Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Sfaturi de la Facebook. Cum ramai in legatura cu clientii tai

de Florin P. Amariei
2804 0 06 Oct. 2020
Social media


28% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
56% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
31% dintre persoanele care ne citesc zilnic au o afacere proprie de succes

4.67
din 3 voturi
RATING UTILIZATORI

Facebook a oferit o serie de sfaturile utile celor care folosesc retelele sociale pentru a-si consolida vanzarile. Iata ce propune compania cu privire la pastrarea legaturii cu clientii tai.

Facebook s-a angajat sa le asigure afacerilor ca a ta mijloacele necesare pentru a tine legatura cu comunitatile lor, in special atunci cand intreruperile de activitate si schimbarile frecvente ingreuneaza comunicarea normala.
 
"Stim ca multe afaceri se confrunta cu provocari neprevazute, avand inclusiv dificultati in pastrarea legaturii cu clientii lor. Astfel, dorim sa-ti prezentam cateva masuri pe care le poti lua acum pentru a preintampina aceste provocari si a pastra legatura", transmite compania.
 
In primul rand, acestia ofera sugestii cu privire la mesajele automate pe care le poti prestabili pentru a ajuta potentialii clienti sa fie multumiti de interactiunea cu afacerea ta.
 
Patru raspunsuri automate pe care le poti folosi, conform sugestiilor companiei americane:
  • Salut! Suntem pregatiti sa-ti preluam comanda! Suna-ne sau trimite-ne un mesaj aici.
  • Salut, iti multumim pentru mesaj. Magazinul nostru de retail este inchis, dar inca preluam comenzi online! Trimite-ne un mesaj sau acceseaza site-ul nostru web.
  • Iti multumim pentru mesaj. Am trecut la rezervari online deoarece biroul nostru este inchis. Te rugam sa ne trimiti un e-mail sau un mesaj pentru a face o rezervare virtuala.
  • Momentan, nu preluam comenzi noi, dar daca ai intrebari privind o comanda existenta, nu ezita sa ne trimiti un mesaj aici.
 
In al doilea rand, Facebook recomanda ca evenimentele sa fie transpuse in mediul online.
 
"Daca trebuie sa amani sau sa anulezi un eveniment fata in fata, incearca sa organizezi in schimb o transmisiune in direct pe Facebook sau pe Instagram. Transmisiunile in direct reprezinta o modalitate extraordinara de a transmite imagini video in timp real pe Facebook folosind doar camera unui computer desktop sau a unui dispozitiv mobil. Gandeste-te la acest lucru ca la o oportunitate de a le arata clientilor imagini <din culise>", mai precizeaza gigantul american.
 
Cinci idei pentru a intra in direct oferite de Facebook:
  • Organizeaza o sesiune de intrebari si raspunsuri;
  • Intra in direct cu o persoana cu o persoana din audienta si adreseaza-i intrebari;
  • Prezinta si explica produsele sau serviciile tale;
  • Invata-i pe cei din audienta cum sa faca ceva anume;
  • Creeaza o serie de transmisiuni in direct.
 
Sfaturi pentru transmisiunile tale in direct:
  • pentru ca transmisiunea sa fie mai cursiva, intra in direct folosind conexiunea Wi-Fi, nu pe cea de date mobile;
  • pentru cadre mai stabile, foloseste un trepied sau sprijina telefonul pe un perete sau o carte;
  • in timpul transmisiunii, interactioneaza cu cei din audienta si raspunde-le la comentarii;
  • pentru a mari numarul de spectatori, posteaza din timp despre eveniment. Poti sa creezi o postare de eveniment pe Facebook sau o poveste cu sticker cu numaratoare inversa pe Instagram.
  • cand se incheie transmisiunea in direct, poti sa salvezi sau sa postezi clipul video pentru a-l pastra.
 
In al treilea si ultimul rand, nu uitati ca e foarte important sa creati continut nou atragator. Cand trebuie sa operezi modificari, postarea de noutati este o modalitate excelenta de a-ti mentine clientii informati. Anunta programul modificat, prezinta masurile pe care le iei pentru pastrarea sigurantei sau explica-le clientilor modalitatile in care pot plasa in continuare comenzi la afacerea ta.
 
Succes!


Tags: facebooksfaturiclienti

Ti-a placut acest articol?

Da Like, Printeaza sau trimite prin WhatsApp si Email!

Votati articolul

Rating:
Nota: 4.67 din 5 - 3 voturi.

Articole conexe

Facebook introduce reguli noi pentru afaceri

de Florin P. Amariei
07 Ian 2021
Reteaua sociala Facebook introduce o serie de reguli noi pentru afaceri, printre care se numara si renuntarea la like-uri. Schimbarile la paginile...

Schimbari pentru companiile prezente pe Facebook. Apare un nou serviciu de gestionare

de Florin P. Amariei
18 Sep 2020
Afacerile sau institutiile care sunt prezente pe serviciile oferite de Facebook au la dispozitie un nou serviciu de gestionare care grupeaza...

Afacerile pe care Facebook le va prioritiza in Europa

de Florin P. Amariei
09 Apr 2019
Nicola Mandelsohn, responsabila Facebook pentru intreaga Europa, spune ca urmeaza cateva schimbari drastice pe care compania si le asuma si vorbeste...

Un ajutor pentru afaceri - Instant Articles pe Facebook

de Idei De Afaceri
19 Apr 2016
Avand in vedere ca articolele de tip instant au, in medie, cu 20% mai multe click-uri decat link-urile obisnuite, Facebook a pus in practica un...

Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri

Idei de Afaceri pentru 2021: 5 afaceri cu Profit Maxim explicate detaliat
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Idei de Afaceri pentru 2021: 5 afaceri cu Profit Maxim explicate detaliat

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016



Comentarii0 comentarii



Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!

Rentrop ∧ Straton

Citeste Raportul Special GRATUIT

Idei de Afaceri pentru 2021: 5 afaceri cu Profit Maxim explicate detaliat
Idei de Afaceri pentru 2021: 5 afaceri cu Profit Maxim explicate detaliat
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Idei de AFACERI 2021







 
[x]