Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
Social Media - Factorul declansator pentru vanzari in afacerile profitabile
Nu sunt putini cei care au inteles puterea, forta din spatele social media. Sa privim putin catre marile companii care au ales sa isi promoveze brandul, produsele si serviciile prin intermediul retelelor de socializare. Desi si-ar permite sa se implice in alte campanii de promovare mai complexe, prin advertising in alte canale, cei mai grei din mediul business aleg sa se indrepte cu pas hotarat catre social media.
Afacerile devin profitabile destul de greu in ziua de astazi. Privim, pe de o parte, catre reticenta clientilor fata de mesajele de promovare. Pe de alta parte, privim catre multitudinea de competitori care apar in fiecare zi si in ritm crecand.Cultura de sofran
Pasii catre o afacere de succes Berea Artizanala
Cultura castravetelui anti-diabet
Ghid practic Realizarea de sapun natural
Sansele de succes devin destul de mici pentru cei care nu reusesc sa isi faca loc in amalgamul de business-uri si sa iasa la suprafata pentru a fi observati de audientele lor tinta.
Problema este destul de grava, avand in vedere faptul ca nicio afacere nu va da de succes si nu se poate transforma intr-o afacere profitabila cat timp nu beneficiaza de promovare.
Unul dintre cele mai importante beneficii in afacerile care aleg sa isi promoveze imaginea, produsele si serviciile prin intermediul retelelor de socializare este cel al utilizarii tehnicilor de marketing “din-gura-in-gura” si al tehnicilor de marketing viral. Aceste doua unelte devin unele dintre cele mai eficiente arme de lupta importriva competitiei.
Ambele isi dovedesc performantele si totul se observa in nivelul vanzarilor care poate atinge cote ametitioare si totul intr-un interval foarte scurt de timp. In mod concret, interactiunea este vitala pentru a dobandi o baza de clienti activi.
Cei mai multi cauta sa relationeze cu alti semeni de-ai lor, persoane care ii pot indruma in directiile potrivite atunci cand doresc sa achizitioneze un produs sau sa utilizeze un serviciu.
Cum ar fi daca milioane de oameni care nu au legatura cu compania dvs ar vorbi de bine produsele si serviciile pe care le detineti in portofoliu. Adevarul este ca 100 de utilizatori care va promoveaza afacerile prin intermediul retelelor de socializare fac mai mult decat pot face 1000 de agenti de vanzari.
Solutia sta in controlul informatiei care se raspandeste in cadrul retelelor de socializare, intrucat nu toate vestile sunt vesti favorabile si unele trebuie rezolvate cat mai rapid cu putinta.
Articole conexe
Succes in afaceri: TikTok Now
de Bianca TilaMagazin online. Promovarea prin Social Media
de Idei de afaceriFacebook introduce reguli noi pentru afaceri
de Florin AmarieiAfacerile pe care Facebook le va prioritiza in Europa
de Florin AmarieiAboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri
Citeste Raportul Special GRATUIT
Idei de AFACERI 2024
- Colectia de Idei de Afaceri
- 24 de idei inedite pe pietele din S.U.A. si Europa de Vest
- Birouri inchiriate cu ora
Afaceri la cheie
- NOU: Berea artizanala. Pasii catre o afacere de succes
- Vrei sa-ti deschizi propria AFACERE? Venim in ajutorul tau: descopera 14 IDEI de afaceri inedite!
- Secretele comertului ONLINE iti sunt, in sfarsit, dezvaluite! Porneste propria ta afacere online
- Afacerea momentului: vanzarile pe Amazon! 9 motive pentru comert online prin platforma Amazon:
- Oferta zilei: Reducere de pana la 25% si Transport Gratuit