Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
Cand va incepe start-up-ul tau sa faca bani
Aceste cinci sfaturi te vor ajuta sa generezi cash flow in timp ce construiesti o baza pentru viitor. Pe langa profit, cash flow-ul este regele intr-o afacere. Pentru start-up-uri, obtinerea de cash flow cat mai rapid posibil este vitala pentru a putea supravietui in primul an (cel mai critic) si dupa acesta.
Cheia pentru a maximiza cash flow-ul in afacerea ta este sa intelegi lucrurile pe care le poti controla si masura pentru a crea un target precis si un obiectiv.
Ghid practic pentru realizarea de felicitari decupate
Cresterea prepelitelor japoneze
Ghid practic pentru realizat felicitari de lux
Acesti factori sunt:
1. Numarul total al lead-urilor
2. Rata de conversie
3. Numarul total al tranzactiilor
4. Valoarea media a unei vanzari
5. Rata profitului
Care este una dintre primele si cele mai usoare modalitati de a obtine imediat cash flow si profit? Pur si simplu, iti poti directiona clientii catre cele mai bine vandute produse si servicii, cu ratele de profit cele mai mari. Pe langa asta, exista alte cateva modalitati simple de a genera cash flow din ziua 1.
Iata cele cinci sfaturi pentru a reusi sa faci cash flow in timp ce generezi o lista cu clienti, lista care iti va servi ca fundatie pentru vanzari repetate in anii care urmeaza.
1. Depozite sau contracte pre-platite
Daca ai o afacere care ofera servicii, depozitele sau contractele pre-platite sunt un mod extraordinar de a genera cash flow la inceput. Va trebui sa livrezi incepand de la sfarsitul listei, altfel nu vei supravietui mult pe piata.
Daca ai o afacere bazata pe comertul cu produse, poti face acelasi lucru cu comenzile operate inainte, un procent din pretul final ducandu-se catre securizarea comenzii sau unei livrari la o data anume. Cheia in acest caz este sa fii creativ, existand multiple posibilitati pentru a face acest model sa functioneze in situatia ta.
2. Vanzari speciale periodice pentru noii clienti sau pentru cei fideli
Acesta metoda este foarte buna pentru a crea public produsului sau serviciului tau (daca faci asta in cadrul unui workshop, unui curs sau a unei demonstratii) intr-un mediu pe care il poti controla prin vanzari si prin preturi.
Pentru acest eveniment, "vanzari" nu trebuie sa insemne "reduceri". Daca oferi o perioada exclusiva, limitata ca timp pentru noii clienti (si mai lunga pentru clientii fideli) inseamna ca le oferi un stimulent pentru a achizitiona cel mai tare, cel mai nou sau cel mai inovativ produs – sau produse cu cea mai mare valoare – inainte ca ceilalti consumatori sa afle despre ele.
3. Perioade de plata mai scurte
In functie de afacerea ta, poti combina platile in avans cu termenele mai scurte, in special daca oferi servicii. Este ideal sa pozitionezi termenele scurte in oferta, alaturi de ceva care sa ii determine sa plateasca devreme.
Poti oferi un discount pentru platile facute mai devreme, dar cea mai buna optiune este sa dai un cadou micut sau o alta oferta bazata pe valoare adaugata. Poti de asemenea sa te folosesti de aceste lucruri ca sa multumesti clintilor si sa ii pastrezi pe cei care fac plati mai devreme.
4. Programe pentru cumparatori
Cu totii am facut parte din astfel de programe, dar poti crea unele foarte eficiente pur si simplu cerand clientilor o mica suma de bani pentru a intra in clubul creat. Chiar daca vei cheltui niste bani pe carduri de loialitate si pe telemarketing, cash-ul generat extra va ajunge direct profit. Nu numai ca vei crea o lista targetata cu clienti calificati, dar aceasta este si o modalitate de a genera cash rapid, doar cerandu-l.
5. Testeaza produse, noi, unice sau cu preturi de chilipir pe pietele locale.
O modalitate de a genera cash flow in timp ce testezi piata pentru un produs unic sau cu pret foarte mic este sa iti fixezi o locatie pe piata locala. Aceasta este o modalitate ieftina sa testezi un nou produs - sau chiar si un serviciu - si sa fii platit pentru ca faci asta. In functie de produsul sau serviciul pe care il promovezi (si de vadul comercial pe care il are piata respectiva), aceasta tactica se poate transforma intr-o afacere, fiind un mod extraordinar de a obtine venituri cu investitie minuscula.
O data ce compania ta a fost pusa pe picioare, poti extinde aceste strategii si totodata poti creste valorile adaugate la alt nivel de cumparare sau vanzari. Ideea este sa testezi si sa masori ce functioneaza si ce nu, pentru ca nicio strategie nu va functiona perfect pentru tine de fiecare data.
Daca marketezi corect si testezi tot ceea ce faci - pastrand castigurile si taind pierderile - vei obtine cash flow-ul de care are nevoie afacerea ta. Asta te va conduce spre profit si cash flow mai mare si de ce nu, catre o afacere mai de succes pe viitor.
Articole conexe
Deschiderea unei berarii. Ce ai nevoie pentru o afacere profitabila?
de Idei de afaceriAfaceri profitabile in timpul liber
de Idei de afaceriCum poti face profit de peste 3.000 dolari pe luna?
de Idei de afaceriCele mai profitabile 5 idei de afaceri in 2021
de Florin AmarieiAboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri
Citeste Raportul Special GRATUIT
Idei de AFACERI 2024
- Colectia de Idei de Afaceri
- 24 de idei inedite pe pietele din S.U.A. si Europa de Vest
- Birouri inchiriate cu ora
Afaceri la cheie
- NOU: Berea artizanala. Pasii catre o afacere de succes
- Vrei sa-ti deschizi propria AFACERE? Venim in ajutorul tau: descopera 14 IDEI de afaceri inedite!
- Secretele comertului ONLINE iti sunt, in sfarsit, dezvaluite! Porneste propria ta afacere online
- Afacerea momentului: vanzarile pe Amazon! 9 motive pentru comert online prin platforma Amazon:
- Oferta zilei: Reducere de pana la 25% si Transport Gratuit