Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
Fa-te auzit cu un blog de afaceri
9 strategii pentru a te face cunoscut din vorba in vorba si pentru a genera succesul in marketing
Cel mai puternic aspect al bloggingului de afaceri este potentialul sau de a genera marketingul “din vorba in vorba” prin continutul pe care il postezi. Daca poti sa dezvolti o relatie cu publicul tau si ii faci sa vorbeasca despre afacerea, produsele si serviciile tale in afara site-ului, inseamna ca ai atins marketingul de aur.
Cultura de sofran
Propriul meu plan de afaceri
Ghid practic pentru realizarea de felicitari decupate
Blogurile sunt instrumentul perfect prin care poti ajunge la acest scop, pentru ca se discuta foarte natural. Sunt, de asemenea, pline de personalitate (cel putin, cele bune), incurajand cititorii sa participe si sa construiasca relatii cu bloggerii si afacerile din spatele acestora. Relatiile determina clientii sa fie loiali si creaza “avocati” ai brandului care vor sa discute despre cele pe care le iubesc si chiar sunt dispusi sa apere aceste branduri de critici. Cand acea conversatie se muta de pe blogul de afaceri si creaza buzz, inseamna ca ai atins un scop la care directorii de marketing viseaza.
Puterea site-urilor de social media vine din conversatiile si buzzul care se creaza acolo. Cu un blog de afaceri ai sansa sa incepi aceste conversatii, sa le dezvolti si sa le lasi apoi sa creasca, sa ia amploare. Traim in cea mai uimitoare perioada, pentru ca puterea pe care o au social media si blogurile ofera afacerilor mai multe posibilitati de conectare cu clientii si fac marketingul “din vorba in vorba” din ce in ce mai raspandit, mai puternic ca niciodata.
Incepe sa te gandesti la tipurile de postari de promotii si de relatii publice pe care le poti publica pe blogul personal, care ar putea sa ajute cititorii si sa ii faca sa zambeasca. Nu vrei sa ii plictisesti cu informatii despre promotii si vanzari. In schimb, vrei sa ii faci sa se simta speciali pentru ca ti-au acordat timp ca sa-ti citeasca blogul. De exemplu, le poti multumi pentru fidelitate, oferindu-le discounturi exclusive cititorilor.
Mai jos, iti prezentam cateva sugestii pentru a-ti folosi blogul ca instrument de marketing:
1. Impartaseste informatii legate de vanzari. Blogul este un loc tocmai bun pentru a oferi clientilor informatii legate de vanzari si discounturi. In timp, vor invata sa se astepte sa gaseasca acest gen de informatii pe blogul tau de business si chiar vor intra special sa caute astfel de informatii.
2. Creaza un link catre catalogul online sau catre magazin. Daca mentionezi produsele in postarile tale de pe blog si ai un magazin sau un catalog online, creaza neaparat un link catre acestea.
3. Ofera ponturi si sfaturi. Consumatorii pot avea intrebari despre cum sa foloseasca produsele, asa ca este intotdeauna ajutator nu numai sa publici postari care ofera sfaturi, dar totodata sa adaugi sugestii pentru tipuri noi de folosire a produselor tale.
4. Publica detalii despre programul de referinte. Te poti asigura ca vei continua conversatia, oferind stimuli pentru referinte.
5. Gazduieste un concurs. Oamenii iubesc sa castige premii. Poti profita de asta postand concursuri pe blogul tau. De exemplu, ofera un card cadou cu care pot achizitiona produse promovate de afacerea ta sau ofera ca premii chiar anumite produse. Cand trimiti un produs castigatorului intreaba-l daca i-ar placea sa scrie un review despre produs pe blogul tau sau daca il poti intervieva despre experientele avute dupa ce l-a folosit.
6. Raspunde intrebarilor. Castiga increderea cititorilor rugandu-i sa iti trimita intrebari si raspunde-le pe blog. Daca cineva are o intrebare sigur se vor gasi si altii sa vina cu intrebari, pe care tu le poti lamuri pentru ei.
7. Solicita povestile clientilor. Oamenii iubesc sa isi vada numele si fotografiile facute publice. Roaga clientii sa iti trimita povesti despre cum au folosit produsele, ce beneficii au avut, iar apoi publica-le pe blog. Fiecare persoana cu care vei vorbi despre asta si ii vei publica povestea, va dori sa arate acel post tuturor cunostintelor.
8. Creaza un buton “Trimite unui prieten”. Acest lucru permite cititorilor sa impartaseasca postarile si altor persoane prin intermediul altor site-uri de social media, Twitter sau e-mail. Este un mod usor de a crea buzz.
9. Raspunde tuturor comentariilor. Asigura-te ca cititorii tai se simt apreciati. Raspunde fiecarui comment lasat pe blog si fa conversatia sa continue.
Practic, posibilitatile sunt nelimitate. In timp ce informatiile despre promotii si vanzari sunt privite cu suspiciune, nu iti fie teama sa gandesti altfel decat ceilalti, sa fii creativ si sa spargi gheata, folosindu-ti blogul ca pe un instrument de marketing.
Articole conexe
10+ idei de afaceri pentru pasionatii de calatorii
de Bianca TilaRentabilitatea intreprinderii. Cum pot masura succesul afacerii mele
de Bianca TilaCum trebuie sa arate un plan de afaceri pentru un salon de infrumusetare
de Bianca TilaAfaceri cu melci. Cum poti incepe acest business
de Idei de afaceriAboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri
Citeste Raportul Special GRATUIT
Idei de AFACERI 2024
- Colectia de Idei de Afaceri
- 24 de idei inedite pe pietele din S.U.A. si Europa de Vest
- Birouri inchiriate cu ora
Afaceri la cheie
- NOU: Berea artizanala. Pasii catre o afacere de succes
- Vrei sa-ti deschizi propria AFACERE? Venim in ajutorul tau: descopera 14 IDEI de afaceri inedite!
- Secretele comertului ONLINE iti sunt, in sfarsit, dezvaluite! Porneste propria ta afacere online
- Afacerea momentului: vanzarile pe Amazon! 9 motive pentru comert online prin platforma Amazon:
- Oferta zilei: Reducere de pana la 25% si Transport Gratuit