Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
Trei avantaje ale consumului colaborativ, atuuri de business
Accesul la un anumit produs este preferat posesiei acestuia, in primul rand din motive financiare. Cheltuim mai putin daca platim doar pentru ceea ce consumam,in loc sa detinem un bun.
1. Da startul la noi afaceriAcest concept priveste consumul dintr-o noua perspectiva si a dat startul unui sir intreg de noi afaceri.
Ghid practic pentru realizat felicitari de lux
Magazin Online - cum sa pornesti propria ta afacere online
Cum sa faci bani din vanzarile pe Amazon
2. Reduce supraconsumul
Una dintre cele mai mari probleme ale societatii noastre este supraconsumul, care are multiple efecte negative. Pe de o parte, supraconsumul ne face sa acumulam obiecte de care nu avem nevoie cu adevarat.
Pe de alta parte, supraconsumul afecteaza mediul de multe ori in mod ireversibil. Suntem constienti de toate aceste probleme, insa tentatia de a face cumparaturi este mai puternica.
Consumul colaborativ rezolva doua probleme in acelasi timp: le permite oamenilor sa cumpere mai putine obiecte, iar pe termen lung reduce impactul asupra mediului prin producerea a mai putine bunuri.
Adeptii consumului colaborativ cred ca noua miscare va determina companiile sa produca bunuri mai durabile pentru ca oamenii nu vor mai fi dispusi sa schimbe produsele la fel de des ca inainte. Produsele existente sunt utilizate mai bine, iar mai multe persoane obtin avantaje de pe urma lor.
3. Permite realizarea economiilor
Ideea a pornit si de la faptul ca uneori ne costa prea mult sa detinem unele lucruri de care avem nevoie sau pe care ni le dorim. in alte cazuri, nu dispunem de spatiul necesar pentru a pastra unele obiecte.
De asemenea, uneori nu putem vinde obiectele de care nu mai avem nevoie la un pret decent. Consumul colaborativ ajuta oamenii sa cheltuie mai putin pe cumparaturi si le permite accesul la lucrurile pe care si le doresc.
Oamenii isi doresc avantajele pe care le ofera un produs, nu vor neaparat posesia acestuia. De exemplu,vrem sa avem muzica de pe un CD, si nu CD-ul in sine, sau avem nevoie de o calatorie, nu de masina in sine. Cu alte cuvinte, oamenii nu isi doresc lucruri, ci avantajele pe care acestea le ofera la un moment dat.
Accesul la un anumit produs este preferat posesiei acestuia, in primul rand din motive financiare. Cheltuim mai putin daca platim doar pentru ceea ce consumam,in loc sa detinem un bun.
Articole conexe
Afacere cu microplante. Cum poti obtine profit dintr-un spatiu mic
de Bianca TilaRentabilitatea intreprinderii. Cum pot masura succesul afacerii mele
de Bianca TilaCum sa alegi senzorul de temperatura potrivit pentru afacerea ta - ghid complet
de Idei de afaceri3 recomandari pentru a-ti incepe cu dreptul propria afacere
de Bianca TilaAboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri
Citeste Raportul Special GRATUIT
Idei de AFACERI 2024
- Colectia de Idei de Afaceri
- 24 de idei inedite pe pietele din S.U.A. si Europa de Vest
- Birouri inchiriate cu ora
Afaceri la cheie
- NOU: Berea artizanala. Pasii catre o afacere de succes
- Vrei sa-ti deschizi propria AFACERE? Venim in ajutorul tau: descopera 14 IDEI de afaceri inedite!
- Secretele comertului ONLINE iti sunt, in sfarsit, dezvaluite! Porneste propria ta afacere online
- Afacerea momentului: vanzarile pe Amazon! 9 motive pentru comert online prin platforma Amazon:
- Oferta zilei: Reducere de pana la 25% si Transport Gratuit