Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Tripleaza-ti profitul in afaceri prin inregistrarea marcii si a indicatiei geografice

61% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
38% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
41% dintre cei care ne citesc au o afacere de succes

Prin inregistrarea marcii produselor dvs. va asigurati ca marca respectiva este unica, ca veti fi singurul beneficiar al avantajelor procurate de marca si veti putea, conform legii, sa va impotriviti celor care utilizeaza marca inregistrata de dvs.

O marca face ca produsele dvs. sa fie usor de recunoscut de catre consumatori. Mai mult decat atat, prin alegerea unei marci originale „inspirate”, aceasta va functiona ca o garantie a produselor pe care le preparati si va poate plasa cu un pas in fata concurentei.

Ganditi-va, spre exemplu, la o dulceata cu o marca inregistrata ca „Dulceata de la bunica”. In mod sigur, potentialii clienti ar fi mai atrasi de o denumire precum „Dulceata de visine de la bunica”, decat banala „Dulceata de visine Raureni”.

Avantajele dobandirii unei indicatii geografice constau in crearea unei valori adaugate pentru afacerea dvs. Un produs care are o indicatie geografica este diferit fata de alte produse, din aceeasi categorie, din cauza faptului ca indicatia geografica este o garantie a calitatilor deosebite ale produsului, datorate provenientei sale.

Prin certificare valoarea produsului s-a triplat!

Indicatiile geografice ajuta producatorii sa obtina preturi mai mari in schimbul unei garantii oferite consumatorilor privind metodele de producere si calitatea pe care o au produsele respective.

Un exemplu elocvent in acest sens este acela al vestitului magiun de Topoloveni, care a obtinut certificarea indicatiei geografice la nivel european in anul 2011.

Sunt produse anual 210 tone de magiun de Topoloveni (800.000 borcane), iar o data cu obtinerea indicatiei geografice, valoarea produsului s-a triplat – pretul unui borcan de magiun de Topoloveni ajungand astazi la 25 de lei.

In cazul in care doriti sa va promovati si sa comercializati produsele preparate de dvs. sub o anumita marca sau indicatie geografica, este necesar sa o inregistrati la OSIM. Acelasi este cazul indicatiilor geografice.



Tags: afaceriafaceremarcainregistrarea marciiindicatie geografica

Urmareste-ne pe Google News

Ghiduri practice


Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri

Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016




Rentrop ∧ Straton

Citeste Raportul Special GRATUIT

Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim
Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Idei de AFACERI 2025








SUCCES in AFACERI


Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim
Descarca Gratuit
"Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim"
Completeaza adresa de email la care
vrei sa primesti Raportul Gratuit
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016
[x]