Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Sfaturi de la Facebook. Cum ramai in legatura cu clientii tai

de Florin Amariei 06 Oct. 2020 4539
4.67 din 3 voturi
RATING UTILIZATORI
39% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
52% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
31% dintre cei care ne citesc au o afacere de succes

Facebook a oferit o serie de sfaturile utile celor care folosesc retelele sociale pentru a-si consolida vanzarile. Iata ce propune compania cu privire la pastrarea legaturii cu clientii tai.

Facebook s-a angajat sa le asigure afacerilor ca a ta mijloacele necesare pentru a tine legatura cu comunitatile lor, in special atunci cand intreruperile de activitate si schimbarile frecvente ingreuneaza comunicarea normala.
 
"Stim ca multe afaceri se confrunta cu provocari neprevazute, avand inclusiv dificultati in pastrarea legaturii cu clientii lor. Astfel, dorim sa-ti prezentam cateva masuri pe care le poti lua acum pentru a preintampina aceste provocari si a pastra legatura", transmite compania.
 
In primul rand, acestia ofera sugestii cu privire la mesajele automate pe care le poti prestabili pentru a ajuta potentialii clienti sa fie multumiti de interactiunea cu afacerea ta.
 
Patru raspunsuri automate pe care le poti folosi, conform sugestiilor companiei americane:
  • Salut! Suntem pregatiti sa-ti preluam comanda! Suna-ne sau trimite-ne un mesaj aici.
  • Salut, iti multumim pentru mesaj. Magazinul nostru de retail este inchis, dar inca preluam comenzi online! Trimite-ne un mesaj sau acceseaza site-ul nostru web.
  • Iti multumim pentru mesaj. Am trecut la rezervari online deoarece biroul nostru este inchis. Te rugam sa ne trimiti un e-mail sau un mesaj pentru a face o rezervare virtuala.
  • Momentan, nu preluam comenzi noi, dar daca ai intrebari privind o comanda existenta, nu ezita sa ne trimiti un mesaj aici.
 
In al doilea rand, Facebook recomanda ca evenimentele sa fie transpuse in mediul online.
 
"Daca trebuie sa amani sau sa anulezi un eveniment fata in fata, incearca sa organizezi in schimb o transmisiune in direct pe Facebook sau pe Instagram. Transmisiunile in direct reprezinta o modalitate extraordinara de a transmite imagini video in timp real pe Facebook folosind doar camera unui computer desktop sau a unui dispozitiv mobil. Gandeste-te la acest lucru ca la o oportunitate de a le arata clientilor imagini <din culise>", mai precizeaza gigantul american.
 
Cinci idei pentru a intra in direct oferite de Facebook:
  • Organizeaza o sesiune de intrebari si raspunsuri;
  • Intra in direct cu o persoana cu o persoana din audienta si adreseaza-i intrebari;
  • Prezinta si explica produsele sau serviciile tale;
  • Invata-i pe cei din audienta cum sa faca ceva anume;
  • Creeaza o serie de transmisiuni in direct.
 
Sfaturi pentru transmisiunile tale in direct:
  • pentru ca transmisiunea sa fie mai cursiva, intra in direct folosind conexiunea Wi-Fi, nu pe cea de date mobile;
  • pentru cadre mai stabile, foloseste un trepied sau sprijina telefonul pe un perete sau o carte;
  • in timpul transmisiunii, interactioneaza cu cei din audienta si raspunde-le la comentarii;
  • pentru a mari numarul de spectatori, posteaza din timp despre eveniment. Poti sa creezi o postare de eveniment pe Facebook sau o poveste cu sticker cu numaratoare inversa pe Instagram.
  • cand se incheie transmisiunea in direct, poti sa salvezi sau sa postezi clipul video pentru a-l pastra.
 
In al treilea si ultimul rand, nu uitati ca e foarte important sa creati continut nou atragator. Cand trebuie sa operezi modificari, postarea de noutati este o modalitate excelenta de a-ti mentine clientii informati. Anunta programul modificat, prezinta masurile pe care le iei pentru pastrarea sigurantei sau explica-le clientilor modalitatile in care pot plasa in continuare comenzi la afacerea ta.
 
Succes!


Florin Amarieide Florin Amariei
Pasionat de extinderea orizontului serviciilor financiare si de schimb alternative, el lucreaza in cadrul IdeiDeAfaceri.ro inca din 2018 pentru a furniza cititorilor numai informatiile care conteaza cu adevarat.

Tags: facebooksfaturiclienti

Urmareste-ne pe Google News

Votati articolul

Rating:
Nota: 4.67 din 5 - 3 voturi.

Articole conexe

Facebook vrea sa inchida sectiunea de stiri

de Bianca Tila
01 Mar 2024
Sectiunea dedicata stirilor din Facebook va disparea din aplicatia platformei pentru Statele Unite si Australia. Meta vrea sa se distanteze de acest...

Facebook si Instagram au luat o decizie. Noi restrictii pentru tineri

de Bianca Tila
10 Ian 2024
Meta a decis sa introduca noi restrictii pentru tineri, pe fondul efectelor negative ale retelelor sale sociale. In acest sens, compania a decis sa...

Meta isi antreneaza AI-ul cu ajutorul postarilor publice de pe Facebook si Instagram

de Bianca Tila
02 Oct 2023
Functiile de inteligenta artificiala pe care Meta urmeaza sa le implementeze folosesc un model lingvistic antrenat pe baza continutului public....

Facebook depaseste un prag important de performanta. Platforma trece de 3 miliarde de utilizatori pe luna

de Bianca Tila
27 Iul 2023
Compania-mama a Facebook anunta depasirea unui prag important de performanta. Platforma sociala este folosita in fiecare luna de peste 3 miliarde de...

Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri

Idei de Afaceri pentru 2024: 5 idei pentru Profit maxim
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016




Rentrop ∧ Straton

Citeste Raportul Special GRATUIT

Idei de Afaceri pentru 2024: 5 idei pentru Profit maxim
Idei de Afaceri pentru 2024: 5 idei pentru Profit maxim
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Idei de AFACERI 2024







[x]