Marketingul si social media merg mana in mana. Un nou studiu al unor cercetatori din San Francisco, bazat pe strategiile social media, ofera o analiza profunda a topului celor 20.000 de pagini Facebook si pana la un sfert de milion de postari in efortul de a determina cele mai utile tehnici de postare.
In urma studiului, Momentus Media ofera raspunsuri la cele mai frecvente 7 intrebari ale administratorilor de pagini Facebook.
1. Care este cel mai bun moment pentru postari?
Studii pe seama acestui lucru s-au mai facut. In timp ce sfarsitul de saptamana si afara orelor de varf, de la 14:00 la 17:00, sunt momentele cel mai putin probabile in care administratorii de pagini vor publica ceva, acestea sunt cele care au o mai mare interactiune. Ziua de joi, in schimb, are cea mai scazuta rata de interactiune. Cum un numar mai mare de postari conduce la o rata mai mica de vizualizari din partea utilizatorilor, este evident motivul pentru care postarile din afara orelor de varf inseamna obtinerea unei mai mari interactiuni din partea fanilor.
2. De cate ori trebuie sa postezi pe zi?
Ai crede ca prea multe postari ar putea ofensa, dar raportul sugereaza ca postarile frecvente cresc interactiunea. Mai putine postari reduc sansele utilizatorilor de a le vedea. Chiar daca rata este de trei mesaje pe zi, poti creste cota.
3. Ce tip de continut provoaca o interactiune mai mare?
Fotografiile genereaza cea mai mare rata de interactiune dintre toate cele sase soiuri de continut, cu actualizarile de stare. Urmatoarele, in ordine descrescatoare, sunt videoclipurile, muzica si link-urile. Fotografiile conduc clasamentul, pentru ca sunt vizuale, usor de digerat si transmit emotii, in timp ce link-urile, cele mai postate, ocupa un loc nu prea bun.
4. Ar trebui sa ceri fanilor sa dea like sau sa comenteze la o postare?
Normal! Doar prin avantajul unui apel pentru un like creste rata interactiunii cu 216 procente. Momentus Media a analizat 49.266 de postari si le-a comparat rata de interactiune celor cu "like" si "comment" si a celor fara acest apel la actiune. Cei care au folosit aceasta chemare au inregistrat o crestere a ratei.
5. Ar trebui sa le ceri fanilor intrebari?
Chiar daca crezi ca intrebarile genereaza o rata mai mare a interactiunii, nu este cazul. Cu toate acestea, administratorii paginilor Facebook cred ca pentru a realiza o rata mai mare de comentarii trebuie sa puna intrebari la care fanii sa raspunda.
6. Cat de lungi ar trebui sa fie mesajele de stare?
Conform studiului, marimea conteaza. Se pare ca cei care au un mesaj mai lung genereaza o crestere a interactiunii.
7. Cat de mult vor ramane mesajele in News Feed?
In prima ora a actualizarii de status pe Facebook jumatate dintre utilizatorii care vor da click au facut deja asta, iar cu 90% din click-uri pot aparea pana la noua ore.
Sursa: entrepreneur.com
Tags: promovarefacebookmarketingsocial mediapromovare afacerimarketing afaceri