Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Masurile de protectie sanitara la birou. Cat de importante sunt pentru bunastarea angajatilor

de Idei de afaceri 14 Dec. 2021 2067
4.92 din 6 voturi
RATING UTILIZATORI
61% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
38% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
41% dintre cei care ne citesc au o afacere de succes

Pandemia de Covid-19 a schimbat radical felul in care privim si abordam munca de la birou. Odata cu masurile de protectie, interactiunile dintre angajati au avut nevoie de limitare, motiv pentru care activitatea s-a mutat in regim remote. Acum, in plin proces de revenire la normal, un numar mare de angajati ar prefera sa amane intoarcerea la birou. Atat din punctul de vedere al protectiei sanitare, cat si al confortului, pot exista retincente cu privire la acest proces. Ce ramane la latitudinea angajatorului pentru a rezolva aceasta situatie si cum influenteaza activitatea? Iata cateva sugestii:

Ofera un sentiment de siguranta angajatilor

Primul pas spre revenirea la obiceiurile de odinioara il reprezinta implementarea unor masuri sanitare care ofera un sentiment de siguranta angajatilor. Atentie, insa, acestea trebuie sa fie dovedite stiintific, explicate si comunicate. Doar in acest fel poate fi castigata increderea angajatilor si inceperea cu dreptul a activitatii post-pandemie. Cu ajutorul IMMUNE Building Standard, angajatorii pot implementa un pachet de masuri bazate pe studii de specialitate, care includ mai multe arii esentiale pentru munca la birou. Atat din punct de vedere organizational, arhitectural si administrativ, cladirile de birouri au nevoie de solutii inovative pentru a se putea adapta la noile asteptari ale angajatilor. Protectia sanitara devine un punct de referinta in contextul in care pandemia este inca o realitate pentru fiecare dintre noi.

Incurajeaza reintegrarea in colectiv

Valoarea colectiva adusa de angajati in cadrul unei organizatii poate fi incurajata doar prin beneficiile de care acestia se pot bucura la birou. In momentul de fata, pe langa posibilitatea de dezvoltare profesionala, este esential ca angajatii sa revina in siguranta la stilul de munca in echipa. Deoarece o colaborare de succes presupune sesiuni de brainstorming, sedinte si diferite discutii, spatiile de birouri trebuie sa integreze elemente care incurajeaza aceste activitati. Munca in regim remote poate ridica probleme din cauza lipsei de contact direct si socializare intre colegi. Productivitatea colectiva are, in astfel de momente, de suferit. Este important ca angajatorii sa ia exemplu de bune practici de la cei care folosesc deja masurile inovative pentru a schimba layout-ul spatiilor de birouri. Printre acestia se numara si antreprenorul Liviu Tudor, care este un promotor al cladirilor sustenabile, sanatoase si pregatite pentru viitorul birourilor. 

Se concentreaza pe sanatate si igiena

In urma efectelor pandemiei asupra societatii, oamenii au devenit tot mai preocupati de igienizarea mainilor, a suprafetelor si a spatiilor intens folosite acasa sau la birou. Spatiul de birouri, fiind un loc folosit de o intreaga comunitate, este expus virusurilor si bacteriilor. In special in conditiile in care coronavirusul se raspandeste cu o viteza alarmanta, masurile de igiena devin vitale pentru un spatiu de lucru sigur si protejat. De la dispozitive instalate inca de la intrarea in birou la eforturi intretinute de a igieniza spatiul, toate acestea necesita implicare si investitii. Angajatorii au datoria de a pregati temeinic biroul inainte de a-si chema angajatii la munca, iar, ulterior, masurile de protectie sa devina o practica importanta in rutina zilnica.


Comportamentul angajatilor a fost afectat de pandemia de Covid-19, dar acum au fost puse pe masa cateva elemente care ajuta organizatiile: flexibilitatea, creativitatea si inovatia. Angajatorii care reusesc sa profite de acestea pot observa progrese in activitatea companiei, dar si la nivelul de satisfactie resimtit de angajati.


Sursa foto: pexels.com

 


Idei de afaceride Idei de afaceri
Redactia Idei de afaceri este formata dintr-un colectiv de 3 autori cu experienta in domeniile care formeaza intreaga sfera a lumii afacerilor. Ei va livreaza cele mai importante si relevante noutati.

Urmareste-ne pe Google News

Votati articolul

Rating:
Nota: 4.92 din 5 - 6 voturi.

Articole conexe

Rentabilitatea intreprinderii. Cum pot masura succesul afacerii mele

de Bianca Tila
17 Apr 2024
Viata de business nu se refuza doar la a comercializa un produs, ci are in compozitia sa elemente cheie, strategii de marketing, evaluarea ideii de...

Cum sa alegi senzorul de temperatura potrivit pentru afacerea ta - ghid complet

de Idei de afaceri
04 Apr 2024
In domeniul industrial, monitorizarea si controlul temperaturii sunt aspecte esentiale pentru asigurarea functionarii eficiente si sigure a...

3 recomandari pentru a-ti incepe cu dreptul propria afacere

de Bianca Tila
20 Mar 2024
De la inceput afacerea ta trebuie structurata intr-un mod care va avea sanse sa produca bani, nu sa inregistreze pierderi. Principalul tau atunci...

Greseli pe care sa le eviti atunci cand incepi un business

de Bianca Tila
21 Dec 2023
Demararea unui business este provocatoare, insa la inceput de drum esti predispus multor greseli. Stim cu totii ca un lucru nou nu iese perfect din...

Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri

Idei de Afaceri pentru 2024: 5 idei pentru Profit maxim
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016




Rentrop ∧ Straton

Citeste Raportul Special GRATUIT

Idei de Afaceri pentru 2024: 5 idei pentru Profit maxim
Idei de Afaceri pentru 2024: 5 idei pentru Profit maxim
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Idei de AFACERI 2024







[x]