Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
Malefic prin definitie: sa ducem consumatorii in ispita. 3 sfaturi 'malefice'
Inainte ca dl Chris Nodder sa-si inceapa prelegerea la conferinta interactiva SXSW din Austin, Texas, si-a pus o jacheta rosie si a dat drumul unui ras maniacal. Prelegerea sa se intitula "Malefic prin definitie: sa ducem consumatorii in ispita".
Manipulare "malefica" - o noua metoda de vanzare. Nodder a impartasit cu audienta sa cateva studii de caz si exemple reale de manipulare „malefica“ in anumite companii cunoscute, structurandu-le in functie de cele sapte pacate capitale.Propriul meu plan de afaceri
Cresterea prepelitelor japoneze
Criptomonede Ghid practic pentru incepatori
Iata cateva din observatiile sale, lucruri pe care orice companie le poate invata despre influentarea comportamentului consumatorului.
1. Lenea.
Este in natura umana sa evitam sa facem mai mult efort decat ar fi absolut necesar. Acest lucru motiveaza companiile sa „pacaleasca“ potentialii clienti sa se aboneze la newsletterul lor folosind expresii dublu negative, bazandu-se pe faptul ca cei mai multi vor sari peste mare parte din text si nu-l vor citi cu atentie.
Nodder spunea in prelegerea sa ca e-buletinele informative care folosesc expresii dublu negative au o rata de abonare cu 66% mai mare decat cele care folosesc un limbaj clar. insa atunci cand lenea consumatorului este folosita corect, companiile pot face mult mai mult decat sa pacaleasca niste oameni sa se aboneze la buletinele lor informative, ele pot reduce obstacolele din calea clientului.
Lectia de invatat de aici: Simplificati totul!
2. Mandria.
Consumatorii vor cheltui adeseori mai multi bani pe iluzia unui produs unic sau important. Nodder ne indreapta atentia catre compania Best Made care are impune preturi ridicate pentru toate topoarele sale, bazandu-se pe impresia maiestriei cu care sunt produse si a prestigiului.
Topoarele Best Made sunt chiar impachetate in „lana de lemn“, care nu este decat un mod pompos de a spune rumegus. Mandria este cea care face un produs sa se alinieze la valorile consumatorului.
Lectia de invatat de aici: Oferiti o experienta speciala!
3. Invidia.
Cand vine vorba de creat impresia exclusivitatii, Nodder sugereaza sa luam notite de la companiile aeriene. Adunarea milelor de zbor pentru atingerea statutului de VIP si castigarea de recompense creeaza o separare intre clienti, incurajandu-i pe cei care nu au castigat suficiente bonusuri sa cheltuiasca in continuare. Brandurile care folosesc eficient invidia creeaza sentimentul de apartenenta la un anumit statut social si ii fac pe consumatori sa aspire la acesta.
Lectia de invatat de aici: Fiti evazivi!
Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri
Citeste Raportul Special GRATUIT
Idei de AFACERI 2024
- Colectia de Idei de Afaceri
- 24 de idei inedite pe pietele din S.U.A. si Europa de Vest
- Birouri inchiriate cu ora
Afaceri la cheie
- NOU: Berea artizanala. Pasii catre o afacere de succes
- Vrei sa-ti deschizi propria AFACERE? Venim in ajutorul tau: descopera 14 IDEI de afaceri inedite!
- Secretele comertului ONLINE iti sunt, in sfarsit, dezvaluite! Porneste propria ta afacere online
- Afacerea momentului: vanzarile pe Amazon! 9 motive pentru comert online prin platforma Amazon:
- Oferta zilei: Reducere de pana la 25% si Transport Gratuit