Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Trei avantaje ale consumului colaborativ, atuuri de business

61% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
38% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
41% dintre cei care ne citesc au o afacere de succes

Accesul la un anumit produs este preferat posesiei acestuia, in primul rand din motive financiare. Cheltuim mai putin daca platim doar pentru ceea ce consumam,in loc sa detinem un bun.

1. Da startul la noi afaceri
Acest concept priveste consumul dintr-o noua perspectiva si a dat startul unui sir intreg de noi afaceri.

2. Reduce supraconsumul
Una dintre cele mai mari probleme ale societatii noastre este supraconsumul, care are multiple efecte negative. Pe de o parte, supraconsumul ne face sa acumulam obiecte de care nu avem nevoie cu adevarat.

Pe de alta parte, supraconsumul afecteaza mediul de multe ori in mod ireversibil. Suntem constienti de toate aceste probleme, insa tentatia de a face cumparaturi este mai puternica.

Consumul colaborativ rezolva doua probleme in acelasi timp: le permite oamenilor sa cumpere mai putine obiecte, iar pe termen lung reduce impactul asupra mediului prin producerea a mai putine bunuri.

Adeptii consumului colaborativ cred ca noua miscare va determina companiile sa produca bunuri mai durabile pentru ca oamenii nu vor mai fi dispusi sa schimbe produsele la fel de des ca inainte. Produsele existente sunt utilizate mai bine, iar mai multe persoane obtin avantaje de pe urma lor.

3. Permite realizarea economiilor
Ideea a pornit si de la faptul ca uneori ne costa prea mult sa detinem unele lucruri de care avem nevoie sau pe care ni le dorim. in alte cazuri, nu dispunem de spatiul necesar pentru a pastra unele obiecte.

De asemenea, uneori nu putem vinde obiectele de care nu mai avem nevoie la un pret decent. Consumul colaborativ ajuta oamenii sa cheltuie mai putin pe cumparaturi si le permite accesul la lucrurile pe care si le doresc.

Oamenii isi doresc avantajele pe care le ofera un produs, nu vor neaparat posesia acestuia. De exemplu,vrem sa avem muzica de pe un CD, si nu CD-ul in sine, sau avem nevoie de o calatorie, nu de masina in sine. Cu alte cuvinte, oamenii nu isi doresc lucruri, ci avantajele pe care acestea le ofera la un moment dat.

Accesul la un anumit produs este preferat posesiei acestuia, in primul rand din motive financiare. Cheltuim mai putin daca platim doar pentru ceea ce consumam,in loc sa detinem un bun.


Tags: afaceriafacerebusinessconsumconsum colaborativ

Urmareste-ne pe Google News

Ghiduri practice


Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri
Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016




Rentrop ∧ Straton
Citeste Raportul Special GRATUIT
Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim
Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Idei de AFACERI 2025








[x]