Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Afaceri mici si de viitor: Cum iti deschizi un atelier de grafica publicitara!

de Ilinca Dobrescu 06 Aug. 2013 4982
4.29 din 7 voturi
RATING UTILIZATORI
28% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
56% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
31% dintre cei care ne citesc au o afacere de succes

Grafica publicitara reprezinta un domeniu de care suntem atrasi din ce in ce mai mult. Si cea mai neinsemnata firma va pune accentul pe grafica, pe calitatea logo-ului, pe maniera in care arata brosurile si cartile de vizita. Stim cu totii faptul ca imaginea conteaza si ca ce poate parea un simplu detaliu, poate rasturna o situatie in mod dramatic. Asa ca investim in grafica publicitara, mai ales ca poate fi una dintre acele afaceri mici si cu sanse mari de dezvoltare.

Pentru cei interesati sa inceapa o afacere de succes clar si de viitor sigur, optiunea pe care v-o recomandam astazi este atelierul de grafica publicitara.

Primul pas pe care trebuie sa il efectuam este cel referitor la proiectarea planului de afaceri. Stabiliti toate "datele problemei":

- ce servicii veti oferi, cu precizie!
Veti realiza brosuri si layout-uri de agende, carti de vizita sau panouri publicitare stradale, layout de carte sau bannere online, servicii de retusare de fotografie veche?

- cui va adresati? Aveti de gand sa oferiti servicii catre clienti mici sau catre multinationale si companii extrem de importante?

- Cati bani aveti de gand sa investiti in aceasta afacere? Avand in vedere ca veti detine raspunsurile la primele doua intrebari, in acest moment ar trebui sa va fie destul de clara anvergura acestei afaceri.

Este esential ca planul de afaceri sa detina toate aspectele referitoare la eforturile financiare pe care le veti efectua pentru a ajunge sa va indepliniti obiectivele.

Tinem cont de faptul ca atelierul de grafica publicitara poate fi una dintre acele afaceri cu investitii mici daca ne dorim ritm redus de dezvoltare, la pas domol.

- Ce echipa de profesionisti veti avea alaturi? Este vital sa puteti sa realizati o organigrama (chiar daca este fictiva in acest moment) cu toti profesionistii care vor face parte din echipa. De la contabili si secretare, la graficieni si creativi, la web designeri si marketeri, toti trebuie sa intre deja in organigrama. Pe masura ce planul de afaceri se va elabora si pune in aplicare, veti merge mai departe si cu procesul de recrutare si veti umple toate locurile din organigrama!

Este foarte important ca organigrama sa fie pusa la punct in mod 100% impecabil pentru ca este scheletul intregii constructii! Daca echipa de profesionisti lasa de dorit, intreaga constructie risca sa se prabuseasca!

- Care este forma legala care te va pune in avantaj complet? Fiecare forma legala vine cu beneficiile si dezavantajele ei specifice. Stai de vorba cu un contabil, cu un jurist si cu un specialist in legislatia muncii pentru a intelege toate aspectele referitoare la forma legala care se potriveste perfect acestei afaceri pe care doresti sa o dezvolti.

- Care este locatia in cadrul careia ai de gand sa isi amplasezi atelierul de grafica publicitara? Se poate sa ai nevoie de o vila intreaga sau de un apartament cu trei camere. Stabileste de unde vrei sa incepi si in ce ritm sa mergi!

- Care sunt strategiile de marketing prin intermediul carora ai de gand sa te dezvolti si sa iti faci afacerea vizibila? Ai nevoie de prezenta online, de pagina de Facebook, de cont pe Twitter, LinkedIn si Pinterest si nu numai! Incearca sa te dezvolti in mediul online in mod clar, treptat, insa pentru a acoperi tot ce se poate acoperi.

Nu uitati, atelierul de grafica publicitara poate fi una dintre acele afaceri mici ce se dezvolta usor. La fel de bine, puteti sa porniti afacerea direct prin intermediul unui capital banesc mai serios, mai bine consolidat, pentru a se preta unui ritm de dezvoltare mai alert.

Mult succes si afaceri prospere!


sursa foto: www.sxc.hu


Tags: atelier de grafica publicitaraatelier grafica publicitara

Urmareste-ne pe Google News

Votati articolul

Rating:
Nota: 4.29 din 5 - 7 voturi.


Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri

Idei de Afaceri pentru 2024: 5 idei pentru Profit maxim
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016




Rentrop ∧ Straton

Citeste Raportul Special GRATUIT

Idei de Afaceri pentru 2024: 5 idei pentru Profit maxim
Idei de Afaceri pentru 2024: 5 idei pentru Profit maxim
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Idei de AFACERI 2024







[x]