Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Protectia Brand-ului - Cum iti protejezi brand-ul afacerii tale

de Camelia Diaconu 30 Ian. 2019 2855
4.83 din 3 voturi
RATING UTILIZATORI
39% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
52% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
31% dintre cei care ne citesc au o afacere de succes

Crearea unui brand, dar si sustinerea si protejarea acestuia nu este deloc o misiune usoare pentru niciun antreprenor. Iata ce trebuie sa stii pentru ca alte companii sa nu iti fure identitatea!

Cum iti protejezi imaginea brand-ului
 

Munca ce presupune crearea brand-ului inseamna in primul rand unicitate, o idee care sa atraga clienti, dar si care sa iti aduca venituri pe termen lung. Orice domeniu de afacere ai avea, important este sa iti pastrezi identitatea, respectiv sa iti protejezi brand-ul si sa nu permiti altor afaceri/companii sa iti fure identitatea. Iata ce strategii poti adopta:
 
Creaza-ti o identitate sigura. Pentru inceput, defineste-ti brand-ul. Ce prespune acest lucru? Trebuie sa iti identifici misiunea, care este scopul afacerii tale si cu ce ajutor vine pentru a rezolva problemele oamenilor, care este publicul tinta si cum vrei sa te faci cunoscut in fata lor. Care sunt produsele pe care le vei promova, ce schimbari iti propui pentru viitor, ce inseamna brand-ul tau pentru restul oamenilor?
Acestea sunt principalele valori ale unui brand clar, care te vor ajuta sa iti faci cunoscuta compania. Inainte de a-ti crea propria identitate, verifica sa nu fie o idee deja luata, sa nu te suprapui cu o alta companie.
 
Inregistreaza-ti marca. Pentru a fi sigur ca nimeni nu poate sa iti foloseasca brand-ul, cel mai bine inregistreaza-l. Marca inregistrata este siguranta companiei tale. Poti inregistra atat numele, cat si un simbol al afacerii sau un logo care este asociat business-ului tau. 
 
Urmareste concurenta. Bineinteles ca nu trebuie sa te afecteze deciziile pe care le iau competitorii tai, insa este important sa ii urmaresti constant pentru a stii care este directia catre care se indreapta. In cazul in care acestia urmaresc sa iti fure identitatea, daca ii urmaresti iti va fi mai usor sa ii prinzi de la bun inceput.
 
Ia masuri drastice. Imaginea unui brand nu se construieste deloc usor, iar daca vezi ca cineva se foloseste de munca ta, atunci actioneaza legal. In cazul in care deja ti-ai inregistrat marca, atunci ai toate drepturile legale chiar si sa deschizi un proces deoarece marca inregistrata iti asigura protectia brand-ului.  Orice miscare gresita venita din afara business-ului tau iti poate strica imaginea si
reputatia brand-ului, asa ca cel mai bine este apelezi la un ajutor legal in momentul in care cineva atenteaza catre imaginea ta.
 
Protejarea identitatii afacerii tale este pasul cel mai important in cresterea si valoarea brand-ului.
 


Tags: protectia brand-uluiimaginea brand-uluiinregistrarea brand-ului

Urmareste-ne pe Google News

Votati articolul

Rating:
Nota: 4.83 din 5 - 3 voturi.


Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri

Idei de Afaceri pentru 2024: 5 idei pentru Profit maxim
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016




Rentrop ∧ Straton

Citeste Raportul Special GRATUIT

Idei de Afaceri pentru 2024: 5 idei pentru Profit maxim
Idei de Afaceri pentru 2024: 5 idei pentru Profit maxim
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Idei de AFACERI 2024







[x]