Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

5 moduri in care sa testezi reusita unei idei de afaceri

59% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
38% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
41% dintre cei care ne citesc au o afacere de succes

Una dintre greselile cele mai mari pe care antreprenorii in devenire o fac este aceea ca intra intr-o afacere bazata pe ceea ce cred ei ca oamenii vor cumpara si nu pe ce oamenii vor sau chiar cumpara.

Dar, afacerea potrivita este cea care transforma ceva obisnuit in neobisnuit, unic sau diferit, care castiga clienti si reuseste sa-i fidelizeze.

Iata 5 moduri in care poti testa viabilitatea unei idei de afaceri!

1. Cum arata piata
Este o nisa de piata? Este o piata matura sau noua?
Vrei sa intri intr-o categorie de produse noua sau matura? Multe dintre aceste intrebari isi pot gasi raspunsul dupa cate ore de cercetare online sau poti apela la o asociatie a industriei respective / camera de comert pentru a face rost de cifrele care te intereseaza.

2. Afla ce vinde competitia si la ce pret?
Poti oferi acelasi lucru, dar la un pret mai mic sau poti sa adaugi valoare produsului respectiv pentru a-l vinde la un pret mai mare? Portofoliul de produse al celor care expun creste sau scade de la an la an?

3. Realizeaza profilul clientului
De ce este important sa faci acest profil ? Pentru ca iti va oferi o idee despre cum va fi structurat procesul vanzarii. De asemenea, te va ajuta sa-ti ajustezi produsul sau serviicul in functie de nevoile si dorintele audientei tinta.

4. Afla care este cererea
si masoara cererea. Marile companii cheltuiesc multe resurse testand campaniile de publicitate si realizand focus groupuri, dar poti sa faci o cercetare eficienta chiar tu insuti.

5. Incepe o lista de contacte.
In acest punct al planificarii start-up-ului tau, ar trebui sa ai o lista cu datele furnizorilor, vanzatorilor si chiar a potentialilor clienti.

Continua sa dezvolti aceasta lista, dar si o strategie de comunicare cu acestia pentru a tine in mod regulat legatura cu ei. Contactele de astazi pot fi clientii de maine. Mult mai important este faptul ca ei au acces la alte retele de persoane care s-ar putea sa aiba nevoie de produsele sau serviciile oferite de tine.

Scopul real al unei retele de contact nu este sa vinzi ceva contactului direct. Este de a crea o relatie cu acel contact care duce la recomandari si la prezentarea produselor tale altora.

Orice ai face 'si oricum faci rost de acea lista' asigura-te ca e bine protejata. Pentru multe afaceri, baza de date devine mai valoroasa decat bunurile.

In final, nu exista o reteta sigura a succesului in afaceri, desi oamenii se straduiesc sa gaseasca una. Cel mai bun indicator al reusitei este o piata in crestere plina cu persoane care vor si pot plati pentru ceva unic sau diferit, care le face viata mai buna, mai usoara sau mai fericita.

Raspunde la astfel de tipuri de intrebari si vei avea un avantaj in a jongla cu oportunitatile de pe piata si vei stii daca previziunile tale initiale despre AFACERE sunt adevarate sau nu.



Tags: afacereafaceriidei de afaceriidei afaceriviabilitatea unei afaceri

Urmareste-ne pe Google News

Ghiduri practice


Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri
Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016




Rentrop ∧ Straton
Citeste Raportul Special GRATUIT
Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim
Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Idei de AFACERI 2025








[x]