Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
Masurile de protectie sanitara la birou. Cat de importante sunt pentru bunastarea angajatilor
Pandemia de Covid-19 a schimbat radical felul in care privim si abordam munca de la birou. Odata cu masurile de protectie, interactiunile dintre angajati au avut nevoie de limitare, motiv pentru care activitatea s-a mutat in regim remote. Acum, in plin proces de revenire la normal, un numar mare de angajati ar prefera sa amane intoarcerea la birou. Atat din punctul de vedere al protectiei sanitare, cat si al confortului, pot exista retincente cu privire la acest proces. Ce ramane la latitudinea angajatorului pentru a rezolva aceasta situatie si cum influenteaza activitatea? Iata cateva sugestii:
Ofera un sentiment de siguranta angajatilor
Primul pas spre revenirea la obiceiurile de odinioara il reprezinta implementarea unor masuri sanitare care ofera un sentiment de siguranta angajatilor. Atentie, insa, acestea trebuie sa fie dovedite stiintific, explicate si comunicate. Doar in acest fel poate fi castigata increderea angajatilor si inceperea cu dreptul a activitatii post-pandemie. Cu ajutorul IMMUNE Building Standard™, angajatorii pot implementa un pachet de masuri bazate pe studii de specialitate, care includ mai multe arii esentiale pentru munca la birou. Atat din punct de vedere organizational, arhitectural si administrativ, cladirile de birouri au nevoie de solutii inovative pentru a se putea adapta la noile asteptari ale angajatilor. Protectia sanitara devine un punct de referinta in contextul in care pandemia este inca o realitate pentru fiecare dintre noi.
Incurajeaza reintegrarea in colectiv
Ghid practic Realizarea de sapun natural
Criptomonede Ghid practic pentru incepatori
Magazin Online - cum sa pornesti propria ta afacere online
Propriul meu plan de afaceri
Valoarea colectiva adusa de angajati in cadrul unei organizatii poate fi incurajata doar prin beneficiile de care acestia se pot bucura la birou. In momentul de fata, pe langa posibilitatea de dezvoltare profesionala, este esential ca angajatii sa revina in siguranta la stilul de munca in echipa. Deoarece o colaborare de succes presupune sesiuni de brainstorming, sedinte si diferite discutii, spatiile de birouri trebuie sa integreze elemente care incurajeaza aceste activitati. Munca in regim remote poate ridica probleme din cauza lipsei de contact direct si socializare intre colegi. Productivitatea colectiva are, in astfel de momente, de suferit. Este important ca angajatorii sa ia exemplu de bune practici de la cei care folosesc deja masurile inovative pentru a schimba layout-ul spatiilor de birouri. Printre acestia se numara si antreprenorul Liviu Tudor, care este un promotor al cladirilor sustenabile, sanatoase si pregatite pentru viitorul birourilor.
Se concentreaza pe sanatate si igiena
In urma efectelor pandemiei asupra societatii, oamenii au devenit tot mai preocupati de igienizarea mainilor, a suprafetelor si a spatiilor intens folosite acasa sau la birou. Spatiul de birouri, fiind un loc folosit de o intreaga comunitate, este expus virusurilor si bacteriilor. In special in conditiile in care coronavirusul se raspandeste cu o viteza alarmanta, masurile de igiena devin vitale pentru un spatiu de lucru sigur si protejat. De la dispozitive instalate inca de la intrarea in birou la eforturi intretinute de a igieniza spatiul, toate acestea necesita implicare si investitii. Angajatorii au datoria de a pregati temeinic biroul inainte de a-si chema angajatii la munca, iar, ulterior, masurile de protectie sa devina o practica importanta in rutina zilnica.
Comportamentul angajatilor a fost afectat de pandemia de Covid-19, dar acum au fost puse pe masa cateva elemente care ajuta organizatiile: flexibilitatea, creativitatea si inovatia. Angajatorii care reusesc sa profite de acestea pot observa progrese in activitatea companiei, dar si la nivelul de satisfactie resimtit de angajati.
Sursa foto: pexels.com
Redactia Idei de afaceri este formata dintr-un colectiv de 3 autori cu experienta in domeniile care formeaza intreaga sfera a lumii afacerilor. Ei va livreaza cele mai importante si relevante noutati.
Articole conexe
Afacere cu microplante. Cum poti obtine profit dintr-un spatiu mic
de Bianca TilaRentabilitatea intreprinderii. Cum pot masura succesul afacerii mele
de Bianca TilaCum sa alegi senzorul de temperatura potrivit pentru afacerea ta - ghid complet
de Idei de afaceri3 recomandari pentru a-ti incepe cu dreptul propria afacere
de Bianca TilaAboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri
Citeste Raportul Special GRATUIT
Idei de AFACERI 2024
- Colectia de Idei de Afaceri
- 24 de idei inedite pe pietele din S.U.A. si Europa de Vest
- Birouri inchiriate cu ora
Afaceri la cheie
- NOU: Berea artizanala. Pasii catre o afacere de succes
- Vrei sa-ti deschizi propria AFACERE? Venim in ajutorul tau: descopera 14 IDEI de afaceri inedite!
- Secretele comertului ONLINE iti sunt, in sfarsit, dezvaluite! Porneste propria ta afacere online
- Afacerea momentului: vanzarile pe Amazon! 9 motive pentru comert online prin platforma Amazon:
- Oferta zilei: Reducere de pana la 25% si Transport Gratuit