Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Greseli majore de marketing social

de Victor Oancea 04 Aug. 2011 3854
5 din 1 vot
RATING UTILIZATORI
28% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
56% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
31% dintre cei care ne citesc au o afacere de succes

Multe afaceri au descoperit puterea marketing-ului social si impactul sau asupra profiturilor. Odata ce ati implementat o strategie de marketing social care sa fie eficienta, nivelul vanzarilor va creste, popularitatea, reputatia si imaginea de ansamblu a afacerii dvs se va imbunatati, veti castiga clienti noi si ii veti fideliza pe cei vechi. Acestea sunt visurile tuturor antreprenorilor si marketing-ul social pare sa vina ca o solutie viabila.

Cu toate acestea, marketing-ul social nu da roade in cazul tuturor.
Exista greseli mari care se comit in marketing-ul social si ele pot fi evitate cu ajutorul catorva sfaturi practice.


Primul sfat este sa va alegeti reteaua sociala potrivita afacerii dvs. Daca detineti o firma producatoare de sapunuri pentru afectiuni care variaza de la reumatism la eczeme, este bine sa alegeti o retea de socializare mai „matura”, si nu Bebo sau MySpace. Acesta este doar un exemplu de alegere neinspirata total.

Al doilea sfat este sa comunicati informatii importante, de interes pentru conexiunile dvs. Nu postati doar de dragul de a posta si pentru a demonstra ca exista activitate. Continutul lipsit de insemnatate aduce o imagine nefavorabila companiilor si firmelor care folosesc aceasta solutie neviabila pentru a-si castiga clienti sau pentru a-i pastra pe cei vechi.

De asemenea, retelele de socializare vin ca o solutie buna si eficienta atunci cand comunicam. Este nevoie de schimb de informatie, nu doar de trimitere de continut, fara interactiune.

Amintiti-va ca majoritatea datelor si feedback-ul valoros sunt extrase cu ajutorul marketing-ului social. In primul rand trebuie sa fiti in conexiune cu acei indivizi care se preteaza pe modelul dvs de client ideal, apoi trebuie sa primiti informatii de la el, informatii pe care le veti folosi in viitoarele campanii de marketing si de advertising.

Apoi trebuie sa va creati o legatura, o relatie care sa se bazeze pe incredere mutuala. In acest punct sunteti gata sa lansati un mesaj de vanzare care sa se dovedeasca eficient si care sa se finalizeze printr-o comanda de produse de pe website-ul dvs.

Aceasta este o alta mare greseala in marketing-ul social. Multe mesaje de vanzare sunt lansate inainte de vremea lor, cand inca nu exista acea relatie de incredere intre dvs si potentialul client. Acesta se poate simti sufocat, agasat sau presat sa ia o decizie de achizitionare pe fuga, in graba si contrar acordului sau.

De asemenea, vanzarile nu se vor realiza daca dvs, ca manager sau marketer veti anunta liste de preturi inainte de a stabili o relatie cu indivizii cu care ati stabilit conexiuni. Trebuie sa ii determinati sa cumpere chiar inainte de a stii pretul. Pretul trebuie sa conteze mai putin decat calitatea produselor si beneficiilor reale pe care acestea le prezinta.
 





Tags: marketing socialafaceriretele de socializaremarketing

Urmareste-ne pe Google News

Votati articolul

Rating:
Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Articole conexe

Succes in afaceri: TikTok Now

de Bianca Tila
22 Sep 2022
TikTok isi continua ascensiunea, desi noua optiune lansata este o copie fidela a aplicatiei BeReal, TikTok Now se numara printre cele mai populare...

INFLUENCER MARKETING PE LINKEDIN

de Idei de afaceri
12 Apr 2022
Despre influencer marketing se vorbeste peste tot, dar putini sunt cei care il asociaza din prima cu LinkedIn. Ei bine, creator de continut poti fi...

Facebook introduce reguli noi pentru afaceri

de Florin Amariei
07 Ian 2021
Reteaua sociala Facebook introduce o serie de reguli noi pentru afaceri, printre care se numara si renuntarea la like-uri. Schimbarile la paginile...

Afacerile pe care Facebook le va prioritiza in Europa

de Florin Amariei
09 Apr 2019
Nicola Mandelsohn, responsabila Facebook pentru intreaga Europa, spune ca urmeaza cateva schimbari drastice pe care compania si le asuma si vorbeste...

Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri

Idei de Afaceri pentru 2024: 5 idei pentru Profit maxim
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016




Rentrop ∧ Straton

Citeste Raportul Special GRATUIT

Idei de Afaceri pentru 2024: 5 idei pentru Profit maxim
Idei de Afaceri pentru 2024: 5 idei pentru Profit maxim
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Idei de AFACERI 2024







[x]