Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
Competitia in afaceri si temerile antreprenorilor
Foarte multi potentiali antreprenori isi abandoneaza ideile de afaceri atunci cand realizeaza ca pe aceeasi piata pe care doresc ei sa activeze exista deja un numar mare de competitori. In aceasta idee, multi se gandesc ca ideile de afaceri noi, originale cu putini competitori sau chiar deloc sunt cele mai bune idei de afaceri si chiar singurele care nu presupun riscuri. In fapt, situatia este complet discutabila si simplitatea acestor idei de afaceri este relativa.
Haideti sa presupunem ca am petrecut foarte mult timp si am venit cu idei de afaceri pe care altii nu le mai folosesc si nu doresc sa le initieze. In cazul in care aceste idei de afaceri vin cu produse sau servicii functionale si utile, care rezolva probleme, nevoi si indeplinesc dorinte astringente in randul consumatorilor, atunci putem vorbi despre idei de afaceri posibil profitabile si de succes. Totul depinde de modul in care sunt conduse si succesul si profitabilitatea nu rezida in simplul fapt ca sunt originale.Ghid practic pentru realizarea de felicitari decupate
Ghid practic Realizarea de sapun natural
Cultura castravetelui anti-diabet
Pe de alta parte, initiatorii de idei de afaceri trebuie sa urmeze oportunitatile pentru care manifesta pasiune si entuziasm. Aceste idei de afaceri pot prezenta un numar extrem de mare de competitori. Ceea ce ar trebui sa ramana in discutie este calitatea si forta acestor competitori si mai ales setul bine definit de avantaje pe care ideile noastre de afaceri le aduc in calcul.
Sa ne mai gandim si la faptul ca unele idei de afaceri pot detine competitori putini si slabi si din cauza faptului ca aceste idei de afaceri au fost probate si s-au dovedit slabe, neprofitabile, fara potential sa devina idei de afaceri de succes. O buna prospectare a oportunitatilor de afaceri impreuna cu specialisti si consultanti in afaceri va poate da informatii clarificatoare in acest sens.
Mai mult, antreprenorii si viitorii antreprenori nu ar trebui sa se teama de competitie care deja exista pe o piata fiindca din aceasta directie vine si inertia care ne da dinamica evolutiei in afaceri.
Afacerile care nu se lupta pentru suprematia in cooptarea clientilor unei piete sunt afaceri carora nu li se imprima strategii de crestere si initiatorii lor nu sunt intotdeauna motivati sa isi dezvolte afacerea iar stagnarea duce la disparitie rapida, la faliment indiscutabil.
Oamenii de afaceri trebuie sa treaca peste aceste temeri si sa constientizeze faptul ca toate afacerile profitabile, nerentabile, de succes trecator sau indelungat vin cu setul lor specific de riscuri, presupun un anumit nivel al competitiei si ca mediul business este in general unul dificil si anevoios de patruns.
Articole conexe
10+ idei de afaceri pentru pasionatii de calatorii
de Bianca TilaAfaceri profitabile in timpul liber
de Idei de afaceriIdei de afaceri pentru 2022
de Idei de afaceri4 idei de afaceri inca potrivite pentru 2021
de Florin AmarieiAboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri
Citeste Raportul Special GRATUIT
Idei de AFACERI 2024
- Colectia de Idei de Afaceri
- 24 de idei inedite pe pietele din S.U.A. si Europa de Vest
- Birouri inchiriate cu ora
Afaceri la cheie
- NOU: Berea artizanala. Pasii catre o afacere de succes
- Vrei sa-ti deschizi propria AFACERE? Venim in ajutorul tau: descopera 14 IDEI de afaceri inedite!
- Secretele comertului ONLINE iti sunt, in sfarsit, dezvaluite! Porneste propria ta afacere online
- Afacerea momentului: vanzarile pe Amazon! 9 motive pentru comert online prin platforma Amazon:
- Oferta zilei: Reducere de pana la 25% si Transport Gratuit