Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
Reguli importante pentru orice start-up in relatia cu clientii
Intreg efortul de a incepe si a dezolta o afacere poate fi inutil daca nu dezvolti de la bun inceput o relatie buna cu clientul. Daca ai clienti nemultumiti pe care ii pierzi usor, atunci afacerea ta este in zadar. Iata care sunt regulile pe care este obligatoriu sa le respecti daca vrei ca business-ul sa iti functioneze.
Afacere la cheie cu flori in ghiveci
Cultura de sofran
Ghid practic pentru realizat felicitari de lux
- Prima regula. Pune clientul pe primul loc. In momentul in care iti creezi o gama de produse trebuie sa pui experienta clientului pe primul loc. In momentul in care il pozitionezi in centrul afacerii tale, vei reusi sa investesti corect banii, dar si sa primesti profitul pe care ti-l doresti. Scopul principal este sa vinzi produse si servicii catre client. Fiecare calcul pe care il faci trebuie sa il aiba in prim plan pe el, orice valoare o generezi doar pentru client. Daca te concentrezi pe utilizator, atunci restul vine de la sine.
- Regula 2. Toti angajatii tai trebuie sa se concentreze pe client. In momentul in care ti-ai format o baza de clienti, dar si mai multi angajati, filosofia ta pentru protejarea clientilor trebuie sa fie impartasita si de catre angajatii tai. Concentrarea pe client este o responsabilitate pentru intreg departamentul companiei. Fiecare angajat trebuie sa lucreze si sa aiba grija de client asa cum tu la randul tau o faci.
- Regula 3. Afla raspunsuri din partea clientilor. Incearca sa obtii in mod regulat feedback din partea clientului. Nu ii spune ce crezi si care este puterea brand-ului pe care il ai, ci afla de la el parerea pe care o are despre activitatea pe care o desfasori. Incearca sa te mobilizezi intotdeauna in momentul in care primesti un feedback negativ si sa faci ceea ce spun ei, pentru a-ti creste vizibilitatea. Lasa-te pe mana clientilor si imbunatateste-ti activitatea permanent in felul acesta vei elimina orice urma de suparare pe care clientii o au pentru orice serviciu generat de tine.
- Regula 4. Nu renunta in momentul in care nu functioneaza. Pentru a pune pe picioare un business ai nevoie de multa munca si rabdare. Pot exista si momente in care nu functioneaza cum iti doresti, insa important este sa nu renunti. Daca nu s-a intamplat asa cum ti-ai planificat, nu dai bir cu fugitii, ci ramai aproape de client pentru a actiona in timp util. Cu totii suntem supusi greselii, dar important este sa inveti pentru a prevenii situatii neplacute.
- Regula 5. Fii cea mai buna versiune a ta. Cel mai important in orice activitate pe care incerci sa o faci este sa fii perseverent. Daca esti bun in afaceri, clientii te vor gasi, asa ca important este sa ajungi sa fii considerat cel mai bun de pe piata. Daca incepi si vei continua intr-o afacere care pune pe primul loc nevoile clientilor, atunci vei rezista pe termen lung.
Articole conexe
Antreprenoriat la inceput de drum. Carti utile despre business
de Bianca TilaReguli pentru o afacere de succes
de Camelia DiaconuProiectul Critbiz ofera programe gratuite de antreprenoriat si fonduri nerambursabile
de Florin AmarieiLectia de antreprenoriat: care este diferenta dintre administratorul unei afaceri si Directorul General
de Idei de afaceriAboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri
Citeste Raportul Special GRATUIT
Idei de AFACERI 2024
- Colectia de Idei de Afaceri
- 24 de idei inedite pe pietele din S.U.A. si Europa de Vest
- Birouri inchiriate cu ora
Afaceri la cheie
- NOU: Berea artizanala. Pasii catre o afacere de succes
- Vrei sa-ti deschizi propria AFACERE? Venim in ajutorul tau: descopera 14 IDEI de afaceri inedite!
- Secretele comertului ONLINE iti sunt, in sfarsit, dezvaluite! Porneste propria ta afacere online
- Afacerea momentului: vanzarile pe Amazon! 9 motive pentru comert online prin platforma Amazon:
- Oferta zilei: Reducere de pana la 25% si Transport Gratuit