Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Cum sa-ti transformi vizitatorii in cumparatori. Aplica aceste 5 strategii

67% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
35% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
47% dintre cei care ne citesc au o afacere de succes

Pentru afacerile noi, si nu numai, fiecare vanzare conteaza, asa ca este necesar sa-i faci pe cei ce iti trec pragul sa cumpere. Marketing-ul te poate ajuta sa atragi mai multi clienti, dar nu poti castiga daca nu transformi intentiile de cumparare in clienti platitori.

1. Primul pas in cresterea vanzarilor este sa calculezi rata reala de conversie (cate intentii de cumparare se transforma in vanzari incheiate). Rata de conversie optima variaza in functie de profilul afacerii. Va fi mai mare daca vinzi paine decat daca ai vinde, sa zicem, electronice scumpe.

De asemenea, pentru o afacere in sectorul constructiilor este foarte usor de facut acest lucru in comparatie cu o afacere in domeniul comertului, unde rata se calculeaza ca numar de vizitatori ai magazinului raportat la numarul de vanzari real.

2. Afla ce te diferentiaza de concurenta si fa-ti cunoscute aceste trasaturi unice. 
Spre exemplu, daca un restaurant angajeaza un renumit maestru bucatar, raspandind aceasta stire, vanzarile vor creste cu siguranta.

3. Descopera punctele slabe
Sa zicem ca ai o afacere din domeniul constructiilor si finisarilor de locuinte, pentru a obtine de lucru trebuie sa faci o programare cu proprietarul, sa faci masuratori, sa propui un pret, sa arati recomandarile etc.

Dar, de ce sa nu faci un portofoliu cu poze ale lucrarilor tale? De ce sa nu-ti mai ajustezi putin oferta? De ce sa nu dai telefoane pentru a te asigura ca lucrarile facute de tine sunt rezistente si clientii multumiti?

4. Rescrie mesajele de vanzari.
De multe ori, scaderea vanzarilor poate fi cauzata de trimiterea unor mesaje de vanzare gresite.

5. Ai grija la modul cu care sunt abordati clientii.
Pare banal, dar multi oameni nu iau in considerare acest aspect. Invata echipa de vanzari sa puna intrebari astfel incat sa afle nevoile clientilor.

Ai putea sa-ti maresti rata de conversie prin pregatirea personalului de vanzari cu ajutorul unor jocuri de roluri pentru a-i ajuta sa se adapteze unor scenarii de vanzari diferite.

 Ofera-i echipei de vanzari instrumentele potrivite si nu vei mai avea doar vizitatori in magazinul tau.




Tags: vanzariclienticresterea vanzarilorvinzi

Urmareste-ne pe Google News

Ghiduri practice


Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri
Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016




Rentrop ∧ Straton
Citeste Raportul Special GRATUIT
Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim
Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Idei de AFACERI 2025








SUCCES in AFACERI


Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim
Descarca Gratuit
"Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim"
Completeaza adresa de email la care
vrei sa primesti Raportul Gratuit
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016
[x]