Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Feedback in afaceri

de Idei de afaceri 30 Aug. 2022 1083
Feedback in afaceri
5 din 1 vot
RATING UTILIZATORI
37% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
46% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
29% dintre cei care ne citesc au o afacere de succes

Ca antreprenor trebuie sa constientizezi inca de la inceput importanta feedback-ului primit de la clientii tai, dar si cat de greu este uneori sa il obtii.

Afla secretele comertului online din ghidul "Magazin Online - cum sa pornesti propria ta afacere online" de AICI ...click pentru detalii si comenzi<<
 
De obicei, feedback-ul negativ ajunge mai usor la tine pentru ca utilizatorii au avut o experienta neplacuta cu produsele sau serviciile tale, dar e bine sa stii ca doar 1 din 20 de clienti nemultumiti iti vor transmite acest feedback. Ceilalti 19 doar vor inceta sa mai cumpere de la tine.
 
Experientele neplacute ale utilizatorilor sunt exprimate de 8-9 ori mai mult decat o experienta placuta, iar tehnologia actuala, respectiv retelele de socializare, pot creste exponential aceste review-uri negative.

Pentru a evita astfel de situatii neplacute, asigura-te ca stii in permanenta ceea ce gandesc utilizatorii despre produsele si serviciile tale folosind unul dintre canalele de mai jos:
 
- Chat-ul LIVE despre care iti povesteam si in capitolul anterior poate fi o unealta foarte buna si pentru a obtine parerea utilizatorilor despre afacerea ta. Statistic vorbind, 44% din cumparatorii online folosesc aceasta metoda pentru a intra in contact cu magazinul online pe care il utilizeaza, deci trebuie sa folosesti si tu acest canal.
 
- Formulare de feedback prin care sa cereti parerea utilizatorilor dupa ce au facut o achizitie. Acestea pot fi plasate independent intr-o pagina separata, dar pentru rezultate mai bune este recomandat sa le transmiteti dupa ce utilizatorul a interactionat cu unul dintre departamentele tale: la finalizarea comenzii online, dupa ce comanda a fost confirmata telefonic sau dupa livrarea produselor.
 
- Apelul telefonic prin care sa obtii feedback cu privire la gradul de satisfactie al cumparatorilor din experienta avuta cu produsele si serviciile tale ar trebui sa fie o practica regulata prin care sa iei permanent "pulsul" clientilor.
 
- Sondaje realizate prin e-mail prin care poti afla ce i-a motivat sa cumpere de la tine (pret, transport gratuit etc.), metoda prin care au ajuns in magazinul tau virtual (motoare de cautare, social media, campanii PPC etc.), dar si experienta pe care au avut-o in general cu produsele si serviciile tale.

Afla secretele comertului online din ghidul "Magazin Online - cum sa pornesti propria ta afacere online" de AICI ...click pentru detalii si comenzi<<
 
- Monitorizeaza permanent canalele de social media pentru a vedea parerea clientilor tai, atunci cand acestia si-o expun intr-un cadru mai relaxat si nu este ceruta direct de tine. 
 
- Creeaza o comunitate online in care utilizatorii sa discute despre produsele preferate, in felul acesta crescand interactiunea cu acestia. Aceasta este o metoda usor de implementat, dar necesita monitorizare si moderare permanenta. Asadar, este vital sa raspunzi in timp util nemultumirilor de orice fel si nu uita ca de la un client nefericit poti invata cum sa indrepti anumite aspecte in cadrul proceselor tale interne si in felul acesta sa iti cresti afacerea.


Idei de afaceride Idei de afaceri
Redactia Idei de afaceri este formata dintr-un colectiv de 3 autori cu experienta in domeniile care formeaza intreaga sfera a lumii afacerilor. Ei va livreaza cele mai importante si relevante noutati.

Tags: magazin onlinefeedbackbusiness

Urmareste-ne pe Google News

Votati articolul

Rating:
Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Articole conexe

Greseli pe care sa le eviti atunci cand incepi un business

de Bianca Tila
21 Dec 2023
Demararea unui business este provocatoare, insa la inceput de drum esti predispus multor greseli. Stim cu totii ca un lucru nou nu iese perfect din...

Metoda Critical Path Method. Drumul critic in business

de Idei de afaceri
06 Feb 2024
Principiul analizei drumului critic consta in divizarea unui proiect (actiuni complexe) in parti componente, la un nivel care sa permita corelarea...

Antreprenoriat la inceput de drum. Carti utile despre business

de Bianca Tila
17 Feb 2023
Suntem in 2023, iar acum modul de lucru s-a schimbat. Multi tineri doresc sa-si schimbe viata sau locul de munca incepand o mica afacere. Viitorul...

Afaceri cu melci. Cum poti incepe acest business

de Idei de afaceri
08 Feb 2023
Dupa ce v-ati familiarizat cu notiunile despre viata melcilor, cu procedeele si procesele de crestere a acestora in mediu controlat, acum este...

Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri

Idei de Afaceri pentru 2024: 5 idei pentru Profit maxim
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016




Rentrop ∧ Straton

Citeste Raportul Special GRATUIT

Idei de Afaceri pentru 2024: 5 idei pentru Profit maxim
Idei de Afaceri pentru 2024: 5 idei pentru Profit maxim
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Idei de AFACERI 2024







[x]