Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

LinkedIn devine o platforma de continut

67% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
35% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
47% dintre cei care ne citesc au o afacere de succes

Reteaua profesionala LinkedIn este in forma: ea anunta o cifra de afaceri in crestere cu 46% in primul trimestru 2014, in ciuda unor pierderi inregistrate. Dar, pentru a face sa progreseze veniturile publicitare, societatea vrea sa-i determine pe utilizatori sa-si consulte paginile mai regulat. In acest scop, site-ul incepe sa difuzeze continut referitor la lumea companiilor.

LinkedIn este in plina crestere. Reteaua sociala profesionala a publicat pe 1 mai rezultatele pe primul trimestru 2014. Desi inregistreaza pierderi de 13,3 milioane de dolari, cifra sa de afaceri a crescut in aceasta perioada cu 46% in raport cu primul trimestru 2013.
 
Abonatii sunt tot mai numerosi: in aprilie 2014, platforma web a anuntat depasirea pragului de 300 de milioane de utilizatori. Dar numarul persoanelor care se conecteaza cel putin o data pe luna este probabil mai apropiat de 200 de milioane, apreciaza site-ul Qartz. Numarul de abonati care consulta site-ul in fiecare luna a scazut in 2013 in Statele Unite. Multi utilizatori nu intra pe LinkedIn decat pentru a cauta un loc de munca, rezuma site-ul american.
Pentru ca abonatii sai sa vina mai regulat sa-si consulte paginile, societatea a gasit o solutie: ea vrea sa devina un furnizor de continut privind companiile si lumea profesionala. "Consumul de continut implica o folosire zilnica, el ne va permite sa avem utilizatori mai regulati", afirma Deep Nishar, responsabilul sectiei "Products & User Experience" si vicepresedinte al LinkedIn.
Reteaua profesionala a inceput aceasta transformare in 2011, lansand in SUA LinkedIn Today, o interfata care aduna articole economice provenind din diferite surse. Ele sunt selectionate in functie de popularitatea lor, dar si dupa centre de interes si contacte ale utilizatorului. In 2013, compania a cumparat, de asemenea, aplicatia Pulse, un agregator de stiri care selectioneaza continuturi personalizate pentru utilizatorii sai pe mobil.
 
Daca aceasta abordare functioneaza, ea va duce la o sporire a numarului de pagini vizualizate pe site, ceea ce va antrena o crestere a veniturilor sale din publicitate. Deocamdata, LinkedIn este inca departe de gigantii web-ului: cifra sa de afaceri a atins in 2013 o valoare de 1,5 miliarde de dolari, in vreme ce, in aceeasi perioada, Facebook a realizat 7,8 miliarde de dolari.
 


Tags: social medialinkedinevolutiepublicitate onlinefurnizor de continut

Urmareste-ne pe Google News

Ghiduri practice


Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri
Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016




Rentrop ∧ Straton
Citeste Raportul Special GRATUIT
Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim
Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Idei de AFACERI 2025








[x]