Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Cine este femeia de afaceri nominalizata la Bruxelles pentru Excelenta in Antreprenoriat

de Idei de afaceri 23 Nov. 2017 2925
5 din 1 vot
RATING UTILIZATORI
37% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
46% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
29% dintre cei care ne citesc au o afacere de succes

Cunoscuta femeie de afaceri, Daniela Mariscu, a fost nominalizata, din partea Romaniei, la evenimentul "EY Entrepreneurial Winning Women Europe Class of 2017", care a avut loc, luna trecuta, la Bruxelles.

Evenimentul international s-a desfasurat in contextul in care exista inca o discrepanta majora intre sexe, nu atat in viata de zi cu zi, cat mai ales in mediul de afaceri. Mai mult decat atat, majoritatea analistilor economici anticipeaza ca femeile vor obtine paritatea de gen la locul de munca dupa inca … 216 de ani. Prin intermediul acestor programe, organizatorii doresc sa sprijine antreprenoriatul feminin din toata lumea, astfel incat sa fie grabit considerabil procesul de egalizare intre cele doua sexe, in ceea ce priveste activitatea profesionala.

In Romania, antreprenoriatul feminin este bine reprezentat

Nominalizata in urma unei selectii, reprezentanta Romaniei este Daniela Mariscu, fondatoarea brandului Aquatica Experience, companie care dezvolta proiecte de tip aqua parc de la stadiul de concept pana la stadiul de operare, devenind astfel unul dintre cel mai importanti dezvoltatori de parcuri de agrement din Romania.

“Se poate spune ca e reala aceasta diferenta de 216 ani pana cand va exista deplina egalitate intre barbati si femei. Totusi, din fericire, eu nu am resimtit aceasta discrepanta, pot chiar sa spun ca nu am simtit deloc pentru ca am vrut sa cred mereu in sansa mea.

Ca femeie de afaceri, sustin activ dezvoltarea antreprenoriatului feminin si simt ca romancele au un loc al lor important in acest puzzle al business-ului global. In piata sunt foarte multi bani care asteapta sa creasca afaceri istete, inedite, disruptive in special, dar aceste afaceri trebuie dezvoltate de oameni, prin oameni. Relatiile interumane reprezinta, pana la urma, cheia dezvoltarii unei afaceri de succes, iar femeile exceleaza in arta relationarii, a comunicarii. Gratie proiectelor internationale la care am participat, am reusit sa aduc know-how-ul antreprenorial din Occident in tara noastra si sa inspir tot mai multe antreprenoare sa il foloseasca eficient pentru a dezvolta mediul de afaceri autohton”, declara Daniela Mariscu, fondatoarea brandului Aquatica Experience.

Participanta deja activa in cadrul programului EY_WOMANFASTFORWARD, Daniela Mariscu profita deja din plin de sprijinul programului pentru a atinge obiectivul de scale-up propus: agrement de calitate care sa puna Romania pe harta mondiala a “industriei bucuriei”.


Idei de afaceride Idei de afaceri
Redactia Idei de afaceri este formata dintr-un colectiv de 3 autori cu experienta in domeniile care formeaza intreaga sfera a lumii afacerilor. Ei va livreaza cele mai importante si relevante noutati.

Tags: antreprenoriat femininaquatica experiencebranddaniela mariscu

Ti-a placut acest articol?

Da Like, Printeaza sau trimite prin WhatsApp si Email!
Urmareste-ne pe Google News

Votati articolul

Rating:
Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Articole conexe

Protectia Brand-ului - Cum iti protejezi brand-ul afacerii tale

de Camelia Diaconu
30 Ian 2019
Crearea unui brand, dar si sustinerea si protejarea acestuia nu este deloc o misiune usoare pentru niciun antreprenor. Iata ce trebuie sa stii pentru...

Branding. Lucruri pe care trebuie sa le stii

de Florin Amariei
25 Nov 2019
Pozitionarea corecta a companiei face diferenta. La fel cum CNP-ul este o secventa unica de identificare a unei persoane fizice, brandul este...

Interviu Mihaela Pascu: Despre branding, inovatie in afaceri si Wolf 25

de Maria Nicutar
13 Feb 2014
Designer de bijuterii unicat, blogger activ si fotograf pasionat, Mihaela Pascu contrazice tot ceea ce stim despre antreprenoriatul in randul...

Techir, brandul nascut din apa si namolul de la Techirghiol

de Ilinca Dobrescu
29 Ian 2014
Afacerile se nasc din pasiune si din experienta manageriala. Sunt doua elemente care, odata aduse impreuna, pot face minuni si profituri uriase....

Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri

Profit MAXIM cu investitie MINIMA. TOP 6 afaceri pentru 2022
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Profit MAXIM cu investitie MINIMA. TOP 6 afaceri pentru 2022

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016




Rentrop ∧ Straton

Citeste Raportul Special GRATUIT

Profit MAXIM cu investitie MINIMA. TOP 6 afaceri pentru 2022
Profit MAXIM cu investitie MINIMA. TOP 6 afaceri pentru 2022
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Idei de AFACERI 2022







 
[x]