Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Cinci aspecte importante atunci cand alegi spatiul de birouri

de Idei de afaceri 29 Ian. 2021 2105
4.83 din 3 voturi
RATING UTILIZATORI
67% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
35% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
47% dintre cei care ne citesc au o afacere de succes

Atunci cand esti pe punctul de a-ti deschide propria afacere, trebuie sa tii cont de foarte multe aspecte, care, desi par neimportante la prima vedere, sunt necesare confortul tau si al echipei tale. Acest lucru este valabil si in cazul in care ai deja o firma si vrei sa schimbi locatia birourilor.

Cele mai importante lucruri pe care trebuie sa le ai in vedere atunci cand alegi spatiul pentru birouri sunt siguranta, zona in care acesta este amplasat, nevoia de spatiu, lumina, aerisirea, costurile, dar si felul in care acesta arata. Toate acestea te vor ajuta sa atragi si sa pastrezi angajatii, sa le oferi un mediu relaxant, care sa creasca nivelul de productivitate al acestora si te vor face si pe tine sa fii mai productiv.

Iata cum poti sa alegi spatiul de birouri potrivit pentru echipa ta:

Pe primul loc trebuie sa fie siguranta

Atunci cand alegi spatiul de birouri in care vei activa, trebuie sa tii cont ca cel mai important este ca acesta sa fie unul sigur, in care sa nu stai cu grija ca vreun musafir nepoftit iti va face o vizita peste noapte. Cele mai usoare moduri in care poti asigura securitatea biroului tau sunt: 

  • apelarea la usi antiefractie sigure, de calitate superioara, realizate din otel galvanizat, cu izolatie termica si acustica si cu sistem de inchidere centralizat de auto-blocare
  • amplasarea de camere de supraveghere audio-video
  • optarea pentru sistem de control acces cu cartela
  • alegerea unei zone sigure pentru amplasarea biroului, deoarece o zona rau famata este mult mai nesigura in comparatie cu o zona centrala, cu o reputatie buna. 

Zona in care este amplasat biroul – un aspect important

Daca tot am vorbit de zona in care este amplasat biroul tau, trebuie mentionat faptul ca siguranta nu este singurul criteriu dupa care trebuie sa alegi locul in care se va afla biroul. O zona centrala va fi mai usor de accesat, atat de angajatii tai, cat si de potentialii clienti, acesta fiind chiar un criteriu prin care oamenii isi aleg locul de munca. De asemenea, un punct in plus este amplasarea intr-un loc cu acces facil la mijloacele de transport in comun si cu locuri de parcare disponibile. 

Nevoia de spatiu

Atunci cand vine vorba de munca la birou, un element foarte important este relationarea angajatilor, motiv pentru care, este indicat sa pleci de la structura organizatiei. Tine cont de impartirea pe departamente, pentru a putea amplasa birourile in functie de nevoia de interactiune a personalului. In plus, este bine sa tii cont de la inceput de o posibila marire a numarului de angajati. Pe langa acest lucru, este important sa stii ca pentru un birou pentru o singura persoana este necesar un spatiu de la 8 pana la 20 mp, in functie de business si de 4-8 mp in cazul birourilor open space, la care se adauga spatiul comun, cum este baia, bucataria, sala de sedinte sau holurile. 

Un birou aerisit si bine iluminat va creste productivitatea

Este deja bine cunoscut faptul ca lumina naturala ne ajuta sa fim mai odihniti, mai concentrati pe ceea ce avem de facut si ne da o dispozitie mai buna. Pe langa aceste lucruri, calitatea luminii poate creste nivelul de productivitate cu pana la 15%. Din acest motiv, este ideal ca spatiul de birouri sa aiba cat mai multe ferestre si toate locurile sa fie bine iluminate. In cazul in care nu exista posibilitatea ca lumina naturala sa patrunda in toate zonele, poti apela la corpuri de iluminat de calitate superioara. De asemenea, o aerisire corespunzatoare, cat si plantele verzi au o influenta ridicata asupra productivitatii si concetrarii angajatilor. 

Costurile 

Probabil ca primul criteriu pe baza caruia antreprenorii iau asfel de decizii este reprezentat de costurile pe care acestia trebuie sa le suporte. In acest sens, va trebui sa tii cont atat de valoarea chiriei, cat si de celelalte componente, precum pretul utilitatilor. In general, costurile variaza in functie de zona in care este amplasata cladirea, calitatea acesteia si de dimensiunea biroului. 

Asadar, atunci cand trebuie sa iei o decizie in ceea ce priveste spatiul de birouri, trebuie sa tii cont de cateva aspecte importante, pentru ca decizia luata sa fie rentabila si pentru ca productivitatea colegilor tai sa fie cat mai crescuta.

 

Sursa foto: MarcMueller



Idei de afaceride Idei de afaceri
Redactia Idei de afaceri este formata dintr-un colectiv de 3 autori cu experienta in domeniile care formeaza intreaga sfera a lumii afacerilor. Ei va livreaza cele mai importante si relevante noutati.

Tags: antiefractiebirouimobiliareproductivitatestart in afaceri

Urmareste-ne pe Google News

Votati articolul

Rating:
Nota: 4.83 din 5 - 3 voturi.

Articole conexe

Start in afaceri. Bariere la intrarea in afaceri ecologice

de Idei de afaceri
07 Feb 2024
Barierele la intrare sunt acele conditii care fac dificila sau imposibila intrarea unei firme pe piata. Daca firmele concurente din zona...

Masurile de protectie sanitara la birou. Cat de importante sunt pentru bunastarea angajatilor

de Idei de afaceri
14 Dec 2021
Pandemia de Covid-19 a schimbat radical felul in care privim si abordam munca de la birou. Odata cu masurile de protectie, interactiunile dintre...

Munca la birou vs. munca de acasa

de Teo Manole
28 Aug 2015
O problema este legata de atitudinea angajatilor care lucreaza la sediul companiei fata de cei care prefera lucrul de acasa. Astfel, cei care vin in...

Aveti pe birouri Tableta Antreprenorului?

de Adela Simonescu
13 Mai 2014
Tableta Antreprenorului reprezinta cel mai nou produs editorial lansat de specialistii Rentrop&Straton in colaborare cu echipa IdeiDeAfaceri....

Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri

Idei de Afaceri pentru 2024: 5 idei pentru Profit maxim
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016




Rentrop ∧ Straton

Citeste Raportul Special GRATUIT

Idei de Afaceri pentru 2024: 5 idei pentru Profit maxim
Idei de Afaceri pentru 2024: 5 idei pentru Profit maxim
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Idei de AFACERI 2024








[x]