Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

3 cai prin care sa castigi increderea - marele atuu al afacerii

37% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
46% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
29% dintre cei care ne citesc au o afacere de succes

Mai ales daca esti la inceput de drum trebuie sa lupti pentru castigarea increderii. Cunosti vorba aceea: 'Increderea se castiga greu si se pierde usor.'

Ce ai de facut? Gandeste-te la un brand care iti place, unul caruia i-ai da datele tale personale, l-ai recomanda prietenilor si caruia i-ai ramane loial fata de alte branduri similare.

Ca antreprenor intr-o piata sceptica, sa obtii un asemenea nivel de incredere trebuie sa abordezi totul cu integritate.

„Cea mai mare provocare este asa-numita fragilitate a increderii“, spune Roderick Kramer, profesor de comportament organizational la Stanford University..

Ca sa castigi increderea, clientii tai trebuie sa creada trei lucruri despre compania ta:

1. Interesele lor sunt foarte importante pentru tine.
2. Esti capabil sa te tii de promisiuni.
3. Esti onest si autentic.

Daca vrei sa castigi increderea clientilor tai, incearca urmatoarele 3 tehnici:

1. Concentreaza-te sa iti faci treaba bine.
„Multe companii isi fac prea multe griji despre credibilitatea lor“, spune Kramer. in loc sa faci asta mai bine, iti consumi energia incercand sa faci ceea ce ai promis. Managementul trebuie sa fie concentrat mai mult pe facut decat pe zis.

Fondatorul si totodata CEO al Dwolla, Ben Milne, nu incearca sa castige increderea prin vorbe. In schimb, isi pune toata energia in incercarea de a oferi cel mai bun produs posibil. „Daca trebuie sa incep prin a convinge oamenii sa aiba incredere in mine, atunci am inceput foarte prost“, spune el.


2. Fii transparent cu privire la greseli.
Oamenii prefera in mod natural sa isi ascunda greselile, dar este de preferat sa fii cat mai direct si mai deschis. „Orice semn de secret, ascundere sau necinste va submina increderea publicului“, spune Kramer. Cand ai facut o greseala recunoaste imediat si spune ce ai de gand sa faci pentru a o corecta, si apoi treci la fapte.


2. Ramai vigilent in timp.
Sa castigi increderea nu e ca si cand cumperi ceva si ai toata viata, trebuie sa demonstrezi ca meriti increderea clientului de fiecare data cand acesta iti foloseste produsul sau serviciul.



Tags: credibilitateincrederecastigarea increderiiafaceriafacereclienti

Urmareste-ne pe Google News

Ghiduri practice


Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri

Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016




Rentrop ∧ Straton

Citeste Raportul Special GRATUIT

Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim
Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Idei de AFACERI 2025








[x]