Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

3 sfaturi de la antreprenori canadieni pentru gasirea propriei nise

de Marian Curelaru 14 Apr. 2014 3110
39% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
52% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
31% dintre cei care ne citesc au o afacere de succes

Toata lumea vrea sa fie unica. Chiar si companiile. Multi antreprenori viseaza sa gaseasca un produs de nisa care sa-i diferentieze de concurentii lor. Dar acest vis nu este evident pentru toti. Daca identificarea unei nise nu este usoara, experienta unor antreprenori canadieni va poate ajuta sa dezvoltati reflexele si strategiile care sa dea rezultatul dorit. Dar, atentie, nu exista retete miracol, arata Generation INC.

Gasirea unei nise implica fler si o buna cunoastere a pietei, pentru a identifica produsul care va fi pe placul unui mic segment de piata in care concurenta este practic absenta. Flerul, inteligenta si cunoasterea precisa a pietei vor fi intotdeauna un pretios atu. Ce altceva ar mai fi de folos?
 
1. Panditi tendintele
David Cote, fondatorul restaurantelor Crudessence, a calatorit mult. Este un tip curios prin natura. Cu ocazia unui voiaj pe coasta de vest americana, el a descoperit o bautura sanatoasa: kumbucha. Imediat a fost fermecat de gustul ei, de efectele sale benefice asupra sanatatii si, mai ales, a remarcat ca ea castiga in popularitate in randul tinerilor, al consumatorilor care sunt la originea viitoarelor tendinte.

Semne care l-au convins de potentialul de afaceri al acestui produs pentru piata din Quebec. Condus in prezent de Simon Bertrand, producatorul de bauturi organice sanatoase "Rise Kumbucha" este in plina crestere, iar produsele sale sunt distribuite in peste 1.300 de puncte de vanzare de-a lungul Canadei.
 
2. Sondati nevoile clientilor dumneavoastra
Martin Theriault, fondatorul companiei Eddyfi, si-a facut bine temele inainte de a lansa produsul sau vedeta. Acest inginer, care a dezvoltat o tehnologie de varf ce permite analizarea calitatii marilor instalatii nucleare, a mers sa-si intalneasca potentialii  clienti pentru a-i intreba de ce aveau nevoie.

O data intrat in posesia datelor, el a dezvoltat cu echipa sa un produs foarte nisat, care raspunde unei nevoi extrem de precise. Strategia i-a permis companiei sa se demarce rapid, chiar si intr-o piata in care concurentii sunt multinationale. Dupa 4 ani de existenta, tehnologia Eddyfi este vanduta in peste 50 de tari din lume.
 
3. Reperati problemele nerezolvate
Louis-Philippe Maurice, fondatorul companiei BusBud, era in voiaj in Brazilia atunci cand a realizat ca achizitionarea biletelor de autobuz in marile orase ale lumii este o treaba extrem de complicata. Calatorii straini nu cunosc limba, foarte adesea, si mai putin inca traseele pentru a ajunge la destinatie.

Aceasta problema l-a facut sa dezvolte o aplicatie, inspirata de modelul de afaceri al Expedia, pentru a simplifica alegerea traseelor de autobuz peste tot in lume. O nisa practic neexploatata, pe care echipa din Montreal intentioneaza sa o ocupe peste tot in lume.
 
Evident, puteti utiliza strategii mai complexe de analize de piata, a tendintelor importante si a concurentei pentru a gasi o nisa, dar ca si in cazul celor trei antreprenori, flerul, inteligenta si cunoasterea precisa a pietei vor fi intotdeauna un pretios atu.
 
 


Tags: antreprenornisacanadasfaturitendintepiatanevoile consumatorilor

Urmareste-ne pe Google News

Articole conexe

Antreprenoriat la inceput de drum. Carti utile despre business

de Bianca Tila
17 Feb 2023
Suntem in 2023, iar acum modul de lucru s-a schimbat. Multi tineri doresc sa-si schimbe viata sau locul de munca incepand o mica afacere. Viitorul...

Strategia antreprenorului in afaceri

de Idei de afaceri
03 Sep 2024
Conform piramidei planificarii, strategia de afaceri sta la baza obiectivelor de afaceri si stabileste modalitatile de realizare a acestora. Ca si...

Care sunt cele mai frecvente greseli ale antreprenorilor incepatori si CUM pot fi evitate

de Idei de afaceri
14 Iun 2024
Administrarea unei afaceri nu este usoara, mai ales in vremuri de criza. Competitia este acerba. Dezvoltarile tehnologice se indreapta spre tine cu o...

Viata de antreprenor. Cum se obtin comenzile?

de Idei de afaceri
18 Iun 2024
Aceasta este partea cea mai chinuitoare a discutiei pentru amandoi. Nelinistea ta este usor de inteles, la fel si a lui. Pana acum totul s-a...

Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri

Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016




Rentrop ∧ Straton

Citeste Raportul Special GRATUIT

Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim
Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Idei de AFACERI 2024








SUCCES in AFACERI


Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim
Descarca Gratuit
"Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim"
Completeaza adresa de email la care
vrei sa primesti Raportul Gratuit
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016
[x]