Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Cum sa pui pe picioare o firma de organizare evenimente

de Ana Radulescu 19 Mar. 2014 13228
4.31 din 48 voturi
RATING UTILIZATORI
61% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
38% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
41% dintre cei care ne citesc au o afacere de succes

Industria organizarii de evenimente nu este doar in crestere, dar se dovedeste a fi si foarte profitabila, cu margini de profit variind intre 15-40%, conform Entrepreneur.com.

In cazul in care esti o persoana creativa, iti place sa socializezi si esti planificat, poti incepe o afacere cu o firma de organizari evenimente. Daca reusesti sa iti stabilesti contactele potrivite si sa iti construiesti o baza de clienti, afacerea va merge de la sine.

Porneste prin a acumula experienta in organizarea de evenimente. Fie ca esti student si faci practica intr-o astfel de firma, fie ca te angajezi pentru a invata toate secretele meseriei, experienta nu ar trebui sa iti lipseasca. Poti face orice: fii voluntar la organizarea evenimentelor sociale sau aranjeaza intalniri business ca secretara. Toate aceste experiente te vor ajuta in dezvoltarea propriei tale firme. Pe parcursul acestor activitati, fii permanent pregatit sa sa initiezi relatii care te vor ajuta ulterior si cunosti oameni noi, ca de exemplu florari sau furnizori de catering.

O data ce te-ai hotarat sa devii antreprenor, alege un nume atractiv si o sigla pentru firma ta. Iti poti crea un protofoliu, atat in varianta tiparita, cat si online, pe site-ul firmei tale. Include aici imagini sugestive de la toate evenimentele reusite la care ai participat ca organizator in trecut, precum si de la primele evenimente pe cont propriu. Incearca sa iti convingi clientii multumiti sa te recomande printr-o scurta declaratie pe care o poti include in site-ul tau.  

Incepe sa te promovezi pe internet si la targurile de profil. Nu uita nici de agenda ta: suna-ti toti clientii pentru care ai lucrat in perioada in care erai angajat sau voluntar si anunta-i ca ti-ai deschis propria firma. Descrie-le noua ta abordare si explica avantajele pe care le ai fata de concurenta. Ofera-le o reducere in cazul in care isi planifica urmatorul eveniment prin intermediul tau. De asemenea, ia legatura si cu fostii colaboratori – firme de catering, florarii, fotografi, cameramani etc. Acestia te pot recomanda clientilor lor atunci cand este cazul.

Nu in ultimul rand, asigura-te ca toti clientii tai sunt satisfacuti de serviciile pe care le oferi. Nu face rabat de la calitate, deoarece un client multumit te va recomanda cu siguranta altor persoane. Daca vrei sa afli mai multe informatii despre afacerea cu o firma de organizare evenimente, consulta Ghidul complet aici>>>


Tags: afaceri evenimentefirma organizare evenimente

Ti-a placut acest articol?

Da Like, Printeaza sau trimite prin WhatsApp si Email!
Urmareste-ne pe Google News

Votati articolul

Rating:
Nota: 4.31 din 5 - 48 voturi.


Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri

Profit MAXIM cu investitie MINIMA. TOP 6 afaceri pentru 2022
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Profit MAXIM cu investitie MINIMA. TOP 6 afaceri pentru 2022

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016




Rentrop ∧ Straton

Citeste Raportul Special GRATUIT

Profit MAXIM cu investitie MINIMA. TOP 6 afaceri pentru 2022
Profit MAXIM cu investitie MINIMA. TOP 6 afaceri pentru 2022
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Idei de AFACERI 2022







 
[x]