Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

INFLUENCER MARKETING PE LINKEDIN

de Idei de afaceri 12 Apr. 2022 361
INFLUENCER MARKETING PE LINKEDIN
5 din 1 vot
RATING UTILIZATORI
59% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
38% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
41% dintre cei care ne citesc au o afacere de succes

Despre influencer marketing se vorbeste peste tot, dar putini sunt cei care il asociaza din prima cu LinkedIn. Ei bine, creator de continut poti fi si pe reteaua sociala a profesionistilor, mai ales daca ideile si proiectele tale ii pot inspira pe cei din jur.

De anul trecut platforma a inceput sa puna la dispozitie resurse si instrumente necesare pentru ca cei din zona de business sa poata crea continut de impact si relatii noi. Primele functionalitati au vizat partea de newslettere si LinkedIn Live. Intrucat initiativa a avut un mare succes si pana acum s-au inregistrat deja 5,5 milioane de membrii activi, LinkedIn a hotarat sa propuna o serie de noi facilitati.

O parte dintre ele vizeaza raportarea datelor cu privire la modul in care utilizatorii interactioneaza cu continutul propus. Exista, astfel, un analytics dedicat special creatorilor.

Cealalta parte se refera la posibilitatea de utilizare a unui video pentru zona de profil si a functionalitatilor privind crearea facila a comunitatilor prin inscrierea celor interesati, la newslettere.

Ce este creator analytics?

Analytics-ul pentru creatori este menit sa ofere detalii care sa ajute la optimizarea strategiilor de continut si a impactului asupra audientei. Creatorii vor putea astfel sa urmareasca performanta continutului propus de-a lungul timpului si sa aiba acces la date agregate despre raspandirea informatiei in online si a ratei de interactiune cu aceasta.

 

Care sunt noutatile?

  • Acum poti descoperi tendintele in materie de vizibilitate si interactiune si ai acces la date demografice care te ajuta sa iti cunosti mai bine audienta.

  • Poti accesa datele in formatul dorit de tine prin descarcarea lor, astfel incat sa le poti analiza in versiunea care iti convine cel mai mult.

Cum poti optimiza continutul in urma analizarii datelor?

  • Incearca formate noi de continut. Poti alege intre video, articol, postare, imagine si evenimente.
  • Ai in vedere crearea unui mix care sa includa consultanta profesionala, sfaturi practice, povesti de la job si noutati din domeniul tau de activitate.
  • Testeaza frecventa, data si ora la care faci postarile.
  • Optimizeaza in functie de reactiile pe care le-ai primit la postarile tale anterioare. Analizeaza impactul primit in perioadele anterioare si propune continut nou, similar cu cel cu care audienta ta rezoneaza cel mai bine.
  • Foloseste Post analytics pentru ca iti da detalii suplimentare despre cei care rezoneaza cu continutul tau si te ajuta sa iti optimizezi strategia in consecinta.
  • Continua sa fii autentic! Evident ca analytics-ul iti pune la dispozitie o serie intreaga de informatii utile, dar scopul principal al oricarui creator de continut trebuie sa ramana strans legat de pastrarea autenticitatii si de dorinta personala de a genera conversatii firesti, cu propria audienta.

Creator de continut pe LinkedIn

Ce e nou?

  • Notificarile nu mai sunt exclusiv pentru zona de newsletter. Exista acum diverse alerte pentru continut. Audienta poate accesa butonul “Follow” si va fi informata ori de cate ori vei posta ceva nou pe platforma.

Video pentru profil

Utilizarea unui video pentru zona de profil reprezinta o formula autentica prin care iti poti spune povestea si de curand, LinkedIn a propus o serie de update-uri atat pentru partea de creatie, cat si pentru partea de promovare si interactiune, astfel incat influencer marketing-ul sa se dezvolte tot mai mult si in zona business.

  • Utilizatorii te pot urmari direct din filmul de prezentare al profilului tau

  • Ai acces la date cu privire la numarul de vizitatori ai profilului

  • Daca ai decis se te faci cunoscut printr-un video de profil, un cerc albastru va fi vizibil in jurul fotografiei tale de profil, ceea ce te va ajuta sa te remarci in feed-uri.

Fa-ti cunoscut newsletter-ul!

Inca de anul trecut a inceput sa fie mult mai usor sa iti faci public newsletter-ul si pana azi LinkedIn a inregistrat o crestere cu 625% a numarului de newslettere publicate pe platforma si o crestere cu 89% a inscrierilor la newslettere, la nivel global.

 

Ce e nou?

  • Acum poti sa iti evidentiezi newsletter-ul in sectiunea FEATURED a profilului personal, astfel incat audienta ta sa gaseasca rapid ultimele editii si sa se poata inscrie pentru a le primi pe cele ce vor urma.

Web Performance Box – agentie de inbound marketing, partenera HubSpot si Salesmanago.




Idei de afaceride Idei de afaceri
Redactia Idei de afaceri este formata dintr-un colectiv de 3 autori cu experienta in domeniile care formeaza intreaga sfera a lumii afacerilor. Ei va livreaza cele mai importante si relevante noutati.

Tags: strategie marketingoptimizareinfluencer

Ti-a placut acest articol?

Da Like, Printeaza sau trimite prin WhatsApp si Email!
Urmareste-ne pe Google News

Votati articolul

Rating:
Nota: 5 din 5 - 1 vot.


Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri

Profit MAXIM cu investitie MINIMA. TOP 6 afaceri pentru 2022
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Profit MAXIM cu investitie MINIMA. TOP 6 afaceri pentru 2022

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016




Rentrop ∧ Straton

Citeste Raportul Special GRATUIT

Profit MAXIM cu investitie MINIMA. TOP 6 afaceri pentru 2022
Profit MAXIM cu investitie MINIMA. TOP 6 afaceri pentru 2022
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Idei de AFACERI 2022







 
[x]