Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Cea mai potrivita strategie concurentiala pentru o afacere in primii ei sase ani

de Andreescu Sorin 13 Mai. 2016 2303
3.33 din 3 voturi
RATING UTILIZATORI
39% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
52% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
31% dintre cei care ne citesc au o afacere de succes

Dupa alegerea unei strategii concurentiale adecvate este momentul sa alegeti una din strategiile privind avantajul concurential.

Adica, va trebui sa va decideti daca doriti:

– sa dominati piata prin costuri totale (avand produse si servicii pentru realizarea firmei cheltuit si mai putin decat altii din domeniu) – aceasta strategie este greu de adoptat, deoarece costurile de exploatare intr-o ferma. Spre exemplu, nu prea pot fi reduse intr-o asa masura incat sa constituie un avantaj;

– sa va diferentiati mai puternic fata de concurenti prin produse si servicii, o calitate superioara sau o eficacitate (promptitudine) mai mare in realizarea produselor si serviciilor – nici aici nu va veti putea diferentia prea mult fata de concurenti, deoarece sunteti un simplu producator, daca insa veti avea si o fabrica de prelucrare, situatia se schimba in avantajul dumneavoastra;

– sa va focalizati pe activitatea dumneavoastra si sa fiti capabili sa oferiti cumparatorilor o calitate foarte buna in mod constant. Aceasta este strategia avantajului concurential cea mai potrivita pentru o afacere in primii ei sase ani.

Abia dupa toate acestea puteti defini strategia mix-ului de marketing. Factorii ce formeaza mix-ul de marketing sunt: produsele, preturile, plasarea (distributia) si promovarea.

In stabilirea strategiei privind produsele inseamna ca trebuie sa decidem asupra unor elemente precum:

– gama (portofoliul) produselor si serviciilor (cate produse si servicii veti oferi);

– calitatea urmarita;

– caracteristicile fizice (dimensiunea, infatisarea);

– limitele admisibile ale abaterilor.



Tags: strategieconcurentastrategie concurentiala

Ti-a placut acest articol?

Da Like, Printeaza sau trimite prin WhatsApp si Email!
Urmareste-ne pe Google News

Votati articolul

Rating:
Nota: 3.33 din 5 - 3 voturi.


Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri

Profit MAXIM cu investitie MINIMA. TOP 6 afaceri pentru 2022
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Profit MAXIM cu investitie MINIMA. TOP 6 afaceri pentru 2022

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016




Rentrop ∧ Straton

Citeste Raportul Special GRATUIT

Profit MAXIM cu investitie MINIMA. TOP 6 afaceri pentru 2022
Profit MAXIM cu investitie MINIMA. TOP 6 afaceri pentru 2022
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Idei de AFACERI 2022







 
[x]