Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
Idei de afaceri

Reguli importante pentru orice start-up in relatia cu clientii

de
1943 0 19 Nov. 2018
Start in afaceri


39% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
52% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
31% dintre persoanele care ne citesc zilnic au o afacere proprie de succes

4.17
din 3 voturi
RATING UTILIZATORI

Intreg efortul de a incepe si a dezolta o afacere poate fi inutil daca nu dezvolti de la bun inceput o relatie buna cu clientul. Daca ai clienti nemultumiti pe care ii pierzi usor, atunci afacerea ta este in zadar. Iata care sunt regulile pe care este obligatoriu sa le respecti daca vrei ca business-ul sa iti functioneze.

In momentul in care iti formezi o baza de clienti trebuie sa faci tot posibilul pentru a o pastra. Plan de strategie, analiza, loialitate sunt doar cateva dintre actiunile pe care le ai de facut pentru a castiga batalia si a sparge bariera dintre afacere si client.
 
  • Prima regula. Pune clientul pe primul loc. In momentul in care iti creezi o gama de produse trebuie sa pui experienta clientului pe primul loc. In momentul in care il pozitionezi in centrul afacerii tale, vei reusi sa investesti corect banii, dar si sa primesti profitul pe care ti-l doresti. Scopul principal este sa vinzi produse si servicii catre client. Fiecare calcul pe care il faci trebuie sa il aiba in prim plan pe el, orice valoare o generezi doar pentru client.  Daca te concentrezi pe utilizator, atunci restul vine de la sine.
  • Regula 2. Toti angajatii tai trebuie sa se concentreze pe client. In momentul in care ti-ai format o baza de clienti, dar si mai multi angajati, filosofia ta pentru protejarea clientilor trebuie sa fie impartasita si de catre angajatii tai. Concentrarea pe client este o responsabilitate pentru intreg departamentul companiei. Fiecare angajat trebuie sa lucreze si sa aiba grija de client asa cum tu la randul tau o faci.
  • Regula 3. Afla raspunsuri din partea clientilor. Incearca sa obtii in mod regulat feedback din partea clientului. Nu ii spune ce crezi si care este puterea brand-ului pe care il ai, ci afla de la el parerea pe care o are despre activitatea pe care o desfasori. Incearca sa te mobilizezi intotdeauna in momentul in care primesti un feedback negativ si sa faci ceea ce spun ei, pentru a-ti creste vizibilitatea. Lasa-te pe mana clientilor si imbunatateste-ti activitatea permanent in felul acesta vei elimina orice urma de suparare pe care clientii o au pentru orice serviciu generat de tine.
  • Regula  4. Nu renunta in momentul in care nu functioneaza. Pentru a pune pe picioare un business ai nevoie de multa munca si rabdare. Pot exista si momente in care nu functioneaza cum iti doresti, insa important este sa nu renunti. Daca nu s-a intamplat asa cum ti-ai planificat, nu dai bir cu fugitii, ci ramai aproape de client pentru a actiona in timp util. Cu totii suntem supusi greselii, dar important este sa inveti pentru a prevenii situatii neplacute. 
  • Regula 5. Fii cea mai buna versiune a ta. Cel mai important in orice activitate pe care incerci sa o faci este sa fii perseverent.  Daca esti bun in afaceri, clientii te vor gasi, asa ca important este sa ajungi sa fii considerat cel mai bun de pe piata. Daca incepi si vei continua intr-o afacere care pune pe primul loc nevoile clientilor, atunci vei rezista pe termen lung. 


Tags: reguli in afaceriantreprenoriatreguli pentru o afacere

Ti-a placut acest articol?

Da Like, Printeaza sau trimite prin WhatsApp si Email!

Votati articolul

Reguli importante pentru orice start-up in relatia cu clientii
Rating:
Nota: 4.17 din 5 - 3 voturi.

Articole conexe

Reguli pentru o afacere de succes

de Camelia Diaconu
02 Nov 2018
Orice afacere trebuie sa indeplineasca mai multe criterii pentru a deveni un succes. Pe langa planul de afaceri bine stabilit si alegerea angajatilor...

Proiectul Critbiz ofera programe gratuite de antreprenoriat si fonduri nerambursabile

de Florin P. Amariei
27 Iul 2018
Circa 400 de participanti vor putea accesa cursuri gratuite de antreprenoriat si o finantare nerambursabila de pana la 40.000 de euro prin programul...

Lectia de antreprenoriat: care este diferenta dintre administratorul unei afaceri si Directorul General

de Idei De Afaceri
26 Feb 2018
Daca un antreprenor nu face diferenta intre rolul de proprietar si rolul de CEO, compania in care este implicat este pe un drum gresit. Directorul...

Creative START, proiect pentru incurajarea antreprenoriatului in Romania

de Idei De Afaceri
08 Feb 2018
Consiliul National al Intreprinderilor Private Mici si Mijlocii din Romania (CNIPMMR) implementeaza in perioada ianuarie 2018 - ianuarie 2021...

Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri
Afaceri cu Profit pentru 2019 - 5 Idei de Afaceri insotite de Planul de Afaceri
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Afaceri cu Profit pentru 2019 - 5 Idei de Afaceri insotite de Planul de Afaceri

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016



Comentarii0 comentarii



Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!

Citeste Raportul Special GRATUIT
Afaceri cu Profit pentru 2019 - 5 Idei de Afaceri insotite de Planul de Afaceri
Afaceri cu Profit pentru 2019 - 5 Idei de Afaceri insotite de Planul de Afaceri
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Idei de AFACERI 2019







Iti oferim zilnic cele mai rentabile idei de afaceri si oportunitati de investitii

Descarca GRATUIT
"Afaceri cu Profit pentru 2019 - 5 Idei de Afaceri insotite de Planul de Afaceri"

Completeaza adresa de email la care vrei sa primesti Raportul Gratuit
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016