de Bianca Tila
16 Oct. 2024
2
Instagram lanseaza "cardurile de profil", care, in fapt, sunt carti de vizita digitala pentru Gen Z.
Dupa cateva luni de teste, compania lanseaza oficial cardurile de profil. Cu ajutorul acestora, utilizatorii platformei isi pot prezenta profilul din cadrul platformei de socializare.
Cardurile de profil exista doar in fomat digital in cadrul aplicatiei. De asemenea, vor avea doua parti. Pe o parte sunt afisate informatiile esentiale ale profilului, iar pe cealalta un cod QR ce poate fi scanat pentru a ajunge la profilul respectiv.
In plus, utilizatorii pot personaliza aspectul cardurilor, de exemplu fundalul afisat in spatele codului QR poate fi schimbat dupa bunul plac.
Cea mai noua functionalitate Instagram vizeaza utilizatorii generatiei Z, care s-au aratat interesati de o forma de marketare a profilului de Instagram asemanatoare cardurilor de vizita.
Cardurile de profil permit utilizatorilor sa-si prezinte profilul colaboratorilor si brandurilor intr-o forma atragatoare. La fel de usor, pot fi folosite pentru legarea de noi prietenii in cadrul platformei.
Idntitatea pe platforma poate fi prezentata mult mai usor, prin:
- fotografii de profil - utilizatorii pot alege o imagine reprezentativa sau creatorii de continut pot alege o imagine in functie de tipul contului
- nume de utilizator - nu mai este nevoie sa fie usor de retinut, avand in vedere codul QR care te duce direct pe pagina
- bio - descrierea contului cantareste in acest cadru de profil, utilizatorii pot afla pe scurt despre persoana care urmeaza sa o urmareasca
- link - pentru creatorii de continut este de mare ajutor, avand in vedere ca multi au site-uri pentru afaceri sau blog
Instagram
Instagram este o platforma de socializare axata pe partajarea de imagini si videoclipuri. Aceasta ofera o gama larga de functii, precum: postari, stories, reels, IGTV, mesaje directe si hashtag-uri.
Aplicatia detinuta de Meta a castigat utilizatorii prin strategiile folosite si noul concept de la acea vreme (de a posta doar imagini pe un anumit format).
In octombrie 2010, Kevin Systrom si Mike Krieger au lansat o aplicatie de partajare a fotografiilor, numita Instagram. Initial, acesta putea fi folosita doar pe iOS. Instagram a castigat rapid popularitate datorita filtrelor sale care transformau fotografiile obisnuite in imagini atractive.
In 2012, aplicatia este achizitionata de Facebook pentru aproximativ 1 miliard de dolari. In acest an se marcheaza o expansiune rapida a platformei.
Un an mai tarziu, aplicatia introduce functia de "video", permitand utilizatorilor sa posteze videoclipuri de pana la 15 secunde. Atunci cand Instagram lanseaza "Stories", utilizatorii incep sa partajeze momente temporare. Functia similara de pe Snapchat ia amploare.
Pe de alta parte, in timpul pandemiei, Instagram creste semnificativ, utilizatorii cautand sa se conecteze si sa impartaseasca experiente.
In prezent, aplicatia continua sa evolueze, punand accet pe continut video scurt si dezvoltand noi functii pentru sprijinirea creatorilor de continut cum este si in acest caz, lansarea cardurilor de profil.
Aplicatia detinuta de Meta a devenit o platforma esentiala pentru marketing, influenceri si branduri.
de
Bianca Tila Pasionata de zona business, Bianca Tila aduce zilnic in fata cititorilor starea afacerilor de pe piata nationala si internationala. Ofera idei de afaceri rentabile potrivite situatiei actuale, strategii de marketing si modele de afaceri in diverse zone.
Tags: instagramcarduri de profilsocial media