Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Stimularea cresterii audientei social media te ajuta sa castigi

de Alexandra Popescu 10 Iun. 2014 3287
28% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
56% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
31% dintre cei care ne citesc au o afacere de succes

Acumularea unei audiente largi in social media este dificil de realizat in spatiul online aglomerat, dar tombolele si concursurile pot fi utilizate ca ademenitoare puternice. Facute in mod corect, promotiile pot genera usor si rapid audienta potrivita la un cost acceptabil.

 
In cele ce urmeaza sunt cateva formule de succes pentru a construi promotii care ajuta la cresterea prezentei sociale, astfel incat vor creste implicarea comunitatii, dar si vanzarile.
 
Defineste-ti obiectivele. Un punct de plecare important pentru orice promovare este de a determina ceea ce doresti sa realizezi. Daca vrei sa cresti persoanele care te urmaresc pe Twitter, like-urile pe Facebook sau capturile e-mail-urilor, poate vrei sa incurajezi continutul generat de utilizator, cum ar fi fotografii, sau poate vrei o combinatie a unora sau a tuturor celor de mai sus. Odata ce identifici rezultatele dorite, construieste o strategie pentru a le atinge.
 
Tinteste audienta pe care o vrei. Pentru ca promovarea sa fie semnificativa, este vital ca aceasta sa vizeze in mod corect audienta ta, asigurandu-te ca brandul, mesageria si produsele sunt relevante. Daca ai in plus 50.000 de fani pe Facebook, iar acestia nu sunt interesati de produsele tale, degeaba ii ai. 
 
Utilizeaza o aplicatie de promovare sociala. Exista o serie de companii care te conecteaza la diferite platforme sociale si fac mai usoara rularea concursului pe mai multe retele de socializare, incurajand actiunile sociale.
 
Coboara barierele de intrare. Incercati, in locul fotografiilor si videoclipurilor, simple tombole cu premii mari pentru actiuni suplimentare. De exemplu, un participant poate sa dea un simplu like paginii de Facebook pentru a intra sau poate distribui informatiile cu prietenii pentru intrari suplimentare.
 
Ofera premii convingatoare. Premiile sunt importante intr-un concurs, dar si ceea ce inseamna ele. Acestea trebuie sa incurajeze fanii sa participe, asa ca trebuie sa te uiti dupa premii care fac apel unic audientei tale. Cu cat sunt mai interesante, cu atat mai mult vei atrage participanti numerosi.
 
Recruteaza parteneri de calitate. Identifica si ajungi la influenceri si personalitati din industria ta care sa te ajute sa promovezi concursul. Cei mai buni parteneri aduc credibilitate si ajung la audienta. In plus, concursul ofera expunere si pentru ei. Mai mult, cu ajutorul lor iti poti identifica obiective noi si te poti inspira din actiunile lor de pana atunci.
 
Incurajeaza viralitatea. Oricand este posibil, stimuleaza audienta sa impartaseasca consursul si pe propriile canale sociale.
 
Masoara, critica si invata. Dupa fiecare concurs, analizeaza totul pentru a vedea daca a avut succes sau nu. Vezi unde ai gresit si ce trebuie sa faci pentru viitorul concurs. De la un concurs la altul vei deveni mai bun in atragerea persoanelor potrivite si in identificarea nevoilor lor.
 


Tags: afacerisocial mediapromovarepromotiiconcursuricrestere audienta

Urmareste-ne pe Google News

Articole conexe

Succes in afaceri: TikTok Now

de Bianca Tila
22 Sep 2022
TikTok isi continua ascensiunea, desi noua optiune lansata este o copie fidela a aplicatiei BeReal, TikTok Now se numara printre cele mai populare...

Magazin online. Promovarea prin Social Media

de Idei de afaceri
04 Apr 2024
Platformele sociale tind sa aiba o influenta tot mai mare in eCommerce-ul de astazi, principalul factor fiind increderea in recomandarea unui produs...

Facebook introduce reguli noi pentru afaceri

de Florin Amariei
07 Ian 2021
Reteaua sociala Facebook introduce o serie de reguli noi pentru afaceri, printre care se numara si renuntarea la like-uri. Schimbarile la paginile...

Afacerile pe care Facebook le va prioritiza in Europa

de Florin Amariei
09 Apr 2019
Nicola Mandelsohn, responsabila Facebook pentru intreaga Europa, spune ca urmeaza cateva schimbari drastice pe care compania si le asuma si vorbeste...

Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri

Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016




Rentrop ∧ Straton

Citeste Raportul Special GRATUIT

Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim
Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Idei de AFACERI 2024








SUCCES in AFACERI


Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim
Descarca Gratuit
"Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim"
Completeaza adresa de email la care
vrei sa primesti Raportul Gratuit
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016
[x]