor antreprenorilor si marketing-ul social pare sa vina ca o solutie viabila.
Cu toate acestea, marketing-ul social nu da roade in cazul tuturor.Exista greseli mari care se comit in marketing-ul social si ele pot fi evitate cu ajutorul catorva sfaturi practice.
Cum sa faci bani din vanzarile pe Amazon
Cresterea prepelitelor japoneze
Cultura de sofran
Ghid practic Realizarea de sapun natural
Primul sfat este sa va alegeti reteaua sociala potrivita afacerii dvs. Daca detineti o firma producatoare de sapunuri pentru afectiuni care variaza de la reumatism la eczeme, este bine sa alegeti o retea de socializare mai „matura”, si nu Bebo sau MySpace. Acesta este doar un exemplu de alegere neinspirata total.
Al doilea sfat este sa comunicati informatii importante, de interes pentru conexiunile dvs. Nu postati doar de dragul de a posta si pentru a demonstra ca exista activitate. Continutul lipsit de insemnatate aduce o imagine nefavorabila companiilor si firmelor care folosesc aceasta solutie neviabila pentru a-si castiga clienti sau pentru a-i pastra pe cei vechi.
De asemenea, retelele de socializare vin ca o solutie buna si eficienta atunci cand comunicam. Este nevoie de schimb de informatie, nu doar de trimitere de continut, fara interactiune.
Amintiti-va ca majoritatea datelor si feedback-ul valoros sunt extrase cu ajutorul marketing-ului social. In primul rand trebuie sa fiti in conexiune cu acei indivizi care se preteaza pe modelul dvs de client ideal, apoi trebuie sa primiti informatii de la el, informatii pe care le veti folosi in viitoarele campanii de marketing si de advertising.
Apoi trebuie sa va creati o legatura, o relatie care sa se bazeze pe incredere mutuala. In acest punct sunteti gata sa lansati un mesaj de vanzare care sa se dovedeasca eficient si care sa se finalizeze printr-o comanda de produse de pe website-ul dvs.
Aceasta este o alta mare greseala in marketing-ul social. Multe mesaje de vanzare sunt lansate inainte de vremea lor, cand inca nu exista acea relatie de incredere intre dvs si potentialul client. Acesta se poate simti sufocat, agasat sau presat sa ia o decizie de achizitionare pe fuga, in graba si contrar acordului sau.
De asemenea, vanzarile nu se vor realiza daca dvs, ca manager sau marketer veti anunta liste de preturi inainte de a stabili o relatie cu indivizii cu care ati stabilit conexiuni. Trebuie sa ii determinati sa cumpere chiar inainte de a stii pretul. Pretul trebuie sa conteze mai putin decat calitatea produselor si beneficiilor reale pe care acestea le prezinta.
Articole conexe
Succes in afaceri: TikTok Now
de Bianca TilaINFLUENCER MARKETING PE LINKEDIN
de Idei de afaceriFacebook introduce reguli noi pentru afaceri
de Florin AmarieiAfacerile pe care Facebook le va prioritiza in Europa
de Florin AmarieiAboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri
Citeste Raportul Special GRATUIT
Idei de AFACERI 2024
- Colectia de Idei de Afaceri
- 24 de idei inedite pe pietele din S.U.A. si Europa de Vest
- Birouri inchiriate cu ora
Afaceri la cheie
- NOU: Berea artizanala. Pasii catre o afacere de succes
- Vrei sa-ti deschizi propria AFACERE? Venim in ajutorul tau: descopera 14 IDEI de afaceri inedite!
- Secretele comertului ONLINE iti sunt, in sfarsit, dezvaluite! Porneste propria ta afacere online
- Afacerea momentului: vanzarile pe Amazon! 9 motive pentru comert online prin platforma Amazon:
- Oferta zilei: Reducere de pana la 25% si Transport Gratuit