Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

5 erori de evitat la inceput de drum

de Marian Curelaru 25 Feb. 2014 2553
67% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
35% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
47% dintre cei care ne citesc au o afacere de succes

Fiecare antreprenor comite partea sa fireasca de greseli pe masura ce lucreaza pentru a construi o companie de succes. Este absolut normal. Dar daca esti pe punctul de pornire in afaceri, de ce sa nu inveti de la cei care le-au comis deja? Michael Zipursky va prezinta pe site-ul Huffington Post cateva din greselile cele mai comune pe care le fac antreprenorii debutanti si cum pot fi ele evitate.

1. Porniti cu convingeri gresite

Ati putea crede ca ideea dumneavoastra de produs sau de serviciu este exact cea de care lumea are nevoie. Din pacate, putini antreprenori pot prezice cu exactitate cat de succes va fi ideea lor. Si, in timp ce instinctul dumneavoastra va poate spune ca aveti un produs castigator, cel mai bun mod de a valida faptul ca mergeti in directia cea buna este sa vorbiti cu viitorii dumneavoastra clienti. Exista mai multe moduri de a face acest lucru, de la stabilirea unor intalniri personale sau discutii telefonice cu potentiali clienti, pana la sondaje online si testarea utilizatorilor.

2. Aplicati formula Copy Paste

Un lider in domeniu isi reproiecteaza site-ul. Principalul dumneavoastra concurent lanseaza o noua serie de video. Un start-up in voga foloseste cu succes Google Adwords. Chiar daca bunul simt v-ar putea spune ca in cazul in care ceva functioneaza pentru altii este "dovedit" si ar trebui sa lucreze si pentru dumneavoastra, din pacate nu este chiar asa. Multi factori influenteaza ce functioneaza si ce nu. Situatia dumneavoastra specifica, piata, clientii, valorile, istoria, oferta, chiar perioada din an pot cauza rezultate diferite. Mai degraba decat sa incercati a copia ceea ce vedeti ca fac altii, incercati sa intelegeti de ce a mers acel lucru in cazul lor si ce aspecte ar putea fi cele mai relevante pentru afacerea dumneavoastra.

3. Sunteti prea atasat de ideea initiala

Exista foarte putine companii care au lansat prima lor idee si au vazut-o devenind un succes chiar din start. Majoritatea antreprenorilor trebuie sa schimbe si sa-si adapteze oferta pe piata pana cand vor gasi varianta potrivita. Acest lucru poate fi dificil pentru antreprenorii care sunt prea atasati de ideile lor si nu doresc sa faca modificari de-a lungul drumului. Nu este nimic in neregula in a crede ca aveti o idee castigatoare si a fi persistent in cautarea succesului. Este insa o mare greseala sa fiti atat de fixat pe acea idee, incat sa nu-i ascultati pe ceilalti (inclusiv pe clientii dumneavoastra), atunci cand acestia va ofera feedback cu privire la unele lucruri care nu merg bine sau la ceea ce ar trebui schimbat pentru a face ideea sa functioneze.

4. Va bazati pe un avantaj competitiv slab

Daca toata lumea spune acelasi lucru, acesta nu poate fi un avantaj competitiv. Antreprenorii cred de multe ori ca intreprinderea lor este speciala si mai buna decat companiile concurente, deoarece are un produs de "cea mai buna calitate", "cele mai bune servicii pentru clienti" sau "cel mai mic pret". Toate sunt calitati frumoase pe care sa le posede o intreprindere, dar argumente slabe pentru a face fata concurentei. De ce? Pentru ca toata lumea se foloseste de ele. Ca antreprenor trebuie sa va dati seama cine sunt clientii dumneavoastra potentiali si in ce mod poate oferi produsul dumneavoastra o solutie valoroasa pentru ei, care sa fie diferita si mai buna decat alternativele de pe piata.

5. Cautati perfectiunea din start

Antreprenorii debutanti fac de multe ori greseala de a petrece prea mult timp pentru construirea produsului. Ei vor ca produsul lor sa aiba toate caracteristicile imaginabile si incearca sa desavarseasca toate detaliile chiar din start. Desi perfectiunea poate fi un scop admirabil, cautarea ei obsesiva atunci cand va lansati noua afacere poate provoca tot felul de probleme. In loc de a adauga fiecare caracteristica posibila, incepeti prin a oferi doar caracteristicile care sunt cele mai importante pentru clientii dumneavoastra ideali. Lasati deoparte lustruirea fiecarei bucati din produsul dumneavoastra pana cand sunteti sigur ca exista intr-adevar o piata pentru el si ca oamenii sunt dispusi sa plateasca pentru a-l avea.


Tags: 5 erori de evitat la inceput de drum

Urmareste-ne pe Google News


Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri

Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016




Rentrop ∧ Straton

Citeste Raportul Special GRATUIT

Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim
Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Idei de AFACERI 2024








SUCCES in AFACERI


Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim
Descarca Gratuit
"Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim"
Completeaza adresa de email la care
vrei sa primesti Raportul Gratuit
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016
[x]