Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

4 pasi ca sa obtii o comanda grasa de la potentialul client?

28% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
56% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
31% dintre cei care ne citesc au o afacere de succes

Incercati sa puneti in practica aceasta strategie compusa din 4 pasi. Oamenii de afaceri spun ca in peste 50% din situatii da rezultate.

1. Porniti prin identificarea persoanei care este responsabila de produsele sau serviciile pe care le oferiti.

2. Transmiteti-i un mesaj prin posta sau e-mail, in care va exprimati intentia de a-i oferi gratuit, pentru testare, serviciile sau produsele dvs. 

Nu uitati sa oferiti aici cat mai multe informatii din afaceri care sa demonstreze capacitatea dvs. de a face fata cu succes standardelor de calitate solicitate de client.

3. Ulterior, telefonati persoanei de contact si solicitati-i o intrevedere.

4. Explicati-i toate avantajele afacerii de care se va bucura lucrand cu dvs.. Nu este vorba despre celebru "mic" comision care deschide orice usa, ci despre promptitudinea cu care va deserviti clientii, flexibilitatea de care dati dovada atunci cand va onorati comenzile, garantiile pe care le oferiti etc.

Bineinteles, exista riscul ca, in ciuda faptului ca v-ati achitat mai mult decat onorabil obligatiile fata de marele dvs. client, acesta sa nu faca in viitorul apropiat afaceri cu dvs. si sa nu obtineti curand profituri de pe urma lui.

Cu toate acestea, dvs. sunteti in castig, deoarece:

- acum stiti cum sa deschideti usa marilor clienti. Iar experienta aceasta valoreaza enorm;

- pastrand legatura cu clientul (un telefon sau un e-mail o data la trei sau patru luni este suficient), aveti sanse foarte mari sa obtineti un contract substantial in viitor;

- puteti solicita potentialului client o marturie scrisa referitoare la calitatea prestatiei dvs. sau a produselor pe care i le-ati pus la dispozitie; aceasta declaratie este aur curat, cu ea puteti oricand lua ochii unui mic client sau a unuia foarte mare;

- rugati clientul sa va recomande unui alt client. Macar atat poate sa faca, mai ales ca, intr-un fel, va este chiar dator.



Tags: clientiafacericomenzipotentiali clienticomanda

Urmareste-ne pe Google News

Ghiduri practice


Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri
Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016




Rentrop ∧ Straton
Citeste Raportul Special GRATUIT
Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim
Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Idei de AFACERI 2025








[x]