Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
3 greseli pe care nu trebuie sa le faci in marketing
Pentru a-ti urmari activitatea este indicat sa ai un plan de marketing pe care sa il urmezi si sa discuti cu specialisti despre reactia pe care o primesti de la consumatori.
De asemenea, evita sa faci aceste 3 greseli de marketing:
Lavanda cultura care iti aduce minimum 8 000 de euro profit

Magazin Online - cum sa pornesti propria ta afacere online

Pasii catre o afacere de succes Berea Artizanala
1. Asteptarea rezultatelor imediate
De multe ori, antrepenorii sunt dezamagiti ca, dupa o campanie de promovare, impactul asupra vanzarilor nu este vizibil imediat.
Unele instrumente de marketing nu au raspuns instantaneu.
In cele mai multe situatii dureaza pana cand clientul receptioneaza mesajul si achizitioneaza efectiv un produs sau serviciu.
2. Plasarea marketingului mai presus de produse si servicii
Atunci cand promovezi produse si servicii fara valoare pentru clienti risti sa pierzi bani. Desigur, pe piata sunt multe produse promovate intens care par fara valoare. insa atat timp cat acestea se vand bine, inseam na ca aduc beneficii pentru clienti. Cu alte cuvinte, cei care stabilesc valoarea unui produs sunt clientii.
Riscul de a pierde bani apare atunci cand investesti bani in marketingul unor produse si servicii care nu prezinta interes pentru clienti. Unii antreprenori cred ca daca isi bombardeaza clientii cu slogane si cupoane de reduceri fara sa acorde atentie produselor si serviciilor pe care le produc vor avea vanzari record.
Totusi, cresterea vanzarilor datorate acestor eforturi de marketing sunt artificiale si de scurta durata. Oamenii isi dau seama la un moment dat de lipsa de valoare a ofertei. Strategia poate functiona doar in cazul in care vrei sa scapi repede de un lot de produse si atunci cand vrei sa renunti la un anumit brand.
3 . Lipsa diferentierii intre clientii „buni“ si clientii rai
Dupa cum probabil stii deja, nu toti clientii sunt la fel de profitabili. De exemplu, unii clienti pot abuza de serviciile post-vanzare si, in final, ajung sa aduca pierderi. Pe de alta parte, alti clienti sunt fideli si cumpara frecvent produsele si serviciile tale, asigurandu-ti un nivel stabil al vanzarilor.
Este indicat sa ii identifici pe cei profitabili si pe cei care iti aduc mai putini bani pentru a indrepta investitiile de marketing in directia corecta.
Ti-a placut acest articol?
Votati articolul
Nota: 4.07 din 5 - 7 voturi.Articole conexe
Credite rapide special concepute pentru noii clienti seniori, de la Provident Financial Romania!
de Idei de afaceri3 idei de afaceri profitabile care tin cont de nevoile de baza ale potentialilor clienti
de Idei de afaceri7 lucruri pe care sa nu le faci. Sunt deranjante pentru clienti
de Florin AmarieiReguli importante pentru orice start-up in relatia cu clientii
de Camelia DiaconuAboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri

Citeste Raportul Special GRATUIT

Idei de AFACERI 2022
- Colectia de Idei de Afaceri
- 24 de idei inedite pe pietele din S.U.A. si Europa de Vest
- Birouri inchiriate cu ora
Afaceri la cheie
- 17 intrebari esentiale despre criptomonede! Gasesti raspunsurile impecabile in ghid!
- Vrei sa-ti deschizi propria AFACERE? Venim in ajutorul tau: descopera 14 IDEI de afaceri inedite!
- Cea mai profitabila cultura pe terenuri mici: LAVANDA! Profit de peste 8.000 de euro/ha!
- Secretele comertului ONLINE iti sunt, in sfarsit, dezvaluite! Porneste propria ta afacere online
- Afacerea momentului: vanzarile pe Amazon! 9 motive pentru comert online prin platforma Amazon:
- NOU: Ghid pentru plantatia ta de Paulownia - o afacere cu radacini viguroase si roade financiare bogate!