Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Schimbari pentru companiile prezente pe Facebook. Apare un nou serviciu de gestionare

de Florin Amariei 18 Sep. 2020 3751
59% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
38% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
41% dintre cei care ne citesc au o afacere de succes

Afacerile sau institutiile care sunt prezente pe serviciile oferite de Facebook au la dispozitie un nou serviciu de gestionare care grupeaza Instagram, Facebook si Messenger la un loc.

Noua solutie, numita Facebook Business Suite, ofera acces companiilor la elemente cheie ale paginilor si profilurilor pe care acestea le detin in cadrul retelelor Facebook si Instagram, dar si pentru aplicatia de chat Messenger.
 
Eventual, in aceasta schema va fi adaugat si WhatsApp, insa Facebook va face cu grija acest pas, avand in vedere ce reactii a atras tentativa anterioara de accesare a datelor personale ale utilizatorilor, in special in Europa.
 
Noua solutie este disponibila la adresa business.facebook.com si le va cere companiilor, in primul rand, sa faca legatura intre conturile de Instagram si Facebook. Ulterior, va fi lansata si o aplicatie mobila pentru iOS si Android.
 
In cadrul Business Suite, administratorii vor vedea notificarile, mesajele primite, comentariile si restul activitatii din cadrul acelor produse in care detin pagini respectiv profiluri.
 
Tot aici, se pot configura raspunsuri generice, pe care sa le foloseasca rapid in cazul anumitor mesaje si comentarii.
 
Nu lipsesc nici optiunile privind crearea si programarea postarilor sau functiile de analytics, care furnizeaza informatii privind elemente cheie de performanta, precum reach-ul si engagement-ul.
 
Facebook spune ca, in contextul pandemiei, si-a concentrat atentia pe facilitati care sa ajute companiile mici si mijlocii. Ulterior, vor fi adaugate si functii gandite pentru companiile mari.


Florin Amarieide Florin Amariei
Pasionat de extinderea orizontului serviciilor financiare si de schimb alternative, el lucreaza in cadrul IdeiDeAfaceri.ro inca din 2018 pentru a furniza cititorilor numai informatiile care conteaza cu adevarat.

Tags: schimbaricompaniiafaceri onlinefacebookgestionarefacebook business suite

Urmareste-ne pe Google News

Articole conexe

Facebook vrea sa inchida sectiunea de stiri

de Bianca Tila
01 Mar 2024
Sectiunea dedicata stirilor din Facebook va disparea din aplicatia platformei pentru Statele Unite si Australia. Meta vrea sa se distanteze de acest...

Facebook si Instagram au luat o decizie. Noi restrictii pentru tineri

de Bianca Tila
10 Ian 2024
Meta a decis sa introduca noi restrictii pentru tineri, pe fondul efectelor negative ale retelelor sale sociale. In acest sens, compania a decis sa...

Meta pregateste schimbari in randul angajatilor

de Bianca Tila
04 Oct 2023
Meta planuieste sa concedieze angajati de la divizia Reality Labs, orientata spre metavers si pe crearea de cipuri personalizate, potrivit Reuters....

Meta isi antreneaza AI-ul cu ajutorul postarilor publice de pe Facebook si Instagram

de Bianca Tila
02 Oct 2023
Functiile de inteligenta artificiala pe care Meta urmeaza sa le implementeze folosesc un model lingvistic antrenat pe baza continutului public....

Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri

Idei de Afaceri pentru 2024: 5 idei pentru Profit maxim
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016




Rentrop ∧ Straton

Citeste Raportul Special GRATUIT

Idei de Afaceri pentru 2024: 5 idei pentru Profit maxim
Idei de Afaceri pentru 2024: 5 idei pentru Profit maxim
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Idei de AFACERI 2024








[x]