Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
2 sfaturi pentru adaptarea la schimbari inerente si proiecte noi in afacere
Schimbarile organizationale din firma pot produce mai multe tulburari si stres decat v-ati asteptat. Ce este de facut?
Iata cateva sfaturi care sa faca trecerea mai lina:Propriul meu plan de afaceri
Cultura castravetelui anti-diabet
3 culturi profitabile - Goji Merisoare Aronia
Cresterea prepelitelor japoneze
1. Priviti imaginea de ansamblu
Uneori, vestea unei schimbari ii face pe angajati sa se concentreze doar asupra impactului imediat si sa piarda abilitatea de a evalua situatia dintr-o perspectiva generala. Pentru a castiga o privire de ansamblu incercati sa raspundeti urmatoarelor intrebari:
– in ce masura schimbarea imi modifica activitatile de zi cu zi?
– sunt pregatit sa fac fata noilor sarcini? Daca nu sunt, ce traininguri, cursuri trebuie sa urmez? Cat dureaza si cat costa acestea? Merita acest efort?
– Ce oportunitati noi apar odata cu schimbarea?
– Cat de deschisi sunt sefii mei sa imi asculte parerile despre schimbare? Daca nu sunt, care ar fi persoanele care ii pot influenta pe sefi? Cat de accesibile sunt aceste persoane?
– Care este cea mai mare pierdere pe care o pot suferi in urma schimbarii? Care sunt modurile in care pot evita sau minimiza aceasta pierdere?
Raspunsul la aceste intrebari va ajuta sa aveti o intelegere mai buna a schimbarii organizationale si sa identificati cea mai buna cale pentru dumneavoastra.
2. Identificati ancorele personale
Uneori schimbarile pot fi atat de mari incat sa modifice cu totul rolul si activitatile dumneavoastra din cadrul unei companii. Un astfel de scenariu este infricosator pentru cele mai multe persoane.
Pentru a face fata cat mai bine acestei situatii, este bine sa identificati lucrurile care conteaza cu adevarat pentru dumneavoastra si pentru care nu sunteti dispus sa faceti compromisuri, ancorele personale.
De exemplu, daca va dati seama ca lucrul in echipa este una dintre aceste ancore, iar in urma schimbarii veti lucra mai mult individual, ganditi-va la o strategie prin care sa evitati acest lucru. Motivul este acela ca ancorele personale va definesc ca individ si va ajuta sa obtineti performante.
Pierderea ancorelor personale poate insemna plafonarea si pierderea interesului pentru locul de munca.
Articole conexe
Afacere cu microplante. Cum poti obtine profit dintr-un spatiu mic
de Bianca TilaCum sa alegi senzorul de temperatura potrivit pentru afacerea ta - ghid complet
de Idei de afaceri3 recomandari pentru a-ti incepe cu dreptul propria afacere
de Bianca TilaDeschiderea unei berarii. Ce ai nevoie pentru o afacere profitabila?
de Idei de afaceriAboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri
Citeste Raportul Special GRATUIT
Idei de AFACERI 2024
- Colectia de Idei de Afaceri
- 24 de idei inedite pe pietele din S.U.A. si Europa de Vest
- Birouri inchiriate cu ora
Afaceri la cheie
- NOU: Berea artizanala. Pasii catre o afacere de succes
- Vrei sa-ti deschizi propria AFACERE? Venim in ajutorul tau: descopera 14 IDEI de afaceri inedite!
- Secretele comertului ONLINE iti sunt, in sfarsit, dezvaluite! Porneste propria ta afacere online
- Afacerea momentului: vanzarile pe Amazon! 9 motive pentru comert online prin platforma Amazon:
- Oferta zilei: Reducere de pana la 25% si Transport Gratuit