Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

LinkedIn devine o platforma de continut

de Marian Curelaru 06 Mai. 2014 2973
5 din 1 vot
RATING UTILIZATORI
37% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
46% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
29% dintre cei care ne citesc au o afacere de succes

Reteaua profesionala LinkedIn este in forma: ea anunta o cifra de afaceri in crestere cu 46% in primul trimestru 2014, in ciuda unor pierderi inregistrate. Dar, pentru a face sa progreseze veniturile publicitare, societatea vrea sa-i determine pe utilizatori sa-si consulte paginile mai regulat. In acest scop, site-ul incepe sa difuzeze continut referitor la lumea companiilor.

LinkedIn este in plina crestere. Reteaua sociala profesionala a publicat pe 1 mai rezultatele pe primul trimestru 2014. Desi inregistreaza pierderi de 13,3 milioane de dolari, cifra sa de afaceri a crescut in aceasta perioada cu 46% in raport cu primul trimestru 2013.
 
Abonatii sunt tot mai numerosi: in aprilie 2014, platforma web a anuntat depasirea pragului de 300 de milioane de utilizatori. Dar numarul persoanelor care se conecteaza cel putin o data pe luna este probabil mai apropiat de 200 de milioane, apreciaza site-ul Qartz. Numarul de abonati care consulta site-ul in fiecare luna a scazut in 2013 in Statele Unite. Multi utilizatori nu intra pe LinkedIn decat pentru a cauta un loc de munca, rezuma site-ul american.
Pentru ca abonatii sai sa vina mai regulat sa-si consulte paginile, societatea a gasit o solutie: ea vrea sa devina un furnizor de continut privind companiile si lumea profesionala. "Consumul de continut implica o folosire zilnica, el ne va permite sa avem utilizatori mai regulati", afirma Deep Nishar, responsabilul sectiei "Products & User Experience" si vicepresedinte al LinkedIn.
Reteaua profesionala a inceput aceasta transformare in 2011, lansand in SUA LinkedIn Today, o interfata care aduna articole economice provenind din diferite surse. Ele sunt selectionate in functie de popularitatea lor, dar si dupa centre de interes si contacte ale utilizatorului. In 2013, compania a cumparat, de asemenea, aplicatia Pulse, un agregator de stiri care selectioneaza continuturi personalizate pentru utilizatorii sai pe mobil.
 
Daca aceasta abordare functioneaza, ea va duce la o sporire a numarului de pagini vizualizate pe site, ceea ce va antrena o crestere a veniturilor sale din publicitate. Deocamdata, LinkedIn este inca departe de gigantii web-ului: cifra sa de afaceri a atins in 2013 o valoare de 1,5 miliarde de dolari, in vreme ce, in aceeasi perioada, Facebook a realizat 7,8 miliarde de dolari.
 


Tags: social medialinkedinevolutiepublicitate onlinefurnizor de continut

Urmareste-ne pe Google News

Votati articolul

Rating:
Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Articole conexe

Magazin online. Promovarea prin Social Media

de Idei de afaceri
04 Apr 2024
Platformele sociale tind sa aiba o influenta tot mai mare in eCommerce-ul de astazi, principalul factor fiind increderea in recomandarea unui produs...

INFLUENCER MARKETING PE LINKEDIN

de Idei de afaceri
12 Apr 2022
Despre influencer marketing se vorbeste peste tot, dar putini sunt cei care il asociaza din prima cu LinkedIn. Ei bine, creator de continut poti fi...

Top 10 Idei de promovare pentru campaniile de Social Media ale unei afaceri

de Camelia Diaconu
07 Ian 2019
Social Media a devenit locul ideal de promovare al oricarui tip de business. Ofera o gama variata de oportunitati de promovare, singura conditie este...

Ai un restaurant? Iata 5 metode de promovare prin social media

de Camelia Diaconu
19 Mai 2020
Social media a devenit mediul perfect in care poti sa iti promovezi orice afacere, indiferent de domeniu. Este locul in care poti sa te diferentiezi...

Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri

Idei de Afaceri pentru 2024: 5 idei pentru Profit maxim
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016




Rentrop ∧ Straton

Citeste Raportul Special GRATUIT

Idei de Afaceri pentru 2024: 5 idei pentru Profit maxim
Idei de Afaceri pentru 2024: 5 idei pentru Profit maxim
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Idei de AFACERI 2024







[x]