Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Cum sa iti creezi o identitate distincta in lumea afacerilor?

de Maria Nicutar 15 Iun. 2011 3583
59% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
38% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
41% dintre cei care ne citesc au o afacere de succes

Orice antreprenor isi doreste si are nevoie sa se diferentieze de competitorii sai. Trebuie sa aiba elemente care sa atraga interesul clientilor si sa ii determine pe acestia sa ignore restul firmelor concurente, sa ii transforme in consumatori fideli si care sa le aprecieze produsele si serviciile.

Identitatea unei afaceri vine din numeroase unelte, precum:
1.    Numele afacerii. Alegeti-va un nume care sa reflecte profilul afacerii dvs, care sa ofere o scurta descriere a nevoilor si dorintelor pe care vreti sa le indepliniti in randul consumatorilor. Un nume bun va transmite obiectivele si misiunea unei afaceri si va da un indiciu privind standardele de calitate si pret impuse de aceasta.

2.    Website-ul dedicat afacerii. Acesta este elementul definitiv care creeaza si mentine o legatura cu toti clientii dvs:existenti si potentiali. Trebuie sa aveti continut informational interesant, util si sa oferiti oportunitatea utilizatorilor de a naviga usor. Un format user-friendly si grafica de calitate va asigura clienti mai multi si mai stabili.

3.    Grafica. Multi antreprenori nu dau atentie acestui element important, de altfel. Este vital sa detineti  brosuri atractive, carti de vizita, fliere, carti postale, un logo, un website, blog-uri si restul uneltelor de promovare la standarde inalte din punctul de vedere al graficii. De multe ori, clientii aleg pe baza imaginilor, pe baza elementelor vizuale atunci cand iau decizii de achizitionare.

Nu multe sunt afacerile care prospera datorita graficii chiar si cand ofera produse de calitate mai slaba decat a altor firme care nu apeleaza la serviciile profesionistilor din domeniul graficii. De multe ori, consumatorii aleg cartile dupa coperta, asa ca dati atentie acestei coordonate pentru o identitate distincta.

4.    Advertising-ul, marketing-ul si relatiile publice. Iata o combinatie perfecta care va stabileste imaginea. Relationistii au responsabilitatea de a va creea si de a va apara imaginea in randul consumatorilor. Advertiserii va fac afacerea vizibila si va delimiteaza de concurenta, iar marketing-ul stabileste coordonatele in care cele doua elemente de mai sus se vor dezvolta si vor adopta strategii.

Toate, puse cap la cap si intr-o sincronizare perfecta va aduc o identitate care sa ramana in mintea si in inima consumatorilor timp indelungat.




Tags: identitatea unei afaceriimaginea unei afaceri

Urmareste-ne pe Google News


Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri

Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016




Rentrop ∧ Straton

Citeste Raportul Special GRATUIT

Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim
Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Idei de AFACERI 2024








SUCCES in AFACERI


Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim
Descarca Gratuit
"Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim"
Completeaza adresa de email la care
vrei sa primesti Raportul Gratuit
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016
[x]