Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Ce faci daca imaginea afacerii tale a fost sifonata?

67% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
35% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
47% dintre cei care ne citesc au o afacere de succes

In cele mai multe cazuri, un raspuns agreat si convingator este unul argumentat cu date statistice si pareri impartiale. De exemplu, daca un client este nemultumit de durata mare de livrare a unui produs, atunci ii poti spune care este durata medie de livrare pe piata si care au fost cauzele unei durate mai mari in cazul lui (daca aceasta depaseste durata medie).

O alta varianta este sa citezi din parerile clientilor multumiti, astfel incat sa arati ca plangerea este un caz izolat si ca reprezinta o exceptie, si nu o regula.

Desigur, aceste testimoniale trebuie sa fie reale si sa poata fi verificate de doritori. De exemplu, poti cita pareri exprimate pe forumuri, pe retele de socializare sau bloguri.

In cazul in care ai clienti si parteneri fideli, ii poti ruga sa iti vina in ajutor prin publicarea propriei pareri despre oferta ta. Acestia vor avea rolul de a prezenta situatia intr-o lumina mai buna. in final, reputatia se construieste pe baza lucrurilor pe care altii le afirma despre afacerea ta in public.

Transforma negativul in pozitiv!

In unele situatii, o critica te poate ajuta sa te promovezi in randul clientilor. Este o ocazie buna de a descoperi un defect al produselor si serviciilor tale si astfel de a imbunatati oferta ta. Raspunsul cel mai potrivit este, in acest caz, sa multumesti pentru semnalarea defectului si sa promiti ca vei tine cont de critica in viitor.

Acum, cu ajutorul Internetului si al platformelor de comunicare pe care acesta le faciliteaza, oamenii isi pot povesti unii altora experienta pe care au avut-o cu produsele si serviciile pe care le cumpara.

Aceste experiente pot fi placute si atunci descrierile cuprind laude, dar pot fi neplacute, caz in care reputatia afacerii tale poate avea de suferit.


Tags: afacereafaceriimagine afacereclienti

Urmareste-ne pe Google News

Ghiduri practice


Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri
Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016




Rentrop ∧ Straton
Citeste Raportul Special GRATUIT
Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim
Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Idei de AFACERI 2025








SUCCES in AFACERI


Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim
Descarca Gratuit
"Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim"
Completeaza adresa de email la care
vrei sa primesti Raportul Gratuit
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016
[x]