Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Reguli importante pentru orice start-up in relatia cu clientii

de Camelia Diaconu 02 Aug. 2019 3951
3.5 din 5 voturi
RATING UTILIZATORI
39% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
52% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
31% dintre cei care ne citesc au o afacere de succes

Intreg efortul de a incepe si a dezolta o afacere poate fi inutil daca nu dezvolti de la bun inceput o relatie buna cu clientul. Daca ai clienti nemultumiti pe care ii pierzi usor, atunci afacerea ta este in zadar. Iata care sunt regulile pe care este obligatoriu sa le respecti daca vrei ca business-ul sa iti functioneze.

In momentul in care iti formezi o baza de clienti trebuie sa faci tot posibilul pentru a o pastra. Plan de strategie, analiza, loialitate sunt doar cateva dintre actiunile pe care le ai de facut pentru a castiga batalia si a sparge bariera dintre afacere si client.
 
  • Prima regula. Pune clientul pe primul loc. In momentul in care iti creezi o gama de produse trebuie sa pui experienta clientului pe primul loc. In momentul in care il pozitionezi in centrul afacerii tale, vei reusi sa investesti corect banii, dar si sa primesti profitul pe care ti-l doresti. Scopul principal este sa vinzi produse si servicii catre client. Fiecare calcul pe care il faci trebuie sa il aiba in prim plan pe el, orice valoare o generezi doar pentru client.  Daca te concentrezi pe utilizator, atunci restul vine de la sine.
  • Regula 2. Toti angajatii tai trebuie sa se concentreze pe client. In momentul in care ti-ai format o baza de clienti, dar si mai multi angajati, filosofia ta pentru protejarea clientilor trebuie sa fie impartasita si de catre angajatii tai. Concentrarea pe client este o responsabilitate pentru intreg departamentul companiei. Fiecare angajat trebuie sa lucreze si sa aiba grija de client asa cum tu la randul tau o faci.
  • Regula 3. Afla raspunsuri din partea clientilor. Incearca sa obtii in mod regulat feedback din partea clientului. Nu ii spune ce crezi si care este puterea brand-ului pe care il ai, ci afla de la el parerea pe care o are despre activitatea pe care o desfasori. Incearca sa te mobilizezi intotdeauna in momentul in care primesti un feedback negativ si sa faci ceea ce spun ei, pentru a-ti creste vizibilitatea. Lasa-te pe mana clientilor si imbunatateste-ti activitatea permanent in felul acesta vei elimina orice urma de suparare pe care clientii o au pentru orice serviciu generat de tine.
  • Regula  4. Nu renunta in momentul in care nu functioneaza. Pentru a pune pe picioare un business ai nevoie de multa munca si rabdare. Pot exista si momente in care nu functioneaza cum iti doresti, insa important este sa nu renunti. Daca nu s-a intamplat asa cum ti-ai planificat, nu dai bir cu fugitii, ci ramai aproape de client pentru a actiona in timp util. Cu totii suntem supusi greselii, dar important este sa inveti pentru a prevenii situatii neplacute. 
  • Regula 5. Fii cea mai buna versiune a ta. Cel mai important in orice activitate pe care incerci sa o faci este sa fii perseverent.  Daca esti bun in afaceri, clientii te vor gasi, asa ca important este sa ajungi sa fii considerat cel mai bun de pe piata. Daca incepi si vei continua intr-o afacere care pune pe primul loc nevoile clientilor, atunci vei rezista pe termen lung. 


Tags: reguli in afaceriantreprenoriatreguli pentru o afacere

Ti-a placut acest articol?

Da Like, Printeaza sau trimite prin WhatsApp si Email!
Urmareste-ne pe Google News

Votati articolul

Rating:
Nota: 3.5 din 5 - 5 voturi.

Articole conexe

Reguli pentru o afacere de succes

de Camelia Diaconu
14 Aug 2019
Orice afacere trebuie sa indeplineasca mai multe criterii pentru a deveni un succes. Pe langa planul de afaceri bine stabilit si alegerea angajatilor...

Proiectul Critbiz ofera programe gratuite de antreprenoriat si fonduri nerambursabile

de Florin Amariei
27 Iul 2018
Circa 400 de participanti vor putea accesa cursuri gratuite de antreprenoriat si o finantare nerambursabila de pana la 40.000 de euro prin programul...

Lectia de antreprenoriat: care este diferenta dintre administratorul unei afaceri si Directorul General

de Idei de afaceri
26 Feb 2018
Daca un antreprenor nu face diferenta intre rolul de proprietar si rolul de CEO, compania in care este implicat este pe un drum gresit. Directorul...

Creative START, proiect pentru incurajarea antreprenoriatului in Romania

de Idei de afaceri
08 Feb 2018
Consiliul National al Intreprinderilor Private Mici si Mijlocii din Romania (CNIPMMR) implementeaza in perioada ianuarie 2018 - ianuarie 2021...

Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri

Profit MAXIM cu investitie MINIMA. TOP 6 afaceri pentru 2022
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Profit MAXIM cu investitie MINIMA. TOP 6 afaceri pentru 2022

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016




Rentrop ∧ Straton

Citeste Raportul Special GRATUIT

Profit MAXIM cu investitie MINIMA. TOP 6 afaceri pentru 2022
Profit MAXIM cu investitie MINIMA. TOP 6 afaceri pentru 2022
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Idei de AFACERI 2022







 
[x]