Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
Cum ar trebui sa arate logo-ul firmei tale pentru afaceri de bun augur?
Logo-ul tau este un instrument de branding. El trebuie sa aiba o unicitate. Cand alegi un design de logo, incearca sa alegi ceva care sa te scoata in evidenta. Alege acele culori pe care le vei indragi acum si peste doua decenii.
Deci, cum ar trebui sa arate logo-ul firmei tale ca semn de bun augur pentru afacerea ta? Totul pleaca de la alegerea unui nume cu rezonanta si continua cu 7 pasi care te vor ajuta sa optezi si sa proiectezi logo-ul afacerii tale.Alegerea numelui firmei tale si a logo-ului sunt foarte importante, deoarece ai ocazia sa te diferentiezi. Numele si logo-ul pe care le alegi sunt la fel de importante ca si produsele sau serviciile pe care decizi sa le vinzi. Daca le selectezi cu atentie si inspiratie, vei ramane in constiinta clientilor tai, care te vor ajuta, practic, sa te situezi cu un pas inaintea concurentei. Clientii tai se vor gandi imediat la numele firmei tale.
7 pasi pentru a alege si proiecta logo-ul companiei tale?
1. Analizeaza logo-urile altor companii. Astfel, te vei putea asigura ca logo-ul tau nu seamana cu altele. Vrei ca logo-ul tau sa iasa in evidenta, sa ramana intiparit in mintea clientilor.
2. Alege o imagine pentru logo-ul tau. Aceasta trebuie sa te reprezinte.
3. Gandeste-te la perceptia clientilor in privinta culorilor folosite la alcatuirea unui logo. De exemplu, daca discutam despre o firma de transport, vei alege culori mai sobre, mai serioase, mai inchise.
4. Proiecteaza cateva logo-uri sau apeleaza la ajutorul unui designer specializat. Vei putea sa le compari si sa il alegi pe cel mai potrivit.
5. Cere si parerea familiei, prietenilor. S-ar putea ca tie sa iti placa respectivul logo, dar sa nu fie exact ceea ce isi doresc apropiatii tai. Nu ocoli sfaturile lor.
6. Logo-ul respectiv trebuie scalat in mai multe dimensiuni, pentru a vedea cum se potriveste pe diverse medii de marketing si prezentare.
7.Compara sample-urile logo-ului atat in color, cat si in alb-negru. Asigura-te ca esti 100% multumit de ambele scheme cromatice.
Aceste logo-uri pot avea mai multe formate si sunt generate cu diverse aplicatii.
Vector (AI)- Adobe Illustrator – format editabil pe PC si software MAC.
PDF – Portable Document File – format folosit de Adobe Acrobat, pentru MAC OS, Windows si UNIX.
Vector (EPS) – format folosit in tipografii. Contine informatii legate de font si culoare.
Gif (Graphics Interchange Format) – format la rezolutie scazuta, folosit la pagini web si template-uri de email.
JPG sau JPEG – (Joint Photographic Experts Group) – format care permite stocarea de fotografii color la calitate foarte buna.
BMP (300 dpi) – un format comun pentru calculatoare.
Tif sau Tiff (Tagged Image File Format) – format care poate fi importat in aplicatii PC si MAC. Dimensiunea fisierului este mare si poate fi folosit in procesul full color de printing.
Articole conexe
10+ idei de afaceri pentru pasionatii de calatorii
de Bianca TilaCum sa incepi o afacere. Etape si sfaturi
de Bianca TilaAfacere cu microplante. Cum poti obtine profit dintr-un spatiu mic
de Bianca TilaRentabilitatea intreprinderii. Cum pot masura succesul afacerii mele
de Bianca TilaAboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri
Citeste Raportul Special GRATUIT
Idei de AFACERI 2024
- Colectia de Idei de Afaceri
- 24 de idei inedite pe pietele din S.U.A. si Europa de Vest
- Birouri inchiriate cu ora
Afaceri la cheie
- NOU: Berea artizanala. Pasii catre o afacere de succes
- Vrei sa-ti deschizi propria AFACERE? Venim in ajutorul tau: descopera 14 IDEI de afaceri inedite!
- Secretele comertului ONLINE iti sunt, in sfarsit, dezvaluite! Porneste propria ta afacere online
- Afacerea momentului: vanzarile pe Amazon! 9 motive pentru comert online prin platforma Amazon:
- Oferta zilei: Reducere de pana la 25% si Transport Gratuit