Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
Afacerea personalizarii - publicitate la purtator
Ideea lansarii pe piata a tricourilor personalizate a fost initial dorinta de a promova un anumit produs sau brandul unei firme. Conceptul personalizarii s-a nascut drept branding personal, ca apoi sa se extinda la nivel mondial.
Personalizarea n-a mai presupus doar reclama imprimata pe un articol vestimentar, asadar aria de productie s-a extins, ajungand de la ”tiparirea” pozelor de tip family, cu personaje animate, masini, motociclete, animale si pana la imprimarea pozelor cu trupe arhicunoscute de fanii diverselor genuri muzicale. In acest punct a intervenit dorinta clientului de a comanda orice fel de imprimeuri pe articole vestimentare, genti sau rucsacuri, astfel incat sa poata oferi persoanelor dragi cadouri inedite. Profitul si dinamica afacerii ”personalizate” au avut succes, astfel incat tot mai multe firme de imprimare termica personalizata si-au facut loc pe piata.Cultura de sofran
Cresterea prepelitelor japoneze
Pasii catre o afacere de succes Berea Artizanala
Cultura castravetelui anti-diabet
In principiu, ceea ce se petrece in spatele unei astfel de firme nu este simplu, dar nici dificil de indeplinit. Daca veniturile de baza sunt mici, este important sa existe minimum doi fondatori ai afacerii. Intai, se deschide firma. Apoi, se inchiriaza un loc accesibil ca pret si ca loc, dar aici este riscant, intrucat spatiul pentru inchirierea incintei unui mall, de exemplu, nu este atat de ieftina si tu ai nevoie de clientela. Este de preferat ca pretul chiriei sa nu fie mare. Se cumpara aparatura necesara imprimarii termice (computer, scanner, aparat foto profesional, printer color, presa pentru materialele textile, presa pentru canile care vor fi imprimate, obiectele sau accesorii de imprimat, care variaza in functie de comanda clientului).
Clientul avand optiunea sa aleaga un model si sa-l prezinte pentru imprimat (optiune care va spori profitul), este recomandabil sa existe alti minimum doi oameni care sa se ocupe de editarea si de prelucrarea pe computer. Afacerea, avand deja patru membri, se poate numi in prag de extindere.
Timpul este limitat; asociatii trebuie sa fie la curent cu faptul ca firmele vor comanda tricouri imprimate sau accesorii folosind propriul brand, pe langa comenzile obisnuite din partea clientilor. Micsorarea timpului de livrare aduce un bonus pentru cresterea incasarilor, asadar este nevoie de infiintarea unui atelier care va fi echipat tehnologic cu aparatura necesara imprimarilor.
Pentru ca publicitatea sa isi asume rolul de intermediar intre firma si client, este necesara tiparirea unor fluturasi, care vor fi distribuiti prin zonele apropiate locatiei. Un alt mijloc important il reprezinta site-ul web, necesar pentru a prezenta modelele, obiectele sau accesoriile de imprimat, cat si reducerile de inceput ale vanzarilor sau ofertele speciale destinate companiilor care apeleaza la serviciile firmei de imprimat. Este important sa existe comunicare in permanenta cu clientii, pentru ca altfel publicitatea isi va spune replica, iar asociatii vor ramane cu profitul.
Sursa:
www.think-business.ro
Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri
Citeste Raportul Special GRATUIT
Idei de AFACERI 2024
- Colectia de Idei de Afaceri
- 24 de idei inedite pe pietele din S.U.A. si Europa de Vest
- Birouri inchiriate cu ora
Afaceri la cheie
- NOU: Berea artizanala. Pasii catre o afacere de succes
- Vrei sa-ti deschizi propria AFACERE? Venim in ajutorul tau: descopera 14 IDEI de afaceri inedite!
- Secretele comertului ONLINE iti sunt, in sfarsit, dezvaluite! Porneste propria ta afacere online
- Afacerea momentului: vanzarile pe Amazon! 9 motive pentru comert online prin platforma Amazon:
- Oferta zilei: Reducere de pana la 25% si Transport Gratuit