Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
Greselile care doboara micile afaceri!
Demaram afaceri mici fiinda nu avem destui bani, destul timp, destula incredere ca vom putea sa le aducem in stadiul rentabilitatii si al profitabilitatii. Asa ca ne concentram pe acele oportunitati de afaceri pe care stim ca le putem sustine cu cat mai multa siguranta. Acestea, totusi, nu reprezinta un tichet sigur catre succes.
Haideti sa vedem si care sunt cele mai grave greseli care doboara afacerile mici:Cultura castravetelui anti-diabet
Cultura de sofran
Magazin Online - cum sa pornesti propria ta afacere online
1. Nu ne luam in serios afacerile mici. Doar pentru ca am infuzionat sume mici de bani in aceste afaceri nu inseamna ca trebuie sa le neglijam. Trebuie sa le acordam atentie sporita, sa ne concentram pe mersul lor, sa le facem sa devina surse generatoare de profit.
2. Cheltuim bani fara sa tinem socoteala bugetului ramas. Ne imaginam ca o afacere mica absoarbe extrem de putini bani. Ne imaginam ca oricum ne ocupam noi de marketing si de contabilitate si atunci ne raman fondurile pe care le-am fi alocat pentru salarizare, nu-i asa? Apoi ne imaginam ca bugetul pe care il pastram pentru dezvoltarea afacerii trebuie sa fie si el extrem de redus sau chiar sa lipseasca, totul mergand de la sine, din inertie. In fapt, micile afaceri detin o capacitate uriasa de a absorbi fonduri banesti, asa ca luati-va masurile de precautie si alocati un fond de cheltuieli solid si un fond de cheltuieli neprevazute.
3. Nu ne promovam afacerile mici. Afacerile mici au nevoie de promovare aproape la fel de mult ca si afacerile mari, in aproape aceeasi masura. Apelam la bannere si pagini de Facebook, comunicate de presa, prezenta la workshop-uri si seminarii, sesiuni de networking, targuri si expozitii si nu numai. Nu uitati faptul ca niciun produs nu se vinde de la sine. Este nevoie de anumite strategii care sa propulseze un produs in cadrul audientei-tinta.
4. Nu dam atentie detaliilor. Detaliile conteaza mai mult decat ne imaginam. Chiar daca lucram de acasa si conducem afaceri mici, asta nu inseamna ca ne permitem sa ne ducem la o sesiune de networking in vestimentatie sport si cu trei carti de vizita proiectate parca de un pusti de scoala generala. Vestimentatia conteaza extrem de mult alaturi de limbajul nonverbal, de cartile de vizita, de prezenta online pe care o detinem, de comportamentul in cadrul retelelor de socializare si nu numai.
Articole conexe
10+ idei de afaceri pentru pasionatii de calatorii
de Bianca TilaRentabilitatea intreprinderii. Cum pot masura succesul afacerii mele
de Bianca TilaCum trebuie sa arate un plan de afaceri pentru un salon de infrumusetare
de Bianca TilaAfaceri cu melci. Cum poti incepe acest business
de Idei de afaceriAboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri
Citeste Raportul Special GRATUIT
Idei de AFACERI 2024
- Colectia de Idei de Afaceri
- 24 de idei inedite pe pietele din S.U.A. si Europa de Vest
- Birouri inchiriate cu ora
Afaceri la cheie
- NOU: Berea artizanala. Pasii catre o afacere de succes
- Vrei sa-ti deschizi propria AFACERE? Venim in ajutorul tau: descopera 14 IDEI de afaceri inedite!
- Secretele comertului ONLINE iti sunt, in sfarsit, dezvaluite! Porneste propria ta afacere online
- Afacerea momentului: vanzarile pe Amazon! 9 motive pentru comert online prin platforma Amazon:
- Oferta zilei: Reducere de pana la 25% si Transport Gratuit