Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Techir, brandul nascut din apa si namolul de la Techirghiol

de Ilinca Dobrescu 29 Ian. 2014 5268
67% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
35% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
47% dintre cei care ne citesc au o afacere de succes

Afacerile se nasc din pasiune si din experienta manageriala. Sunt doua elemente care, odata aduse impreuna, pot face minuni si profituri uriase.

Este si exemplul de succes al Oanei Stan, tanara care a terminat un master in marketing international la London Regent's University si care acum si-a pus pe picioare propria afacere cu o linie de produse ce au la baza apa si namolul de la Techirghiol, informeaza Agerpres.

Oana Stan are 23 de ani si a adus din Londra experienta profesionala necesara pentru a consolida afacerea care probabil ca se va dovedi un succes international. Tanara antreprenoare este nascuta si crescuta in statiunea balneo-climaterica Techirghiol.

Oana Stan a confirmat pentru Agerpres faptul ca ideea acestei afaceri i-a venit in mod natural, cand a trebuit sa isi aleaga o tema de impact pentru licenta de la London Regent's University.

"Trebuia sa fie ceva spectaculos, de mpact major pentru un segment de populatie sau un domeniu economic, real cuantificabil si cu aplicatie dovedita in realitatea economica. Si nu stiu cum, orizontul meu, lumea din care veneam nu-mi oferea modele imagistice in afara mediului in care crescusem. Invatasem sa gandesc in matrice economice si comerciale si in subconstient rememoram imaginile din copilarie cu turistii oaspeti ai Techirghiolului, veniti sa isi caute sanatatea aici. Lac, namol... apa sarata, sanatate... si iarasi lac, namol...", a subliniat Oana Stan pentru Agerpres.

Succesul lucrarii i-a demonstrat tinerei ca proiectul ar putea deveni un succes real. Oana Stan a descoperit ca 28 de localitati balneare din intreaga lume sunt promovate ca branduri comerciale SPA prin produse de tratament cosmetic si antireumatic.

Visul antreprenoarei a devenit in cele din urma realitate. Sub licenta Techir, marca inregistrata si omologata deja de Oana Stan, in Romania, autorizata de Ministerul Sanatatii, s-au dezvoltat deja 8 produse cosmetice si antireumatice, noteaza Agerpres.

Sloganul sub care se vor promova produsele va fi: "Miracolul vine la tine!". Logo-ul descrie vechea legeanda a turcului Techir care, ramas impotmolit in namolul lacului terapeutic, si-a recapatat puterile.

Oana Stan a beneficiat, pentru inceperea acestei afaceri, de ajutor financiar din partea parintilor si apoi de finantare din pachetul de programe destinat IMM-urilor. A inchiriat un spatiu unde si-a instalat laboratorul de preparare si productie a cremelor Techir, a luat alaturi de ea o inginera politehnista, Adriana Cornea, si un inginer, Constantin Dicu.

Pentru productie, apa sarata si namolul sapropelic le sunt asigurate de Sanatoriul Balnear Techirghiol, unica unitate de profil cu licenta de exploatare a celor doua resurse, mai informeaza Agerpres.

Iata o afacere cu adevarat profitabila, o oportunitate de afacere care se poate dezvolta in mod fantastic.


sursa: Agerpres
sursa foto: www.techir.ro



Tags: techirtechirghiolmarca techirafaceri de successucces in afaceri

Urmareste-ne pe Google News

Articole conexe

Abilitati pe care trebuie sa le ai daca iti doresti succes in afaceri

de Camelia Diaconu
10 Ian 2020
Indiferent de domeniul ales, orice antreprenor care isi doreste sa porneasca o afacere pe cont propriu, are nevoie sa stie ca exista cateva abilitati...

3 reguli de aur pentru afaceri de succes in 2018

de Alina Constantinescu
28 Feb 2018
Chiar daca orice nou drum in business contine si obstacole, anumite elemente care lipsesc risca sa inchida afacerea inainte de a fi cunoscut macar un...

Cum sa incepi afaceri de succes in spatii protejate? Interviu cu Viorel Ionescu

de Zenobia Badescu
26 Iun 2015
Agrocon BVBA este un constructor de sere integral cu o experienta de peste 30 de ani in domeniu. In afara de echiparea completa pentru sere, Agrocon...

3 sfaturi pentru un start de succes in afaceri

de Magdalena Popa
28 Ian 2015
Ca lucrator in domeniul afacerilor, ai sansa sa intalnesti sute de antreprenori in fiecare an. Asa cum iti poti imagina, avem de multe ori de-a face...

Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri

Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016




Rentrop ∧ Straton

Citeste Raportul Special GRATUIT

Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim
Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Idei de AFACERI 2024








SUCCES in AFACERI


Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim
Descarca Gratuit
"Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim"
Completeaza adresa de email la care
vrei sa primesti Raportul Gratuit
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016
[x]