Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
Social marketing intr-o dinamica deplina!
Marketing-ul social ne da batai de cap, ne impune reguli noi ale jocului, ne pune la incercare. Multi sunt romanii care nu au incredere in marketing-ul pe Twitter, pe Facebook, prin intermediul blogging-ului, pe YouTube sau alte medii si platforme de acces la o luma impanzita de consumatori activi.
Adevarul este ca marketing-ul social se afla in miscare continua, intr-o dinamica pe care multi dintre afaceristii acestor ani o pierd din vedere, o desconsidera, o neglijeaza si pierd enorm.Criptomonede Ghid practic pentru incepatori
Cultura de sofran
Ghid practic pentru realizat felicitari de lux
Afacere la cheie cu flori in ghiveci
Marketing-ul social trebuie sa detina atentia si interesul nostru, fie ca ne place sau nu, fie ca avem sau nu incredere in strategiile sale conexe.
Un simplu motiv este cel al necesitatii existentei si pregnantei in mediul in care ne gasim consumatorii, in mediul in care consumatorii au incredere. In momentul de fata, expansiunea Facebook, Twitter, LinkedIn, blogging-ului samd, este unul dintre cele mai intemeiate motive pentru a ne baza pe marketing-ul social.
Faptul ca avem audiente in plina miscare, caracterizate de o dinamica destul de greu de urmarit, destul de greu de anticipat in directii si comportament, nu mai uimeste pe nimeni. Unul dintre secretele succesului ca afacere in anul 2012 si nu numai sta in urmarirea clientilor pe retelele de socializare, in atragerea lor pe bloguri si nu numai.
Adevarul este ca multi antreprenori cauta rezultate imediate si acest lucru nu este intotdeauna oferit de marketing-ul social. Mai degraba discutam despre investitii pe termen lung. O campanie de Facebook isi poate arata beneficiile in cateva zile sau in cateva luni. O strategie de blogging isi poate arata beneficiile reale in luni sau chiar in ani de zile, ani in care investim in continut de calitate, in continut valoros, in continut bine pus la punct prin tactici eficiente de SEO.
Per total, marketing-ul social se potriveste celor dispusi sa investeasca bani si mai ales timp in strategiile de pe urma carora vor extrage feedback valoros, de pe urma carora vor castiga bile albe in contul reputatiilor si imaginilor pe care le promoveaza, schimb valoros de informatii si nu numai.
Prin marketing-ul social educam mase, audiente mai mult sau mai putin eterogene, capatam experienta in ceea ce priveste comportamentul audientelor noastre, legam relatii de incredere si de lunga durata, fidelizam si loializam.
Articole conexe
INFLUENCER MARKETING PE LINKEDIN
de Idei de afaceriIndustriile si tendintele din social media marketing
de Idei de afaceri3 strategii zilnice pentru un marketing social eficient
de Anca Raileanu3 platforme de social media marketing pentru fiecare buget
de Alexandra PopescuAboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri
Citeste Raportul Special GRATUIT
Idei de AFACERI 2024
- Colectia de Idei de Afaceri
- 24 de idei inedite pe pietele din S.U.A. si Europa de Vest
- Birouri inchiriate cu ora
Afaceri la cheie
- NOU: Berea artizanala. Pasii catre o afacere de succes
- Vrei sa-ti deschizi propria AFACERE? Venim in ajutorul tau: descopera 14 IDEI de afaceri inedite!
- Secretele comertului ONLINE iti sunt, in sfarsit, dezvaluite! Porneste propria ta afacere online
- Afacerea momentului: vanzarile pe Amazon! 9 motive pentru comert online prin platforma Amazon:
- Oferta zilei: Reducere de pana la 25% si Transport Gratuit