Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
Sase idei pentru gasirea unor noi oportunitati de vanzari
Uneori in viata se intampla sa dai peste o piatra si sa descoperi o colonie infloritoare de activitate. La fel si in afaceri. Cu atat de multe instrumente, site-uri, aplicatii si platforme pentru a cauta si creste numarul clientilor, este usor sa treci cu vederea oportunitati mai putin evidente. Mai jos sunt cateva pe care le poti incerca.
1. SlideShareSlideShare.net ofera posibilitatea sa incarci si sa distribui prezentari, carti electronice si pdf-uri. Cu 60 de milioane de vizitatori pe luna si 130 milioane de vizualizari ale paginii, este cea mai mare comunitate profesionala de distribuire de continut din lume si unul din cele mai bune 200 de site-uri de pe internet.
Cum sa faci bani din vanzarile pe Amazon
Cresterea prepelitelor japoneze
Magazin Online - cum sa pornesti propria ta afacere online
Cultura de sofran
Serviciul retelei LeadShare solicita vizitatorilor sa completeze un formular de contact in schimbul descarcarii unei prezentari sau PDF, si in acest fel incurajeaza vizitatorii sa contacteze proprietarii afacerii pentru informatii suplimentare in diferite puncte pe parcursul prezentarii. Desigur, aceasta trasatura vine cu un pret: pentru a activa optinuea “lead-capture” trebuie sa faci parte din comunitatea SlideShare, fapt ce te poate costa de la 19 dolari pana la 249 de dolari pe luna.
2. Filmulete cu produsul
Video-urile bine realizate ale produselor reprezinta un avantaj pentru cresterea vanzarilor. Vizitatorii StacksAndStacks.com, ce comercializeaza articole de menaj au fost cu 144% mai dispusi sa realizeze o achizitie dupa ce au vazut un video cu produsul, potrivit companiei de tehnologie Kissmetrics.
Ai grija ca video-urile produselor sa fie scurte- mai putin de 30 de secunde este intervalul optim- si ia in considerare incorporarea call to action intr-un mod care este util si placut. Catalogul online FlipSeek face acest lucru in mod eficient; de exemplu, poate face ca pantofii draguti pe care ii poarta modelul sa fie accesati, furnizand un link direct catre pagina corespunzatoare produsului.
3. Semnaturile e-mail
Includerea unui call to action succint, bazat pe text in semnatura e-mail-ului tau poate ca nu este cea mai atractiva idee, dar luand in considerare volumul e-mail-urilor pe care probabil le vei trimite, este o tactica pe care merita sa o incerci. Ia in calcul integrarea in semnatura e-mail-ului a URL-ului blogului tau, o noua carte electronica sau orice download pe care il consideri relevant, ca o modalitate de a dezvolta relatiile cu posibilii clienti. Tehnologii precum WiseStamp iti permit sa adaugi continut dinamic, cum ar fi ultima postare pe blogul tau oricarui mesaj pe care urmeaza sa il trimiti.
4. Raspunsuri LinkedIn
Cauta intrebarile care se adreseaza pe LinkedIn si foloseste-ti cunostintele pentru a rezolva problemele altor persoane, cautand oportunitati care sa faca legatura cu produsele si serviciile tale relevante. Dar, ca si in majoritatea lucrurilor din viata, moderatia este cheia: Nu te lauda cu munca ta decat daca ofera cu adevarat o solutie relevanta.
5. Erori de pagina
Transforma cele mai plictisitoare pagini ale site-ului tau (chiar si eroarea 404!) in oportunitati. Eroarea de pagina a Mint.com iti prezinta un personaj cu aspect de tocilar care spune, “Pagina nu este disponibila. Dar Justin este.” Si continua: “ Justin este un programator Mint.com caruia ii plac masinile incete, creioanele ascutite, pizza reincalzita si linistea jenanta.” Pagina trimite de asemenea legaturi care alte pagini Mint.com, precum “daca esti mai interesat in finantarea personala.”
6. Pinterest
Aceasta noua aparitie in social media merita incercata ca pe un instrument ce genereaza trafic catre noi oportunitati. Doar accesarile buletinului online pentru invitatii au crescut uimitor in a doua jumatate a anului 2011 la 11 milioane. Brand-urile cu panouri captivante conduc traficul catre propriile site-uri.
Ce este “pinnable” pentru o afacere in cautare de noi oportunitati? Incearca sa incluzi imagini ale produsului, grafice, video-uri si articole, pagina companiei mele, diagrame, statistici si un panou rezervat pentru “inspiratia” afacerii.
Articole conexe
Rentabilitatea intreprinderii. Cum pot masura succesul afacerii mele
de Bianca TilaCum trebuie sa arate un plan de afaceri pentru un salon de infrumusetare
de Bianca TilaAfaceri cu melci. Cum poti incepe acest business
de Idei de afaceriStrategia antreprenorului in afaceri
de Idei de afaceriAboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri
Citeste Raportul Special GRATUIT
Idei de AFACERI 2024
- Colectia de Idei de Afaceri
- 24 de idei inedite pe pietele din S.U.A. si Europa de Vest
- Birouri inchiriate cu ora
Afaceri la cheie
- NOU: Berea artizanala. Pasii catre o afacere de succes
- Vrei sa-ti deschizi propria AFACERE? Venim in ajutorul tau: descopera 14 IDEI de afaceri inedite!
- Secretele comertului ONLINE iti sunt, in sfarsit, dezvaluite! Porneste propria ta afacere online
- Afacerea momentului: vanzarile pe Amazon! 9 motive pentru comert online prin platforma Amazon:
- Oferta zilei: Reducere de pana la 25% si Transport Gratuit