Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
Producatorul de cosmetice Gerocossen, crestere de 25% a cifrei de afaceri in 2017
Gerocossen este o companie romaneasca, infiintata acum aproape 30 de ani de catre trei antreprenori locali - Stanca Cismaru, Elvira Sas si Radu Aurel Bogdan, cu background in industria cosmetica. Cei trei au imbinat know-how-ul si noile tehnologii cu puterea recunoscuta a plantelor si ingredientelor naturale si au creat astfel unul dintre primele branduri autohtone pentru produse de infrumusetare.
Gerocossen, unul dintre cei mai mari producatori romani de produse cosmetice, a incheiat anul 2017 cu o crestere de 25% a cifrei de afaceri fata de 2016, ajungand la 14.5 milioane de lei si depasind astfel previziunile. Pe trend ascendent au fost si exporturile, iar planurile companiei pentru 2018 includ diversificarea pietelor de desfacere externe, precum si lansarea unor noi game de produse.Pasii catre o afacere de succes Berea Artizanala
Afacere la cheie cu flori in ghiveci
Cresterea prepelitelor japoneze
Alaturi de cifra de afaceri, exporturile au cunoscut cea mai mare crestere pentru Gerocossen in 2017. Cu peste 30% mai multe produse au fost livrate catre piete externe, printre cele mai active fiind Italia, Republica Moldova si Ungaria.
Pentru 2018 compania estimeaza o crestere a cifrei de afaceri cu 10%, precum si dezvoltarea exporturilor pe noi piete, generand o crestere de pana la 25%.
“2017 a fost un an bun pentru Gerocossen, ceea ce dovedeste ca produsele introduse de noi pe piata sunt de cea mai buna calitate si raspund cerintelor actuale ale consumatorilor. Specialistii firmei Gerocossen au urmat trendul de a realiza produse cu ingrediente naturale si substante active eficiente pentru mentinerea frumusetii si tineretii.
Astfel, in 2017 am lansat gama pentru ingrijirea tenului compusa din 6 produse -Algaderm- pe baza de alge marine, gama pentru ingrijirea tenului Keratin+, compusa din 5 produse, si gama DUO CARE – un sistem inovator de ingrijire a pielii in 2 pasi: ser si crema” spune Carmencita Sava, Director Cercetare-Dezvoltare in cadrul Gerocossen.
In 2018 compania planuieste sa lanseze noi game, printre care: o serie de produse solare cu ecran natural (filtre naturale si uleiuri), sampoane colorante fara amoniac si oxidant, precum si doua game noi cu ingrediente naturale dedicate ingrijirii tenului si parului.
Produsele realizate in fabrica din Pipera sunt comercializate in hipermarketuri, supermarketuri, magazine de specialitate, retele de farmacii si plafaruri, precum si in magazinul online dedicat.
Redactia Idei de afaceri este formata dintr-un colectiv de 3 autori cu experienta in domeniile care formeaza intreaga sfera a lumii afacerilor. Ei va livreaza cele mai importante si relevante noutati.
Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri
Citeste Raportul Special GRATUIT
Idei de AFACERI 2024
- Colectia de Idei de Afaceri
- 24 de idei inedite pe pietele din S.U.A. si Europa de Vest
- Birouri inchiriate cu ora
Afaceri la cheie
- NOU: Berea artizanala. Pasii catre o afacere de succes
- Vrei sa-ti deschizi propria AFACERE? Venim in ajutorul tau: descopera 14 IDEI de afaceri inedite!
- Secretele comertului ONLINE iti sunt, in sfarsit, dezvaluite! Porneste propria ta afacere online
- Afacerea momentului: vanzarile pe Amazon! 9 motive pentru comert online prin platforma Amazon:
- Oferta zilei: Reducere de pana la 25% si Transport Gratuit