Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
Cum va alegeti un nume pentru afacerea dvs?
Numele pe care il veti alege este esential, oferind o imagine sub care potentialii clienti gasesc un preview al obiectivelor si misiunii pe care afacerea dvs le detine. Cu ajutorul caror specialisti veti determina cel mai bun nume si de ce reguli trebuie sa tineti cont in procesul de decizie?
Numele afacerii dvs este primul lucru pe care clientii il vor vedea, este cartea dvs de vizita si se aseamana cu receptia unui hotel. In functie de alegerea facuta se va decide daca un client va alege sa faca afaceri cu dvs sau va alege sa se mute in tabara competitiei.3 culturi profitabile - Goji Merisoare Aronia
Afacere la cheie cu flori in ghiveci
Ghid practic pentru realizarea de felicitari decupate
Ati inceput o agentie de relatii publice si i-ati dat un nume ca:”Barosanu si asociatii”? Miscare gresita! Ati inteles ideea! Incercati sa va formati prima imagine si reputatia cu ajutorul unui nume care sa impuna standard inalte. Clientii, furnizorii, angajatii samd nu doresc sa se asocieze cu nume care sa ii puna intr-o lumina subreda.
Inainte de a alege un nume trebuie sa fiti capabil sa va descrieti afacerea in cuvinte simple, pe intelesul clientilor pe care ii vizati si carora doriti sa va adresati. In functie de categoria din care fac acestia parte veti stabili care este limbajul pe care trebuie sa il folositi si daca este cazul sa utilizati termini tehnici sau nu. Cuvintele care va descriu cel mai bine afacerea trebuie sa inglobeze continut dens, sa fie foarte interesante si atractive.
Pentru a avea cele mai bune rezultate trebuie sa aveti multe optiuni. Puneti pe hartie toate variantele la care va puteti gandi si evaluati-le. Cine va poate ajuta sa gasiti optiuni interesante? In primul rand trebuie sa va consultati cu partenerii de afaceri daca aveti, cu personal din departamentul de marketing si de advertising, si, de ce nu, cu rudele sau prietenii.
Marketerii si advertiserii sunt cunoscuti pentru latura lor creativa, originala, inovativa. De aceea, este recomandat sa ii cooptati in procesul de alegere al unui nume bun pentru afacerea dvs.
La final, dupa ce ati gasit un nume trebuie sa verificati daca nu este deja folosit. Nu uitati ca veti transmite informatiile esentiale legate de afacerea dvs prin numele ales si trebuie sa va transpuneti in mintile clientilor vizati pentru a decide cat succes va detine acesta.
Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri
Citeste Raportul Special GRATUIT
Idei de AFACERI 2024
- Colectia de Idei de Afaceri
- 24 de idei inedite pe pietele din S.U.A. si Europa de Vest
- Birouri inchiriate cu ora
Afaceri la cheie
- NOU: Berea artizanala. Pasii catre o afacere de succes
- Vrei sa-ti deschizi propria AFACERE? Venim in ajutorul tau: descopera 14 IDEI de afaceri inedite!
- Secretele comertului ONLINE iti sunt, in sfarsit, dezvaluite! Porneste propria ta afacere online
- Afacerea momentului: vanzarile pe Amazon! 9 motive pentru comert online prin platforma Amazon:
- Oferta zilei: Reducere de pana la 25% si Transport Gratuit