Social media ajuta la construirea unei afaceri de succes. Aceste platforme au anumite particularitati si este indicat sa evitam postarea unor lucruri care ar putea afecta compania. Un studiu recent arata ca recomandarile social media conduc acum 30% din traficul global de site-uri web.
In cazul in care acest reper scade, ai putea lua in considerare functionarea strategiei. Dar daca site-ul tau primeste mai multe vizite decat rata social media, ai putea dori sa stii ce poti face mai mult.
In continuare sunt prezentate 10 strategii de marketing social media care ar putea avea un impact pozitiv asupra cresterii afacerii si vanzarilor:
1. Creeaza tweet-uri formatate personalizat
Aceasta metoda poate atrage atentia cititorului, fara a se pierde printre milioanele de tweet-uri zilnice. O culoare de font unica poate aduce o schimbare in ceea ce priveste monotonia acestor scurte mesaje. Pentru ca tweet-ul sa iasa in evidenta, adauga emoji racoritoare sau un simbol fun.
2. Scrie mesaje mai lungi
Desi Twitter are o limita de 140 de caractere, Google+ incurajeaza o conversatie ce poate incepe cu un mesaj mai lung.
3. Construieste grupuri pe Facebook
In timp ce raza de actiune a paginilor Facebook ale companiilor incepe sa se diminueze, antreprenorii, marketerii si editorii ar trebui sa ia in considerare crearea si managerierea grupurilor Facebook.
4. Insereaza apeluri la actiune
Adauga un mic condiment postarilor comune de pe Facebook si genereaza mai multe conduceri ale clientilor prin inserarea acestor butoane call-to-action.
5. Marketing pe mai multe platforme sociale
Converteste fanii Facebook in adepti Twitter si contactele LinkedIn in contacte pentru profilul pe Google+.
6. Faciliteaza conexiuni semnificative
Clientii tai, consumatorii si utilizatorii sunt oameni incredibili, iar cand identifici oameni deschisi la minte, incurajeaza-i sa interactioneze cu altii tot timpul. Vei crea relatii care vor avea ca interes comun compania ta, consolidand interesul pentru brandul tau.
7. Obtine informatii de la continutul generat de utilizatori si prezinta efecte vizuale puternice
Platforme precum Pixlee distribuie momente care demonstreaza adevaratul sens al brandului companiei pentru clienti.
8. Fii autentic
Jocul in conditii de siguranta nu genereaza nimic. Asuma-ti cateva riscuri calculate care pot determina publicul sa admire autenticitatea companiei tale si sa zambeasca, sa rada in hohote si sa distribuie.
9. Stai in spatele actiunilor tale
Cei mai buni antreprenori stiu cand sa atentioneze un client dificil si pot face asta fara regrete.
10. Pune un spin pozitiv asupra lucrurilor
Spune ceva pozitiv si inaltator despre problemele importante care conteaza pentru publicul tau. Utilizatorii social media sunt mult mai incantati sa te urmeze daca le impartasesti actualizari fericite.
Sursa: entrepreneur.com
Tags: afacerionlineafaceri onlineclickconversiebrandsocial mediasfaturi online