Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
Idei de afaceri

Protectia Brand-ului - Cum iti protejezi brand-ul afacerii tale

de
838 0 30 Ian. 2019
Start in afaceri


61% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
38% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
41% dintre persoanele care ne citesc zilnic au o afacere proprie de succes

4.75
din 2 voturi
RATING UTILIZATORI

Crearea unui brand, dar si sustinerea si protejarea acestuia nu este deloc o misiune usoare pentru niciun antreprenor. Iata ce trebuie sa stii pentru ca alte companii sa nu iti fure identitatea!

Cum iti protejezi imaginea brand-ului
 

Munca ce presupune crearea brand-ului inseamna in primul rand unicitate, o idee care sa atraga clienti, dar si care sa iti aduca venituri pe termen lung. Orice domeniu de afacere ai avea, important este sa iti pastrezi identitatea, respectiv sa iti protejezi brand-ul si sa nu permiti altor afaceri/companii sa iti fure identitatea. Iata ce strategii poti adopta:
 
Creaza-ti o identitate sigura. Pentru inceput, defineste-ti brand-ul. Ce prespune acest lucru? Trebuie sa iti identifici misiunea, care este scopul afacerii tale si cu ce ajutor vine pentru a rezolva problemele oamenilor, care este publicul tinta si cum vrei sa te faci cunoscut in fata lor. Care sunt produsele pe care le vei promova, ce schimbari iti propui pentru viitor, ce inseamna brand-ul tau pentru restul oamenilor?
Acestea sunt principalele valori ale unui brand clar, care te vor ajuta sa iti faci cunoscuta compania. Inainte de a-ti crea propria identitate, verifica sa nu fie o idee deja luata, sa nu te suprapui cu o alta companie.
 

Exclusiv - beneficiati acum de Oferta Speciala de mai jos:
Teste REZOLVATE de Limba si Literatura romana pentru reusita la examenul de TITULARIZARE


Doar 47 dintre profesori obtin statutul de titular   V-ati saturat probabil de mutarea continua din scoala in scoala pe posturi cu "perioada determinata" Sigur un post stabil v-ar prinde bine Va doriti sa reusiti cu prima ocazie Pentru ca pe an ce trece numarul candidatilor creste si numarul locurilor scade...

Oferta Speciala
valabila 48h
Inregistreaza-ti marca. Pentru a fi sigur ca nimeni nu poate sa iti foloseasca brand-ul, cel mai bine inregistreaza-l. Marca inregistrata este siguranta companiei tale. Poti inregistra atat numele, cat si un simbol al afacerii sau un logo care este asociat business-ului tau. 
 
Urmareste concurenta. Bineinteles ca nu trebuie sa te afecteze deciziile pe care le iau competitorii tai, insa este important sa ii urmaresti constant pentru a stii care este directia catre care se indreapta. In cazul in care acestia urmaresc sa iti fure identitatea, daca ii urmaresti iti va fi mai usor sa ii prinzi de la bun inceput.
 
Ia masuri drastice. Imaginea unui brand nu se construieste deloc usor, iar daca vezi ca cineva se foloseste de munca ta, atunci actioneaza legal. In cazul in care deja ti-ai inregistrat marca, atunci ai toate drepturile legale chiar si sa deschizi un proces deoarece marca inregistrata iti asigura protectia brand-ului.  Orice miscare gresita venita din afara business-ului tau iti poate strica imaginea si
reputatia brand-ului, asa ca cel mai bine este apelezi la un ajutor legal in momentul in care cineva atenteaza catre imaginea ta.
 
Protejarea identitatii afacerii tale este pasul cel mai important in cresterea si valoarea brand-ului.
 


Tags: protectia brand-uluiimaginea brand-uluiinregistrarea brand-ului

Ti-a placut acest articol?

Da Like, Printeaza sau trimite prin WhatsApp si Email!

Votati articolul

Protectia Brand-ului - Cum iti protejezi brand-ul afacerii tale
Rating:
Nota: 4.75 din 5 - 2 voturi.


Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri
Afaceri cu Profit pentru 2019 - 5 Idei de Afaceri insotite de Planul de Afaceri
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Afaceri cu Profit pentru 2019 - 5 Idei de Afaceri insotite de Planul de Afaceri

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016


Club Idei de Afaceri

- Intrebarea zilei

investiti inteligente si oportunitati

Intrebare: imi ofer serviciile de cautare si identificare a oportunitatilor din piata.
cu exces de FEELING si pricepere, cumparam - pastram sau vindem !

Pentru oameni de afaceri, care cauta idei geniale in care sa investeasca!

Raspuns: Am putin mai mult de 100,000 euro ca sa investesc in Romania. Ce i-mi...  [citeste tot raspunsul aici]

Comentarii0 comentarii



Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!

Citeste Raportul Special GRATUIT
Afaceri cu Profit pentru 2019 - 5 Idei de Afaceri insotite de Planul de Afaceri
Afaceri cu Profit pentru 2019 - 5 Idei de Afaceri insotite de Planul de Afaceri
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Idei de AFACERI 2019




Descarca Alerta

 

IDEI de AFACERI
Club manager.ro




Iti oferim zilnic cele mai rentabile idei de afaceri si oportunitati de investitii

Descarca GRATUIT
"Afaceri cu Profit pentru 2019 - 5 Idei de Afaceri insotite de Planul de Afaceri"

Completeaza adresa de email la care vrei sa primesti Raportul Gratuit
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016