Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

3 greseli pe care nu trebuie sa le faci in marketing

de Silviu Marian Banila 15 Oct. 2020 3599
4.07 din 7 voturi
RATING UTILIZATORI
67% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
35% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
47% dintre cei care ne citesc au o afacere de succes

Pentru a-ti urmari activitatea este indicat sa ai un plan de marketing pe care sa il urmezi si sa discuti cu specialisti despre reactia pe care o primesti de la consumatori.

De asemenea, evita sa faci aceste 3 greseli de marketing:

1. Asteptarea rezultatelor imediate
De multe ori, antrepenorii sunt dezamagiti ca, dupa o campanie de promovare, impactul asupra vanzarilor nu este vizibil imediat.
Unele instrumente de marketing nu au raspuns instantaneu.

In cele mai multe situatii dureaza pana cand clientul receptioneaza mesajul si achizitioneaza efectiv un produs sau serviciu.

2. Plasarea marketingului mai presus de produse si servicii

Atunci cand promovezi produse si servicii fara valoare pentru clienti risti sa pierzi bani. Desigur, pe piata sunt multe produse promovate intens care par fara valoare. insa atat timp cat acestea se vand bine, inseam na ca aduc beneficii pentru clienti. Cu alte cuvinte, cei care stabilesc valoarea unui produs sunt clientii.

Riscul de a pierde bani apare atunci cand investesti bani in marketingul unor produse si servicii care nu prezinta interes pentru clienti. Unii antreprenori cred ca daca isi bombardeaza clientii cu slogane si cupoane de reduceri fara sa acorde atentie produselor si serviciilor pe care le produc vor avea vanzari record.

Totusi, cresterea vanzarilor datorate acestor eforturi de marketing sunt artificiale si de scurta durata. Oamenii isi dau seama la un moment dat de lipsa de valoare a ofertei. Strategia poate functiona doar in cazul in care vrei sa scapi repede de un lot de produse si atunci cand vrei sa renunti la un anumit brand.

3 . Lipsa diferentierii intre clientii „buni“ si clientii rai
Dupa cum probabil stii deja, nu toti clientii sunt la fel de profitabili. De exemplu, unii clienti pot abuza de serviciile post-vanzare si, in final, ajung sa aduca pierderi. Pe de alta parte, alti clienti sunt fideli si cumpara frecvent produsele si serviciile tale, asigurandu-ti un nivel stabil al vanzarilor.

Este indicat sa ii identifici pe cei profitabili si pe cei care iti aduc mai putini bani pentru a indrepta investitiile de marketing in directia corecta.



Tags: marketinggreseli de marketigclienti

Ti-a placut acest articol?

Da Like, Printeaza sau trimite prin WhatsApp si Email!
Urmareste-ne pe Google News

Votati articolul

Rating:
Nota: 4.07 din 5 - 7 voturi.

Articole conexe

Credite rapide special concepute pentru noii clienti seniori, de la Provident Financial Romania!

de Idei de afaceri
27 Mai 2021
La pensie, se spune ca ai mai mult timp la dispozitie pentru a te relaxa si a te bucura de micile placeri ale vietii. Pe de alta parte, ca bunic,...

3 idei de afaceri profitabile care tin cont de nevoile de baza ale potentialilor clienti

de Idei de afaceri
14 Aug 2020
Chiar daca in Romania, dar si pe plan international, majoritatea businessurilor au fost afectate de pandemie, in anumite domenii s-au inregistrat...

7 lucruri pe care sa nu le faci. Sunt deranjante pentru clienti

de Florin Amariei
21 Iun 2021
Stim cu totii ca afacerile nu pot exista fara clienti, asadar e bine sa ii ai tot timpul in centrul atentiei tale si al afacerii pe care o...

Reguli importante pentru orice start-up in relatia cu clientii

de Camelia Diaconu
02 Aug 2019
Intreg efortul de a incepe si a dezolta o afacere poate fi inutil daca nu dezvolti de la bun inceput o relatie buna cu clientul. Daca ai clienti...

Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri

Profit MAXIM cu investitie MINIMA. TOP 6 afaceri pentru 2022
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Profit MAXIM cu investitie MINIMA. TOP 6 afaceri pentru 2022

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016




Rentrop ∧ Straton

Citeste Raportul Special GRATUIT

Profit MAXIM cu investitie MINIMA. TOP 6 afaceri pentru 2022
Profit MAXIM cu investitie MINIMA. TOP 6 afaceri pentru 2022
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Idei de AFACERI 2022







 
[x]