Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
Cum sa pui pe picioare o firma de organizare evenimente
Industria organizarii de evenimente nu este doar in crestere, dar se dovedeste a fi si foarte profitabila. Mereu vor exista evenimente ce merita sarbatorite, iar daca esti o persoana organizata aceasta afacere ti se va potrivi 100%.
In cazul in care esti o persoana creativa, iti place sa socializezi si esti planificat, poti incepe o afacere cu o firma de organizari evenimente. Daca reusesti sa iti stabilesti contactele potrivite si sa iti construiesti o baza de clienti, afacerea va merge de la sine.Pasii catre o afacere de succes Berea Artizanala
Cresterea prepelitelor japoneze
3 culturi profitabile - Goji Merisoare Aronia
Porneste prin a acumula experienta in organizarea de evenimente. Fie ca esti student si faci practica intr-o astfel de firma, fie ca te angajezi pentru a invata toate secretele meseriei, experienta nu ar trebui sa iti lipseasca. Poti face orice: fii voluntar la organizarea evenimentelor sociale sau aranjeaza intalniri business ca secretara. Toate aceste experiente te vor ajuta in dezvoltarea propriei tale firme. Pe parcursul acestor activitati, fii permanent pregatit sa sa initiezi relatii care te vor ajuta ulterior si cunosti oameni noi, ca de exemplu florari sau furnizori de catering.
O data ce te-ai hotarat sa devii antreprenor, alege un nume atractiv si o sigla pentru firma ta. Iti poti crea un protofoliu, atat in varianta tiparita, cat si online, pe site-ul firmei tale. Include aici imagini sugestive de la toate evenimentele reusite la care ai participat ca organizator in trecut, precum si de la primele evenimente pe cont propriu. Incearca sa iti convingi clientii multumiti sa te recomande printr-o scurta declaratie pe care o poti include in site-ul tau.
Incepe sa te promovezi pe internet si la targurile de profil. Nu uita nici de agenda ta: suna-ti toti clientii pentru care ai lucrat in perioada in care erai angajat sau voluntar si anunta-i ca ti-ai deschis propria firma. Descrie-le noua ta abordare si explica avantajele pe care le ai fata de concurenta. Ofera-le o reducere in cazul in care isi planifica urmatorul eveniment prin intermediul tau. De asemenea, ia legatura si cu fostii colaboratori – firme de catering, florarii, fotografi, cameramani etc. Acestia te pot recomanda clientilor lor atunci cand este cazul.
Nu in ultimul rand, asigura-te ca toti clientii tai sunt satisfacuti de serviciile pe care le oferi. Nu face rabat de la calitate, deoarece un client multumit te va recomanda cu siguranta altor persoane.
Redactia Idei de afaceri este formata dintr-un colectiv de 3 autori cu experienta in domeniile care formeaza intreaga sfera a lumii afacerilor. Ei va livreaza cele mai importante si relevante noutati.
Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri
Citeste Raportul Special GRATUIT
Idei de AFACERI 2024
- Colectia de Idei de Afaceri
- 24 de idei inedite pe pietele din S.U.A. si Europa de Vest
- Birouri inchiriate cu ora
Afaceri la cheie
- NOU: Berea artizanala. Pasii catre o afacere de succes
- Vrei sa-ti deschizi propria AFACERE? Venim in ajutorul tau: descopera 14 IDEI de afaceri inedite!
- Secretele comertului ONLINE iti sunt, in sfarsit, dezvaluite! Porneste propria ta afacere online
- Afacerea momentului: vanzarile pe Amazon! 9 motive pentru comert online prin platforma Amazon:
- Oferta zilei: Reducere de pana la 25% si Transport Gratuit