de Camelia Diaconu
05 Mar. 2019
3543
Sa incepi o afacere profitabila nu este un pas dificil atunci cand planul de business este unul bine structurat si pus la punct pana la cele mai mici detalii. O tanara antreprenoare, Oana Vlad, a venit in atentia publicului printr-o afacere pe cont propriu, cu multa munca, perseverenta si documentare. Un nou brand de genti din piele s-a lansat!
Cum iti transformi pasiunea intr-o afacere
Sa reusesti in afaceri inseamna sa transpui o poveste intr-o idee de business, care sa ofere publicului raspunsul pe care il cauta de mult. La fel a gandit si Oana Vlad, creatoarea brand-ului OVsatchel, atunci cand a inceput mica afacere cu genti din piele. Incepand din anul 2018, OVsatchel este brand-ul care imbina calitatea cu functionalitatea. Colectiile de genti au fost si vor fi create cu un scop: o experienta unica la fiecare purtare cu ajutorul unui matrial de buna calitate.
Usor timid la prima aparitie, doar stim ca inceputul este greu in orice domeniu, OVsatchel este brand-ul romanesc care aduce in prim plan un design curajos.
"De multi ani imi doream sa infiintez un brand de genti pentru ca, in viziunea mea, gentile sunt accesoriul elegant si de nelipsit indiferent de tinuta. Mi-am dorit un proiect la care sa lucrez din pasiune, sa imi dezvolt ideile si sa daruiesc o parte din sufletul meu si persoanelor care vor sa ma cunoasca prin intermediul brand-ului OVsatchel. La inceput, totul a fost doar la stadiul de dorinta pentru ca nu aveam cunostinte tehnice, insa asta nu a reprezentat un impediment pentru dezvoltare. Dupa multe incercari de a ajunge la un numitor comun cu mai multe ateliere de desing, la inceputul anului 2018 am reusit sa gasesc exact ce aveam nevoie. Am urmat cateva cursuri foarte bine structurate intr-un atelier specializat de marochinarie genti si de acolo am invatat ce inseamna tehnica, design si tipar cand vine vorba despre o geanta”, a declarat Oana Vlad, fondatorul brand-ului Ovsatchel.
Pentru ca toate femeile isi doresc sa se simta speciale atunci cand poarta o geanta, brandul de genti din piele Ovsatchel acopera un design complex, usor de purtat in orice moment al zilei. Practic, asta a fost principala dorinta a proiectului.
„Dupa cursurile de specializare au urmat sute de ore de munca pentru a pune bazele business-ului in care am invatat in proportie de 85% sa fac singura o geanta. De aici s-au nascut primele cinci genti din piele, fiecare cu propria poveste. Mi-am dorit sa ma implic in totalitate pana la cel mai mic detaliu, pentru a transmite emotia produsului", ne-a transmis Oana.
Ovsatchel - afacere profitabila, investitie minima
„Investitia pana acum este de aproximativ 4.000 de euro, bani pe care i-am investit exclusiv in produse. Acum, brand-ul incepe sa creasca, iar asta ma bucura cel mai mult deoarece creez in continuare prototipuri pentru multe alte modele de genti. Am planuri de viitor care se bazeaza, in primul rand, pe promovarea brand-ului, dar si pe investitia permanenta in calitatea produselor. Am in vedere multe campanii de promovare in functie de sezon, noi modele cu design special care sa acopere gusturi variate. Satisfactia cea mai mare o voi avea atunci cand oamenii se vor bucura la achizitionarea produselor mele si, din fericire, pana acum am primit numai reactii pozitive”, conchide Oana Vlad.
OVsatchel este un brand de genti din piele aflat la inceput de drum, insa cu toate perspectivele de reusita, avand in vedere implicarea si dedicarea fiecarei persoane din echipa.
Tags: genti din pieleovsatchelgenti de dama din piele