de Camelia Diaconu
07 Ian. 2019
7117
Social Media a devenit locul ideal de promovare al oricarui tip de business. Ofera o gama variata de oportunitati de promovare, singura conditie este sa fii creativ si sa folosesti diverse tipuri de campanii pentru a atrage cat mai mult trafic si ulterior clienti. Iata cateva idei de promovare care au drept scop principal campaniile social media!
Adevarul este ca, nu conteaza care sunt platformele pe care le folosesti, important este sa ai idei de promovare care sa sustina business-ul tau si mai ales care sa rezoneze cu audienta afacerii tale. Ideile de promovare online au scopul de a-ti creste afacerea intr-un timp relativ scurt, asa ca iata ce ai putea incerca:
Video crowdsource. In felul acesta vei incuraja publicul consumator sa impartaseasca propriile experiente, pentru a deveni mai apropiati brand-ului tau. Ideea in sine este acea de a folosi postarile audientei tale in diverse materiale publicitare cu scopul de a-ti promova afacerea, dar si cu scopul de a-i incuraja pe consumatori sa impartaseasca experientele persoanale in campania ta.
Fotografii personalizate. Si in aceasta idee de promovare ii implici in mod direct pe consumatorii tai. Pune-i sa iti dezvaluie modul in care folosesc produsele tale, afla cat mai multe informatii despre ideile lor in ceea ce priveste un anumit produs si impartaseste-l si cu ceilalti.
Cupoane digitale. In felul acesta vei incuraja publicul tinta sa cumpere produsele tale. Le oferi cupoane digitale pe care sa le descarce in mod automat pe telefon, direct de pe pagina de Facebook ori Instagram si pe care sa le foloseasca ulterior in magazin.
Concurs cu fotografii. Implica-i cat de mult este posibil pe consumatorii tai. Fotografiile postate pe conturile de social media cresc vizibil gradul de implicare al acestora. Alege una dintre platformele de promovare online, care sa iti permita sa faci cu usurinta fotografii. Pentru a fi si mai vizibil, alege si sa folosesti un hastag cu impact.
Tag- pentru un prieten. In felul acesta, fanii tai vor avea posibilitatea sa isi aduca si prietenii pe platforma ta. Ce vor face mai exact? Vor da tag prietenilor apropiati pentru a creste si mai mult vizibilitatea brand-ului tau.
Campanii cu drept de reactie. Pe Facebook poti organiza diferite concursuri in care sa postezi o intrebare si sa astepti implicarea consumatorilor. Intreaba-i ce parere au despre un anumit produs, cere-le parerea si afla cat mai multe reactii. Premieaza cel mai creativ raspuns.
Ofera giveaway-uri. In prezent, in social media, giveaway-urile sunt extrem de populare. Aceasta activitate presupune sa oferi un cadou celui mai implicat fan al tau de pe retelele de socializare. In felul acesta, iti vei extinde audienta.
Chat social. Implica-ti fanii si in conversatii reale. Raspunde in timp util intrebarilor, ofera sfaturi, sugestii, recomandari atat in comentarii, cat si in chat-ul privat pe care si Facebook, dar si Instagram ti-l pun la dispozitie.
Discount-uri. Promotiile prind cel mai bine in fata publicului. Daca brand-ul tau este unul nou, atunci vino cu cateva oferte promotionale, care sa ii convinga pe consumatori. Recompenseaza-i pe cei mai fideli si ofera-le preturi preferentiale.
Sesiuni Q&A. Aceasta activitate presupune sa organizezi ocazional sesiuni de intrebari si rapunsuri, pentru a le oferi consumatorilor informatii despre afacerea si produsele tale in timp real. Poti folosi optiunea de livestreaming ori pur si simplu chat-ul online.
Tags: campanii de promovare social mediasocial media in afaceripromovare in social media