Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
Idei de afaceri

Cum poti sa iti promovezi vinul chiar daca esti mic producator

de
2034 0 05 Feb. 2019
Start in afaceri


61% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
38% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
41% dintre persoanele care ne citesc zilnic au o afacere proprie de succes

3.5
din 3 voturi
RATING UTILIZATORI
Cum poti sa iti promovezi vinul chiar daca esti mic producator

Una dintre cele mai mari provocari cu care se confrunta micii producatori de vinuri din Romania este legata de promovarea produselor lor. Acestia nu au la dispozitie bugete mari de marketing si promovare, asa cum e cazul brandurilor consacrate din industrie.

In consecinta, ei trebuie sa faca un efort in plus si sa compenseze lipsurile din buget prin creativitate in abordarea lor de marketing.


De asemenea, acestia sunt nevoiti sa depuna mari eforturi pentru a se asigura de calitatea vinului pe care il produc, intrucat aceasta e singura garantie a succesului pe termen lung. Un vin de proasta calitate nu va avea succes in randul consumatorilor, insa aceeasi situatie este valabila si pentru un vin bun care nu este promovat suficient.


Daca vinul este slab, consumatorii il vor evita, iar daca vinul nu este bine promovat, oamenii nu vor auzi de el. Tocmai de aceea, fiecare mic producator trebuie sa incerce sa atinga un echilibru intre eforturile pe care le depune pentru productia vinului si cele pentru vanzarea acestuia. Iata 3 lucruri pe care sa le faci pentru a te asigura ca ai un vin de calitate, pe care sa il poti promova:

1. Protejeaza-ti eficient vita de vie contra bolilor

Pentru a avea ce promova, trebuie sa te asiguri mai intai ca ai struguri sanatosi din care sa produci vinul, pentru ca acestia reprezinta elementul esential  cand vorbim de producerea unei bauturi de calitate. Nu ai cum sa faci un vin bun din struguri afectati de boli, de aceea, pentru a te asigura ca ai materia prima potrivita, tine cont de cateva lucruri:

 

- informeaza-te cu atentie si stabileste-ti inca de la inceputul anului o tehnologie de protectie pentru vita de vie

- mana, fainarea si putregaiul cenusiu sunt cele mai frecvente boli. Utilizeaza fungicide cu eficacitate ridicata, precum Vivando, Acrobat MZ, Cantus.

- cere consultanta gratuita unor reprezentanti tehnici care iti pot recomanda produse adecvate culturii tale

- respecta instructiunile de utilizare a produselor


2. Participa la concursuri cu vinul tau

Pe langa procesul de producere al vinului pe care trebuie sa il imbunatatesti continuu, de la an, de an, este important sa te gandesti ce faci mai departe cu produsul finit.

O metoda foarte eficienta pentru promovarea si popularizarea vinului pe care il produci este prin participarea la diferite concursuri de vinuri. Cand iti duci produsul la un concurs de vin, ai parte de multe beneficii.

In primul rand, un juriu profesionist iti evalueaza vinul. In cazul in care te plasezi pe primele locuri in top, poti castiga premii importante, iar vinul tau este promovat in consecinta.

Chiar si daca vinul tau nu castiga niciun premiu, vei intalni acolo numeroase persoane care lucreaza in industrie, de la reprezentanti de vanzari, la producatori, retaileri si pana la simpli consumatori. Vei avea ocazia sa discuti cu alti producatori, sa intelegi mai bine climatul din industrie si poate chiar sa legi relatii cu retaileri sau potentiali clienti. Participarea la un concurs de vin nu implica costuri foarte mari pentru producatori, insa iti poate aduce o serie de avantaje pe care nu ar trebui sa le ratezi.


3. Asigura-te ca produsele tale sunt usor de gasit si cumparat


Conform evineyardapp.com, majoritatea consumatorilor cauta satisfactie imediata, asa ca e important sa pui la punct de la bun inceput un canal de vanzari pentru vinurile tale. Trebuie sa te asiguri ca orice consumator care doreste sa incerce vinurile pe care le produci le poate achizitiona rapid si fara prea mari eforturi. Ultimul lucru pe care il vrei este sa pierzi un potential client pentru ca acesta nu iti poate gasi produsele.  


Nu trebuie sa ai bugetul unei mari podgorii ca sa poti aduce vinurile tale in fata consumatorilor. Poti face asta in mod eficient si fara costuri prea mari cu ajutorul internetului. Un website va permite consumatorilor sa gaseasca si sa cumpere vinurile pe care le produci mult mai usor, iar asta fara costuri suplimentare pentru tine. Totodata, un website iti va permite sa intri in contact cu majoritatea consumatorilor la un nivel mult mai personal. Iar oamenii sunt atrasi de produsele care au in spate o poveste, asa ca nu ar trebui sa eziti sa o spui si tu pe a ta.



Sursa foto: Shutterstock




Tags: vita de vievinfungicide

Ti-a placut acest articol?

Da Like, Printeaza sau trimite prin WhatsApp si Email!

Votati articolul

Cum poti sa iti promovezi vinul chiar daca esti mic producator
Rating:
Nota: 3.5 din 5 - 3 voturi.

Articole conexe

Analiza privind evolutia afacerilor in 2018

de Idei De Afaceri
04 Oct 2018
Conform studiului „Evolutia afacerilor din Romania in 2018” lansat azi de Valoria, 75% dintre companii, fata de 84% la inceputul anului, spun ca...

Greseli care pot distruge o afacere de vinuri

de Camelia Diaconu
18 Sep 2018
Atentia la detalii este principala calitate pe care un producator de vinuri trebuie sa o aiba. Pentru a aduce profit, o afacere de vinuri are nevoie...

5 motive care te vor convinge sa ai propria afacere

de Camelia Diaconu
23 Sep 2019
Multi dintre noi visam la propria afacere, un business care sa ne duca spre culmile succesului, cu investitii mici si castiguri profitabile. De multe...

Vinde timp si castiga bani! Afla cum!

de Florin P. Amariei
21 Mai 2018
Sa pui pe picioare o afacere profitabila nu este o misiune usoara, insa cei care vor cu adevarat sa devina independenti si sa creeze locuri de munca...

Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri
Afaceri cu Profit pentru 2019 - 5 Idei de Afaceri insotite de Planul de Afaceri
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Afaceri cu Profit pentru 2019 - 5 Idei de Afaceri insotite de Planul de Afaceri

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016



Comentarii0 comentarii



Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!

Citeste Raportul Special GRATUIT
Afaceri cu Profit pentru 2019 - 5 Idei de Afaceri insotite de Planul de Afaceri
Afaceri cu Profit pentru 2019 - 5 Idei de Afaceri insotite de Planul de Afaceri
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Idei de AFACERI 2019







Iti oferim zilnic cele mai rentabile idei de afaceri si oportunitati de investitii

Descarca GRATUIT
"Afaceri cu Profit pentru 2019 - 5 Idei de Afaceri insotite de Planul de Afaceri"

Completeaza adresa de email la care vrei sa primesti Raportul Gratuit
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016