Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Social marketing intr-o dinamica deplina!

de Maria Nicutar 06 Feb. 2012 3322
5 din 1 vot
RATING UTILIZATORI
39% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
52% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
31% dintre cei care ne citesc au o afacere de succes

Marketing-ul social ne da batai de cap, ne impune reguli noi ale jocului, ne pune la incercare. Multi sunt romanii care nu au incredere in marketing-ul pe Twitter, pe Facebook, prin intermediul blogging-ului, pe YouTube sau alte medii si platforme de acces la o luma impanzita de consumatori activi.

Adevarul este ca marketing-ul social se afla in miscare continua, intr-o dinamica pe care multi dintre afaceristii acestor ani o pierd din vedere, o desconsidera, o neglijeaza si pierd enorm.

Marketing-ul social trebuie sa detina atentia si interesul nostru, fie ca ne place sau nu, fie ca avem sau nu incredere in strategiile sale conexe.

Un simplu motiv este cel al necesitatii existentei si pregnantei in mediul in care ne gasim consumatorii, in mediul in care consumatorii au incredere.
In momentul de fata, expansiunea Facebook, Twitter, LinkedIn, blogging-ului samd, este unul dintre cele mai intemeiate motive pentru a ne baza pe marketing-ul social.

Faptul ca avem audiente in plina miscare, caracterizate de o dinamica destul de greu de urmarit, destul de greu de anticipat in directii si comportament, nu mai uimeste pe nimeni. Unul dintre secretele succesului ca afacere in anul 2012 si nu numai sta in urmarirea clientilor pe retelele de socializare, in atragerea lor pe bloguri si nu numai.

Adevarul este ca multi antreprenori cauta rezultate imediate si acest lucru nu este intotdeauna oferit de marketing-ul social. Mai degraba discutam despre investitii pe termen lung.  O campanie de Facebook isi poate arata beneficiile in cateva zile sau in cateva luni. O strategie de blogging isi poate arata beneficiile reale in luni sau chiar in ani de zile, ani in care investim in continut de calitate, in continut valoros, in continut bine pus la punct prin tactici eficiente de SEO.

Per total, marketing-ul social se potriveste celor dispusi sa investeasca bani si mai ales timp in strategiile de pe urma carora vor extrage feedback valoros, de pe urma carora vor castiga bile albe in contul reputatiilor si imaginilor pe care le promoveaza, schimb valoros de informatii si nu numai.

Prin marketing-ul social educam mase, audiente mai mult sau mai putin eterogene, capatam experienta in ceea ce priveste comportamentul audientelor noastre, legam relatii de incredere si de lunga durata, fidelizam si loializam.


Tags: marketing socialmarketing twittermarketing facebookmarketing linkedinmarketing

Urmareste-ne pe Google News

Votati articolul

Rating:
Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Articole conexe

INFLUENCER MARKETING PE LINKEDIN

de Idei de afaceri
12 Apr 2022
Despre influencer marketing se vorbeste peste tot, dar putini sunt cei care il asociaza din prima cu LinkedIn. Ei bine, creator de continut poti fi...

Industriile si tendintele din social media marketing

de Idei de afaceri
31 Aug 2017
Puterea retelelor de socializare pentru mixul de marketing si de comunicare este evidenta. In ultimii 7 ani transformarile din acest domeniu au fost...

3 strategii zilnice pentru un marketing social eficient

de Anca Raileanu
30 Ian 2015
Numarul actiunilor si a obiectivelor sugerate pe care managerii in social media trebuie sa le ia in calcul poate parea de-a dreptul coplesitor. Nu...

3 platforme de social media marketing pentru fiecare buget

de Alexandra Popescu
05 Iun 2014
Un plan de marketing solid este cheia oricarui produs de succes, afaceri sau serviciu. Punerea in practica a unor strategii de marketing poate fi...

Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri

Idei de Afaceri pentru 2024: 5 idei pentru Profit maxim
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016




Rentrop ∧ Straton

Citeste Raportul Special GRATUIT

Idei de Afaceri pentru 2024: 5 idei pentru Profit maxim
Idei de Afaceri pentru 2024: 5 idei pentru Profit maxim
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Idei de AFACERI 2024







[x]