Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
Afla secretele afacerilor mici de la cei mai buni antreprenori
O afacere mica nu presupune in mod obligatoriu profituri mici, dovedindu-se de cele mai multe ori extrem de rentabila daca este administrata de un antreprenor competent.
Profesionistii in afaceri au selectat cateva reguli de aur de care trebuie sa tineti cont in afacerea dvs:
Ghid practic pentru realizat felicitari de lux
3 culturi profitabile - Goji Merisoare Aronia
Cum sa faci bani din vanzarile pe Amazon
1. Un scop precis, clar si realist. In majoritatea cazurilor de faliment, antreprenorul nu si-a proiectat un plan de afaceri realist, nu a alocat capital de rulaj pentru cheltuieli neprevazute sau nu a anticipat riscuri aferente afacerii sale. Lipsa unui scop clar pastrat de la demararea proiectului si pe parcursul administrarii sale este o alta cauza a esecului. Se intampla des ca antreprenorii sa se abata de la drumul stabilit initial in incercarea de a se dezvolta sau de a-si diversifica paleta de produse si servicii.
2. Delegati mai mult! O afacere mica presupune un numar mic de angajati. Cu toate acestea, aveti nevoie de serviciile unui contabil, ale unui consultant financiar, de marketing, ale unui avocat si mai urmeaza o intreaga suita de profesionisti care va ofera suport in administrarea afacerii dvs. Delegarea responsabilitatilor va scuteste timp, energie si bani pe care i-ati pierde daca ati comite greseli in aceste domenii.
3. Upgradati-va serviciile si produsele in mod constant. Clientii sunt entitati dinamice, in permanenta schimbare si cautare de oferte noi, diversificate si imbunatatite.
4. Evaluati, selectati, indepartati. Aceste trei actiuni trebuie indreptate catre angajatii dvs cu regularitate. O permanenta evaluare le va pune sangele in miscare, ii va revitaliza si va asigura performante sporite. Nu va temeti sa indepartati personalul care nu ofera eficienta si productivitate.
5. Puneti accentul pe customer service si pe mentinerea legaturii cu clienti, asociatii si furnizorii.
6. Scadeti nivelul salarial si imbunatatiti sistemul de bonusuri pentru angajati. Plata pentru un proiect terminat la timp si cu rezultate satisfacatoare poate fi un motiv destul de puternic pentru ca angajii dvs sa se straduiasca mai mult. Este o situatie win-win cat timp personalul dvs ofera performanta.
7. Mentineti un mediu de lucru placut si comfortabil pentru angajatii dvs.
8. Reclame, brosuri, afise publicitare, carti de vizita, newslettere. Investitiile in firmele de publicitate si de relatii publice sunt amortizabile rapid si sunt considerate foarte eficiente in sporirea profitului oricarei afaceri.
9. Orice se poate negocia, de la salarii, la comisioane, la platile catre furnizori si ofertele facute clientilor.
10. Prospectati piata cu regularitate. Aflati ofertele si preturile concurentei si invatati din greselile si din reusitele competitorilor de top.
Articole conexe
Deschiderea unei berarii. Ce ai nevoie pentru o afacere profitabila?
de Idei de afaceriAntreprenoriat la inceput de drum. Carti utile despre business
de Bianca TilaStrategia antreprenorului in afaceri
de Idei de afaceriCare sunt cele mai frecvente greseli ale antreprenorilor incepatori si CUM pot fi evitate
de Idei de afaceriAboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri
Citeste Raportul Special GRATUIT
Idei de AFACERI 2024
- Colectia de Idei de Afaceri
- 24 de idei inedite pe pietele din S.U.A. si Europa de Vest
- Birouri inchiriate cu ora
Afaceri la cheie
- NOU: Berea artizanala. Pasii catre o afacere de succes
- Vrei sa-ti deschizi propria AFACERE? Venim in ajutorul tau: descopera 14 IDEI de afaceri inedite!
- Secretele comertului ONLINE iti sunt, in sfarsit, dezvaluite! Porneste propria ta afacere online
- Afacerea momentului: vanzarile pe Amazon! 9 motive pentru comert online prin platforma Amazon:
- Oferta zilei: Reducere de pana la 25% si Transport Gratuit