Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
Idei de afaceri

2 sfaturi pentru adaptarea la schimbari inerente si proiecte noi in afacere

de
1468 0 02 Iun. 2016
Start in afaceri


37% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
46% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
29% dintre persoanele care ne citesc zilnic au o afacere proprie de succes

5
din 1 vot
RATING UTILIZATORI

Schimbarile organizationale din firma pot produce mai multe tulburari si stres decat v-ati asteptat. Ce este de facut?

Iata cateva sfaturi care sa faca trecerea mai lina:

1. Priviti imaginea de ansamblu

Uneori, vestea unei schimbari ii face pe angajati sa se concentreze doar asupra impactului imediat si sa piarda abilitatea de a evalua situatia dintr-o perspectiva generala. Pentru a castiga o privire de ansamblu incercati sa raspundeti urmatoarelor intrebari:

– in ce masura schimbarea imi modifica activitatile de zi cu zi?

– sunt pregatit sa fac fata noilor sarcini? Daca nu sunt, ce traininguri, cursuri trebuie sa urmez? Cat dureaza si cat costa acestea? Merita acest efort?

– Ce oportunitati noi apar odata cu schimbarea?

– Cat de deschisi sunt sefii mei sa imi asculte parerile despre schimbare? Daca nu sunt, care ar fi persoanele care ii pot influenta pe sefi? Cat de accesibile sunt aceste persoane?

– Care este cea mai mare pierdere pe care o pot suferi in urma schimbarii? Care sunt modurile in care pot evita sau minimiza aceasta pierdere?

Raspunsul la aceste intrebari va ajuta sa aveti o intelegere mai buna a schimbarii organizationale si sa identificati cea mai buna cale pentru dumneavoastra.

2. Identificati ancorele personale

Uneori schimbarile pot fi atat de mari incat sa modifice cu totul rolul si activitatile dumneavoastra din cadrul unei companii. Un astfel de scenariu este infricosator pentru cele mai multe persoane.

Pentru a face fata cat mai bine acestei situatii, este bine sa identificati lucrurile care conteaza cu adevarat pentru dumneavoastra si pentru care nu sunteti dispus sa faceti compromisuri, ancorele personale.

De exemplu, daca va dati seama ca lucrul in echipa este una dintre aceste ancore, iar in urma schimbarii veti lucra mai mult individual, ganditi-va la o strategie prin care sa evitati acest lucru. Motivul este acela ca ancorele personale va definesc ca individ si va ajuta sa obtineti performante.

Pierderea ancorelor personale poate insemna plafonarea si pierderea interesului pentru locul de munca.


Tags: afacerefirmaschimbari

Ti-a placut acest articol?

Da Like, Printeaza sau trimite prin WhatsApp si Email!

Votati articolul

2 sfaturi pentru adaptarea la schimbari inerente si proiecte noi in afacere
Rating:
Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Articole conexe

Strategia pentru o afacere de succes in Romania

de Florin P. Amariei
26 Iul 2019
Antreprenorii sunt unii dintre cei mai "ghinionisti" oameni, intrucat ei pornesc pe un drum pe care trebui sa il construiasca singuri. Strategia...

Cum alegi o idee de afacere care sa functioneze

de Redactia Ideideafaceri
19 Iul 2019
Daca ai decis ca este momentul sa iti faci businessul tau si ai si banii necesari pentru a merge in aceasta directie, cel mai probabil ai si cateva...

Vrei sa incepi o afacere de acasa? Iata de ce ai nevoie!

de Camelia Diaconu
14 Iun 2019
Job-urile remote au devenit un lucru tot mai comun si mai ales o cerinta pe care multi dintre angajati o au inca de la primul interviu de angajare....

Ovsatchel - pasiune tranformata in afacere de succes

de Camelia Diaconu
05 Mar 2019
Sa incepi o afacere profitabila nu este un pas dificil atunci cand planul de business este unul bine structurat si pus la punct pana la cele mai mici...

Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri
Afaceri cu Profit pentru 2019 - 5 Idei de Afaceri insotite de Planul de Afaceri
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Afaceri cu Profit pentru 2019 - 5 Idei de Afaceri insotite de Planul de Afaceri

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016



Comentarii0 comentarii



Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!

Citeste Raportul Special GRATUIT
Afaceri cu Profit pentru 2019 - 5 Idei de Afaceri insotite de Planul de Afaceri
Afaceri cu Profit pentru 2019 - 5 Idei de Afaceri insotite de Planul de Afaceri
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Idei de AFACERI 2019







Iti oferim zilnic cele mai rentabile idei de afaceri si oportunitati de investitii

Descarca GRATUIT
"Afaceri cu Profit pentru 2019 - 5 Idei de Afaceri insotite de Planul de Afaceri"

Completeaza adresa de email la care vrei sa primesti Raportul Gratuit
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016